Wat? De nachtburgemeester van Rotterdam?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:09 schreef kree het volgende:
Jules deelder omg hahahaha Ok gg kijken. Dat is wel echt amsterdams he.
Ik moet boodschappen doenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:14 schreef dud0r het volgende:
Hier regent het ook. Maar ja zit toch de hele dag binnen achter de laptop dus heb er weinig last van
Flinke regen hier ook. Maar ik hoef ook niet naar buiten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:14 schreef dud0r het volgende:
Hier regent het ook. Maar ja zit toch de hele dag binnen achter de laptop dus heb er weinig last van
Dat is onhandigquote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:14 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik moet boodschappen doen
Al weet ik niet meer wat ik nu telkens vergeet
Ik ben onhandigquote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is onhandig
Ik ga even snel douchen en ontbijten. Over een half uur moet ik achter de laptop hangen
Kijk even op je briefje van vorige keer.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:14 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik moet boodschappen doen
Al weet ik niet meer wat ik nu telkens vergeet
🤪quote:
Ik maak die nietquote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:18 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk even op je briefje van vorige keer.
Hey maily 😘quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:18 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk even op je briefje van vorige keer.
Maak ook nooit briefjesquote:
Ik heb een briefjestrauma, ex kon om 1 of andere reden nooit zonder briefje naar de suoermarkt.quote:
Jij ook nietquote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb een briefjestrauma, ex kon om 1 of andere reden nooit zonder briefje naar de suoermarkt.
Mss moet ik nog beetje met jou overleggen. Want heb wel jou teksten gepakt voor dat liedje. Maar ff beetje klein beetje edeit zodat het nog loopt voor zang ook. Denk paar keer al gepost en moet stuk korter ook want ok 15 vouplet is te lang enzo. Stuk of 3 max en dan is nr van 2 min En denk dat dat wel genoeg isquote:
Ik heb ook zo vriendje gehad. Het hele aanreacht lag vol met briefjes en de eettafel ook voor de helft.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb een briefjestrauma, ex kon om 1 of andere reden nooit zonder briefje naar de suoermarkt.
Daarom is het een kuthaanquote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus zelfs bij regen houdt 'ie zich niet koest...
Snap ook niet dat ze er geen gegrild haantje van maaktquote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daarom is het een kuthaan
naja. Als de buren er wel lol van hebben? Ze hebben ook vogeltjes die in de zomer vaak buiten gezet worden in een kooitje. Zij hebben dus een schurfthekel aan mijn kat in hun tuinquote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze er geen gegrild haantje van maakt
Jamaar dan moet ze het beest eerst even het nekje van doorsnijden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze er geen gegrild haantje van maakt
WTFquote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook zo vriendje gehad. Het hele aanreacht lag vol met briefjes en de eettafel ook voor de helft.
Beide wat om aan te ergerenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
naja. Als de buren er wel lol van hebben? Ze hebben ook vogeltjes die in de zomer vaak buiten gezet worden in een kooitje. Zij hebben dus een schurfthekel aan mijn kat in hun tuin
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
naja. Als de buren er wel lol van hebben? Ze hebben ook vogeltjes die in de zomer vaak buiten gezet worden in een kooitje. Zij hebben dus een schurfthekel aan mijn kat in hun tuin
Ja, dat is ook weer waar levend gooi je hem niet in de grillquote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jamaar dan moet ze het beest eerst even het nekje van doorsnijden.
Niet het leukste klusje kan ik zeggen uit ervaring
Ja dat wel. Maar was echt chaos overal lagen van briefjesquote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:31 schreef jerney het volgende:
[..]
WTF
Schreef hij ze tenminste wel zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |