Herkenbaar. Allerlei posts worden verwijderd uit de Trump-reeks, maar POL-getroll als dit blijft standaard staan. Laat alles staan of haal alles weg.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:08 schreef Ixnay het volgende:
Fugue verwijdert volgens mij gewoon willekeurig wat hij/zij wil, zonder enkele toelichting.
Ik zie totaal geen beleid.
quote:
Vooral het selectieve en partijdige hier geeft mij steeds meer het gevoel dat ik op een D66 forum zit.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:58 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Herkenbaar. Allerlei posts worden verwijderd uit de Trump-reeks, maar POL-getroll als dit blijft standaard staan. Laat alles staan of haal alles weg.
[..]
Wanneer iets tegen de policy is.quote:Op zondag 8 november 2020 04:06 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wanneer haal je wat weg?
Wanneer je de inhoud niet leuk vind?
AVK / Het centrale voter-fraud-pogingen van de Dems topicquote:Op zondag 8 november 2020 15:50 schreef Ixnay het volgende:
Voorstel aan de mods met betrekking tot de Amerikaanse verkiezingen.
Zullen we een topic maken waar eventuele fraude besproken kan worden en dan zetten we er in de OP heel duidelijk bij dat er nog geen bewijzen/funderingen zijn en dat er alleen over geruchten, signalen en aanwijzingen gepraat kan worden?
Zo kunnen de mensen die het niet leuk vinden het topic compleet negeren zodat zij vrolijk de nederlaag van Trump kunnen vieren. De mensen die dit graag willen bespreken hebben dan hun platform. En ik blijf herhalen:
Wij stellen niets voordat er iets te stellen valt.
Wij bewijzen niets onder geldig bewijs.
Wij funderen pas iets als het echt een fundering is.
Er zijn twee, open topics in AVK, om fraude te bespreken, volgens mij.quote:Op zondag 8 november 2020 15:50 schreef Ixnay het volgende:
Voorstel aan de mods met betrekking tot de Amerikaanse verkiezingen.
Zullen we een topic maken waar eventuele fraude besproken kan worden en dan zetten we er in de OP heel duidelijk bij dat er nog geen bewijzen/funderingen zijn en dat er alleen over geruchten, signalen en aanwijzingen gepraat kan worden?
Zo kunnen de mensen die het niet leuk vinden het topic compleet negeren zodat zij vrolijk de nederlaag van Trump kunnen vieren. De mensen die dit graag willen bespreken hebben dan hun platform. En ik blijf herhalen:
Wij stellen niets voordat er iets te stellen valt.
Wij bewijzen niets onder geldig bewijs.
Wij funderen pas iets als het echt een fundering is.
Oke.quote:Op zondag 8 november 2020 23:42 schreef Boze_Eend het volgende:
Mijn topic over Harris wordt gesloten terwijl hier op heel fok geen enkel waardering voor de vrouw is en deze blijft open? AVK / Zwaai hier Trump uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is duidelijk Fugue speelt hard to get. Prima dan ga je mij ook niet krijgen.
Getroll en geklier wordt weggehaald. Lees de FAQ, de policy en de topicpointer nog eens.quote:Op woensdag 11 november 2020 00:01 schreef Ensiferum het volgende:
@:Fugue
Waarom mod je al mijn posts weg? Wat is er mis met zeggen dat Trump nog twee maanden (en vier jaar) president is? Mag ik niet denken dat Trump de juridische veldslagen zal winnen?
Waarom is het getroll of geklier?quote:Op woensdag 11 november 2020 00:04 schreef Fugue het volgende:
[..]
Getroll en geklier wordt weggehaald. Lees de FAQ, de policy en de topicpointer nog eens.
Doe ik morgen wel even, zit nu mobiel.quote:Op woensdag 11 november 2020 00:09 schreef Tmarus het volgende:
Ik heb het topic: Voor al uw grappige memes/twitterlinkjes/gifjes over de kandidaten.
Niet goed gereekst zo te zien...
Bans worden niet besproken. Mail maar naar forum@fok.nlquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:42 schreef Ixnay het volgende:
Wie had mij een ban gegeven?
En waarom?
Graag aangeven in welke post ik welke regel heb overtreden.
Ben benieuwd.
Aangepast.quote:Op zaterdag 14 november 2020 09:26 schreef Arcee het volgende:
AVK / [3 NOV] Algemeen USA verkiezingen #61 Bye bye Trump
Dit is #61.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |