Dan blijft ie maar weg.quote:
Misschien als je een mooi gedichtje voor haar maaktquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:52 schreef Superdonald het volgende:
@:yvonne wil je mijn ONZ ban nog ff opheffen pls
Zo dan?quote:
Ruilen?quote:
Beste Yvonnequote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:55 schreef Fugue het volgende:
[..]
Misschien als je een mooi gedichtje voor haar maakt
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:56 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Beste Yvonne
Mn ban is kut
Hef hem op trut
Nou moe. Wilde ik je net unbannenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:56 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Beste Yvonne
Mn ban is kut
Hef hem op trut
Jij blijft bezig met de TT’s hier he hahahaquote:
Dit is niet wat ik in gedachten hadquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:56 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Beste Yvonne
Mn ban is kut
Hef hem op trut
Heb je soms ook van die dagen dat je denkt mijn broek zit strakquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:55 schreef Fugue het volgende:
[..]
Misschien als je een mooi gedichtje voor haar maakt
Blijven lachen...quote:
1 juni denk ikquote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
hoe groot is de kans dat hij terugkomt
@eend112quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:04 schreef Rozevla het volgende:
Welke debiel had hier ook alweer een stervende goudvis ???
@Goudvisquote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:04 schreef Rozevla het volgende:
Welke debiel had hier ook alweer een stervende goudvis ???
Ik ben dat uitlaten savonds helemaal zat.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
gewoon omdat je hem zat bent of om een andere reden?
Jeetjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:09 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Wil hem wel voor je doodtrappen
Ga dat maar lekker ergens anders doen dan.quote:
Hallo heequote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:09 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Wil hem wel voor je doodtrappen
Oh wij zijn weer niet goed genoeg voor je zeker?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
dit zou een dag van de reünie moeten zijn, maar 2/3de van de hahaatjes is op vakantie
En dan te bedenken dat ze nog in quarantaine moetenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
dit zou een dag van de reünie moeten zijn, maar 2/3de van de hahaatjes is op vakantie
met jullie hier is de sc afgezakt naar het niveautje yng, dus kwaliteit zou ik het niet noemenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh wij zijn weer niet goed genoeg voor je zeker?
Tssssquote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
met jullie hier is de sc afgezakt naar het niveautje yng, dus kwaliteit zou ik het niet noemen
Moet jouw verzameling foetussen ook in quarantaine?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:13 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze nog in quarantaine moeten
De open ruggetjes zijn bedekt met mondkapjesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:15 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Moet jouw verzameling foetussen ook in quarantaine?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:15 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Moet jouw verzameling foetussen ook in quarantaine?
Denk dat de twee antwoorden hetzelfde zijn, maar je mag ook beide geven als ze ietsjes afwijkenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil je een leuk antwoord of een eerlijk antwoord?
Sinds wanneer ben jij zo’n zure muts.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil je een leuk antwoord of een eerlijk antwoord?
Koekoekquote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:21 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo’n zure muts.
Nee ik vind het echt geweldig.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat de twee antwoorden hetzelfde zijn, maar je mag ook beide geven als ze ietsjes afwijken
De kloontjesfabriek draait op volle toeren zie ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:30 schreef HPLC het volgende:
Kijk Guus en Eend hebben een zoon verwekt: gans112
volgens mij is het gewoon eend aan de manier van posten te zienquote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:31 schreef Superdonald het volgende:
[..]
De kloontjesfabriek draait op volle toeren zie ik.
Nu pas?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:33 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Oei dat ben ik ook bedenk ik me
beetje fris en nat buitenquote:
Het is een goede morgen om een mooie boom uit te zoeken en keihard tegen aan te rijden.quote:
Take me down, 6 undergroundquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:45 schreef Rozevla het volgende:
Bitterballen en bier bij m’n uitvaart
Is je hond al dood?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:45 schreef Rozevla het volgende:
Bitterballen en bier bij m’n uitvaart
Ik maak het uit, het is over en voorbij.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:09 schreef Rozevla het volgende:
Zin in een pot knakworsten samen met @:amarantha
soooow, dit is wel erg laag hoor. Stuur dan gewoon een appjequote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maak het uit, het is over en voorbij.
IK HOU HET ALTIJD EEN KEER MEER AAN ALS JIJ UIT !!!!!!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maak het uit, het is over en voorbij.
Ik ben een vloooooogger met vetquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:33 schreef HPLC het volgende:
zullen we gaan zingen?
Liever te dik in de kist
dan weer een pizza op mijn eetbureau gemist
het maakt niet uit, je hoeft hem zelf toch niet te betaaaaaalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |