Hoe kunnen ze clusters nog traceren als er geen bco meer plaats vindt?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja echt. En ja, dat wás een belangrijk onderdeel. Vooral in de fase toen het nog wel te behappen was, had dat echt het verschil kunnen maken. Maar helaas!
het is gewoon 1 grote shitshow op het moment......quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:27 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze clusters nog traceren als er geen bco meer plaats vindt?
Clusters traceren heeft geen meerwaarde nu het virus zo ver verspreid is.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:27 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze clusters nog traceren als er geen bco meer plaats vindt?
De Randstad is nu één grote clusterquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:31 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Clusters traceren heeft geen meerwaarde nu het virus zo ver verspreid is.
Rutte had heeft over bedrijven sluiten als er niet thuisgewerkt is , en er besmetting plaats vond. Hoe doen ze dat als ze bron niet meer nagaan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:31 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Clusters traceren heeft geen meerwaarde nu het virus zo ver verspreid is.
Was volgens mij toch al een loos dreigement.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Rutte had heeft over bedrijven sluiten als er niet thuisgewerkt is , en er besmetting plaats vond. Hoe doen ze dat als ze bron niet meer nagaan?
Dat de economie bij een nieuwe lockdown een tweede klap krijgt lijkt me duidelijk, maar onherstelbaar beschadigen? Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:35 schreef asco het volgende:
Overheid staat zo langzamerhand zo goed als schaakmat.
Het is kiezen tussen volle ziekenhuizen en vele doden of de economie onherstelbaar beschadigen.
Wat ze nu doen is in feite tijdrekkend naar het schaakbord kijken en nadenken hoe op te geven.
Komt een heel vervelende tijd aan en een nieuw spelletje staat voorlopig nog lang niet op het programma.
Succes allen.
Goede sneltesten die met de miljoenen worden verdeeld zou de Houdini-act kunnen zijn.
in combinatie met strengere quarantine regelsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:35 schreef asco het volgende:
Het is kiezen tussen volle ziekenhuizen en vele doden of de economie onherstelbaar beschadigen.
Wat ze nu doen is in feite tijdrekkend naar het schaakbord kijken en nadenken hoe op te geven.
Komt een heel vervelende tijd aan en een nieuw spelletje staat voorlopig nog lang niet op het programma.
Succes allen.
Goede sneltesten die met de miljoenen worden verdeeld zou de Houdini-act kunnen zijn.
Niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Rutte had heeft over bedrijven sluiten als er niet thuisgewerkt is , en er besmetting plaats vond. Hoe doen ze dat als ze bron niet meer nagaan?
+/- 5% minder verkeer ten opzichte van vorige week las ik vandaag, heeft echt geholpen ookquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet.
Dat was pure bangmakerij als motivator.
Mijn werkgever heeft het serieus opgevat. Opeens allerlei maatregelen. En vandaag een positief geteste collega. Werkgever leek erg opgelucht dat er geen bco gedaan wordt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:34 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Was volgens mij toch al een loos dreigement.
Bangmakerij is toch deze hele crisis al de motivator?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:37 schreef Scrummie het volgende:
Dat was pure bangmakerij als motivator.
Dat was wel te verwachten denk ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
+/- 5% minder verkeer ten opzichte van vorige week las ik vandaag, heeft echt geholpen ook
Klopt wel ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:43 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Bangmakerij is toch deze hele crisis al de motivator?
"Blijf thuis, anders verplichten wij u thuis te blijven."
Zolang we ons geld maar uit blijven geven komt het wel goed.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:37 schreef Jaeger85 het volgende:
Dat de economie bij een nieuwe lockdown een tweede klap krijgt lijkt me duidelijk, maar onherstelbaar beschadigen? Dat lijkt me sterk.
Het staat iig in schril contrast met maart/april..quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
+/- 5% minder verkeer ten opzichte van vorige week las ik vandaag, heeft echt geholpen ook
Toen was het vooruitzicht gunstiger, nu beseft iedereen dat we mogelijk de hele winter binnen zitten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt wel ja.
Alleen werkte dat in maart/april prima. Nu wat minder.
was het maar waar dat iedereen dat besefte en tevens dat we met de feestdagen ook nog beperkingen zullen hebben als we gewoon zo door blijven gaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:47 schreef Fred2 het volgende:
nu beseft iedereen dat we mogelijk de hele winter binnen zitten.
Afweging maken op de langere-termijn wat meer slachtoffers en nadelen geeft en meer mensen raakt. Denk dat we liever volle ziekenhuizen kunnen hebben.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:35 schreef asco het volgende:
Succes allen.
Volle ziekenhuizen over heel Nederland bedoel je?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Afweging maken op de langere-termijn wat meer slachtoffers en nadelen geeft en meer mensen raakt. Denk dat we liever volle ziekenhuizen kunnen hebben.
Oud en nieuw wordt met maximaal 4 personen gevierd.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:49 schreef Predator40 het volgende:
[..]
was het maar waar dat iedereen dat besefte en tevens dat we met de feestdagen ook nog beperkingen zullen hebben als we gewoon zo door blijven gaan.
we hebben eigenlijk amper echte maatregelen ( bijna alles is een (dringend) advies zonder gevolgen ) en de ziekenhuizen liggen nu al volquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Afweging maken op de langere-termijn wat meer slachtoffers en nadelen geeft en meer mensen raakt. Denk dat we liever volle ziekenhuizen kunnen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |