Ja maar beetje risky, want we zouden dit weekend vertrekken dus moeten dan alles op de gok boeken. Dan maar thuis blijven deze keerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar Gargamel kan voor die tijd toch wel opgeknapt zijn? Denk niet dat ze heel snel mensen terugsturen hoor, ze hebben het toerisme veel te hard nodig.
goed planquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal JOU eens inhuren...
voor een feestje
Ik zou hem eerder inhuren om een mooi kastje in elkaar te timmeren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal JOU eens inhuren...
voor een feestje
ook goed, heb nog wat antieke boeken staan die een mooie kast verdienen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou hem eerder inhuren om een mooi kastje in elkaar te timmeren.
O ja dat had ik laatst ook een keer met het nieuwe deel, stond er ineens niet in.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:51 schreef CherryLips het volgende:
Waarom staan jullie niet meer in m'n active topics
Zal wel ergens per ongeluk op kuttopic hebben geklikt ofzo, heb ook een groot deel van het vorige topic gemist. Vond het al zo stil.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat had ik laatst ook een keer met het nieuwe deel, stond er ineens niet in.
heb je nog chocola?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal wel ergens per ongeluk op kuttopic hebben geklikt ofzo, heb ook een groot deel van het vorige topic gemist. Vond het al zo stil.
vetquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb brie met de helft minder vet gekocht... domDat smaakt dus echt nergens naar.
Uhm... ?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:57 schreef CherryLips het volgende:
Trek net een stuk plastic uit het hooi. Fijn.
Mensen die hun penor 'kraan' noemenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil wel weer wat gaan zeggen dat mijn keuken niet cliché wit is, maar dan krijg je weer al dat gejank over de kraan
Dat is een cata-stro-fe.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:57 schreef CherryLips het volgende:
Trek net een stuk plastic uit het hooi. Fijn.
En prille liefde, dus de gehele quarantaineperiode elkaar compleet uitwonen een optie?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar beetje risky, want we zouden dit weekend vertrekken dus moeten dan alles op de gok boeken. Dan maar thuis blijven deze keer
uhm... ok...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een zak hooi staan. Daar hoort geen plastic in.
Vind ik stiekem leuke muziek ondanks de aidsnaamquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:59 schreef Molo het volgende:
[..]
En prille liefde, dus de gehele quarantaineperiode elkaar compleet uitwonen een optie?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind ik stiekem leuke muziek ondanks de aidsnaam
Oh jaaaaaaaaaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
hij staat de verkeerde kant op bij ltvdk
heb ik gezien op de fotos
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]14 dagen lang? Meh... op een gegeven moment ben ik er wel klaar mee hoor
Je staat zelf de verkeerde kant opquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
hebben we het nu over de penor van LTVDK?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
nee zijn 'kraan'quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hebben we het nu over de penor van LTVDK?
Een fluppertuutanusquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn anus staat de verkeerde kant op?
wist je dat we in de baarmoeder dus allemaal als anus beginnen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn anus staat de verkeerde kant op?
uhm? Daar zou ik toch melding van maken?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:03 schreef LTVDK het volgende:
Mijn kraan moet ook gerepareerd worden als dat tenminste kan, al die thuiszorg en schoonmaaksters zijn er veel te ruig mee geweest
Wat?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wist je dat we in de baarmoeder dus allemaal als anus beginnen?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:03 schreef Molo het volgende:
Even kind op bed slingeren met wat lichte dwang. Wellicht tot straks
Heeft niet veel nut gok ik, is het gevolg van maandenlang verkeerd er mee omgaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm? Daar zou ik toch melding van maken?
misschien staat die nu wel gewoon goed?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft niet veel nut gok ik, is het gevolg van maandenlang verkeerd er mee omgaan.
Nee hij wiebelt een beetje slapjes heen en weer ipv dat die stevig vast staat.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien staat die nu wel gewoon goed?
Whehehequote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:06 schreef bitterbal het volgende:
@:kwiwi
https://www.ranker.com/li(...)-fetuses/laura-allan
hangen de vellen er aan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:03 schreef LTVDK het volgende:
Mijn kraan moet ook gerepareerd worden als dat tenminste kan, al die thuiszorg en schoonmaaksters zijn er veel te ruig mee geweest
hmm ja daar kan ik jeniet mee helpen hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hij wiebelt een beetje slapjes heen en weer ipv dat die stevig vast staat.
als het om een echte kraan gaat, kijk even onder je aanrechtblad.. daar zit een moer, die moet je ff aandraaien.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Huehuequote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
95% van de mensheid komt ook niet verder dan dat.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja tuurlijk gaat het om een echte kraanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als het om een echte kraan gaat, kijk even onder je aanrechtblad.. daar zit een moer, die moet je ff aandraaien.
standaard issue dit.
Druīde van de Draaitafel, kenner van de geheimen der groovequote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:11 schreef Amarantha het volgende:
Kreeg net 2 geurkaarsen van de moeder van een goede vriendwaar ik dus net ging eten. Zo onwijs lief. Zei alleen voor de gein dat ik de kaars van die vriend ging jatten haha en toen kreeg ik er ineens zelf 2 in mijn handen gedrukt. Zijn echt zulke lieve mensen. Hmmm en de risotto was heerlijk!
Nicequote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:11 schreef Amarantha het volgende:
Kreeg net 2 geurkaarsen van de moeder van een goede vriendwaar ik dus net ging eten. Zo onwijs lief. Zei alleen voor de gein dat ik de kaars van die vriend ging jatten haha en toen kreeg ik er ineens zelf 2 in mijn handen gedrukt. Zijn echt zulke lieve mensen. Hmmm en de risotto was heerlijk!
Ja hun zijn zo lief voor me. Vorig jaar toen mijn moeder was overleden hebben ze mij ook uitgenodigd met kerstavond zodat ik niet alleen was en dit jaar ging ik daar ook ontbijten met Pasen.quote:
Faith in humanity restoredquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hun zijn zo lief voor me. Vorig jaar toen mijn moeder was overleden hebben ze mij ook uitgenodigd met kerstavond zodat ik niet alleen was en dit jaar ging ik daar ook ontbijten met Pasen.
Fake news. Is ie überhaupt echt ziek geweestquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
hoe dan?!
19:07
Volgens de huisarts van het Witte Huis is de Amerikaanse president Donald Trump al 24 uur zonder coronasymptomen. Hij zou ook al al ruim vier dagen koortsvrij zijn.
ja dat zouden ze toch niet fakenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fake news. Is ie überhaupt echt ziek geweest
hij laat vast blonderingsmiddel en zelfbruiner maken van zijn eigen genen met z'n corona antistoffen er in.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
hoe dan?!
19:07
Volgens de huisarts van het Witte Huis is de Amerikaanse president Donald Trump al 24 uur zonder coronasymptomen. Hij zou ook al al ruim vier dagen koortsvrij zijn.
Onderschat het Trump kamp niet hequote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zouden ze toch niet faken
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
serieus faken dat die is opgenomen en die artsen die daar hun zegje doen
naah nee toch?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:15 schreef FranticDJ het volgende:
zie nog steeds gebeuren dat het 1 grote verkiezingsstunt is.
Ja nou ja als ze 9/11 kunnen faken...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zouden ze toch niet faken
steal beams dont meltquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja nou ja als ze 9/11 kunnen faken...
/Los
Vergeet de maanlandingen niet hčquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:16 schreef Modus het volgende:
[..]
/Los
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:16 schreef Modus het volgende:
[..]
/Los
Deze is het https://www.ikeaddict.com(...)xer-tap-black/Entry/quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als het om een echte kraan gaat, kijk even onder je aanrechtblad.. daar zit een moer, die moet je ff aandraaien.
standaard issue dit.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gestolen balken kunnen in een brand niet smelten nee.. ze zijn er immers niet meer..
Kan 'jouw 'kraan' zoiets niet hendelen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:03 schreef LTVDK het volgende:
Watquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal vast wel te demonteren zijn..quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze is het https://www.ikeaddict.com(...)xer-tap-black/Entry/
aromatquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:22 schreef Amarantha het volgende:
Nu bedenken welke ik als eerste aan ga steken. Ik heb verse linnen geur en amber/jasmine. Hmm
Demonteren kan altijd, maar of het daarna nog te monteren is is een tweedequote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zal vast wel te demonteren zijn..
roze?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:23 schreef Amarantha het volgende:
Oeh en mijn nieuwe schoenen komen zo.
dat ligt aan jezelfquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Demonteren kan altijd, maar of het daarna nog te monteren is is een tweedeMisschien eens navraag bij de Ikea doen voor garantie.
, hoofdquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:24 schreef Amarantha het volgende:
Hoezo heb ik een pukkel in mijn nek. Wat is deze.
Leuk je gekend te hebben.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:24 schreef Amarantha het volgende:
Hoezo heb ik een pukkel in mijn nek. Wat is deze.
Ja en alles wat je verder ziet in mijn huis wat je wil hebben.quote:
Hoax, die roze schoenen waren niet meer ECHT rozequote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en alles wat je verder ziet in mijn huis wat je wil hebben.
Ja klopt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoax, die roze schoenen waren niet meer ECHT roze
Hier houd ik me maar even buiten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
dat was toch die pooier van bal
[..]
?
assoufle?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Hier houd ik me maar even buiten.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
wd40 is het beste schoonmaak en soort van s
[..]
smeermiddel allertijdn
ben tegenwoordig een fan van descaling liquid om rommel gangbaar te makenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Gaan wat liters van dat spul doorheen
oh even proberenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je in je laptop of computer doen als hij stuk is.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat zeg je als je Italiaanse schoenen te klein zijn?
Ciauw.
Ahahahahaha.
Hahaha.
Haha.
Ha.
H.
,,
,
css
am
ax
Exot upi Shift f7 document bewaren? Nee.
Ja zeg, NU is mijn laptop stukquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je in je laptop of computer doen als hij stuk is.
wat dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja
Maar wel wat toffe dingen gedaan vandaag
Die Oekraīense?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja
Maar wel wat toffe dingen gedaan vandaag
Wat is daar beter aan dan? Ken het niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben tegenwoordig een fan van descaling liquid om rommel gangbaar te maken
nogal bijtende chemicaliënquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is daar beter aan dan? Ken het niet.
De banaan is gepeld.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vieze vinger gehaald?
is de geit gemolken?
Bezet is slechts een vluchtige staat van zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar had ik vandaag een videocall mee. Knappe dame hoor![]()
Maar ik denk dat ze bezet is.
Maakt niet uit, zeg gewoon dat je van FOK! bent en dan is het niet meer raar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zal de onbekende man zijn die niemand kent.
dit is mijn fetishquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:46 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
dit is mijn fetish
WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm... die roze zolen zijn wel heul groot
Ah op die manier.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nogal bijtende chemicaliën
gebruiken wij om oa zoutaanslag van plaatkoelers enzo te verwijderen
maar werkt ook om roest meuk te verwijderen.. is 't eigenlijk niet voor bedoeld en je moet enigszins weten waar je mee bezig bent
mja de hogere vetgeleerden vooralquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Zoutaanslag zul jij wat meer last van hebben
Nog steeds een kutnummer.quote:
Zelfs katten kunnen het niet redden.quote:
Ik mis die kat met dat pussige oogjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs katten kunnen het niet redden.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog even toespraakje schrijven voor morgen en dan ben ik klaar
Beste dames en heren,quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog even toespraakje schrijven voor morgen en dan ben ik klaar
Alsof iedere man dol is op koeien aanduwen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
ACHTUNG ACHTUNG
ALLE FRAUEN SOLLEN GROSSE TETTEN HABEN
[..]
Vies zijn van vrouwen met grote borstenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof iedere man dol is op koeien aanduwen.
is een sketch van Alex Agnewquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof iedere man dol is op koeien aanduwen.
nou zodra het doorgehangen kwarktas/uier is hoeft 't niet per se meer hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Vies zijn van vrouwen met grote borsten
Dat heb ik ook nooit ontkentquote:
Why not both?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan voor vaginale schimmels, heb niks met voeten.
Mijn kind lijkt wel op dit meisjequote:
Ik hoorde dit toevallig vanmiddag op StuBru. Aangekondigd als een nieuwe tophit.quote:
Nee vanmiddag hoorde je dezequote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hoorde dit toevallig vanmiddag op StuBru. Aangekondigd als een nieuwe tophit.
Ik snap het geloof ik niet, vage shit
Ja dat kloptquote:
Blije zolderkamer piepjes.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hoorde dit toevallig vanmiddag op StuBru. Aangekondigd als een nieuwe tophit.
Ik snap het geloof ik niet, vage shit
Ik houd wel van een beetje vage zweverige muziek op zijn tijdquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat klopt![]()
Alleen de artiest onthouden
Maar vaaaggggggg
Nee, ik pas.quote:
Die laatsten zijn verstandigerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:01 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Beste dames en heren,
Aan allen die gekomen zijn: proficiat, aan allen die niet gekomen zijn: ook proficiat!
Jaaaaaahaa en als er iemand een goede smaak heeftquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik houd wel van een beetje vage zweverige muziek op zijn tijd@:bitterbal vindt dit denk ik ook wel leuk
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaahaa en als er iemand een goede smaak heeft
Paradisio met bailandoquote:
hey eindelijk geen teringherriequote:
met je schaamhaar op je achterheaufdquote:
quote:
Nicht Riderquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met je schaamhaar op je achterheaufd
Zit allang in de mixquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
doe dan gelijk p
[..]
Paradisio met bailando
Bicepquote:
Yessssssssquote:
En dit blijft ruk, zowel de serie als de muziekquote:
Puur genieten, ik kijk het elke avondquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Yessssssss
Echt hč, blijft goed
[..]
En dit blijft ruk, zowel de serie als de muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Mooiquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Cadeautje voor mezelf gekocht![]()
Volgende week kan ik jullie muziek op mijn nieuwe speakers luisteren.
welke?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oeh wat?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:
https://www.hifiklubben.n(...)h/dalizensor1axhgwh/quote:
oh nicequote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
https://www.hifiklubben.n(...)h/dalizensor1axhgwh/
Het is een setje voor mijn werkkamer; want beneden heb ik wat grotere luidsprekers staan
Ik voorzie tot het eind van het jaar weinig uitgaves aan vakanties en uitjes. En ik denk dat ik ook nog wel op mijn werkkamer moet blijven zitten tot aan de kerstdagen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zie ik voorlopig even van af
Oeh welke?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Het is een setje voor mijn werkkamer; want beneden heb ik wat grotere luidsprekers staan
Griepseizoen duurt nog wel wat langer, half april dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik voorzie tot het eind van het jaar weinig uitgaves aan vakanties en uitjes. En ik denk dat ik ook nog wel op mijn werkkamer moet blijven zitten tot aan de kerstdagen.
Ik ben letterlijk de ENIGE van mijn team die geen vrij gevraagd heeft in de week tussen kerst en oudjaarquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik voorzie tot het eind van het jaar weinig uitgaves aan vakanties en uitjes. En ik denk dat ik ook nog wel op mijn werkkamer moet blijven zitten tot aan de kerstdagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dan is het de investering al helemaal waard.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Griepseizoen duurt nog wel wat langer, half april dus.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben letterlijk de ENIGE van mijn team die geen vrij gevraagd heeft in de week tussen kerst en oudjaar![]()
Zo zit je op de schopstoel, zo mag je niet eens weg
Loopt je contract af? Of onzekerheid rondom je werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zijn vakantiedagen een probleem, want er ligt heel veel werk. En mensen hebben weinig vakantie opgenomen dit jaar. Ook een leuke discussie.
nic!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Corona.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb vandaag flinke aanvaring gehad met the director,
die na een uitbraak op kantoor nog steeds niet wil dat we met ploegen thuiswerken.
Wie wint denken jullie?![]()
Wat voor werk deed jij ook alweer?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb vandaag flinke aanvaring gehad met the director,
die na een uitbraak op kantoor nog steeds niet wil dat we met ploegen thuiswerken.
Wie wint denken jullie?![]()
Maar serieus, heel Nederland werkt al meer dan een half jaar thuis en je baas heeft nu nog niets geregeld, werk je op een varkensstal of zo?quote:
Op Amazon.de was die gelukkig iets goedkoperquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik krijg als kado uit eigen zak morgen deze voor de werkkamer.
https://teufelaudio.nl/ra(...)42c8b3f090a028225455
Heeft CE net weer ¤100,- extra uitgegeven.
Heb je Cali nog?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op Amazon.de was die gelukkig iets goedkoper
Geld groeit me niet op de rug.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag UitStraling
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:07 schreef UitStraling het volgende:
One flew over the Cuckoo's nest hier af en toe
Onze HR miep heeft wel een varkensneusje.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar serieus, heel Nederland werkt al meer dan een half jaar thuis en je baas heeft nu nog niets geregeld, werk je op een varkensstal of zo?
niet heel nederland hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar serieus, heel Nederland werkt al meer dan een half jaar thuis en je baas heeft nu nog niets geregeld, werk je op een varkensstal of zo?
Dit vind ik serieus wel wat geils hebben.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onze HR miep heeft wel een varkensneusje.
Kaaaaaliiiiiiquote:
Een klein dorpje...quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen die zorgen voor de voortgang van NL blijven werken jongens.
Ik kan Nederlandje regelen vanaf het strand in Hawaii als het moet, jammer van de tijdzones alleen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen die zorgen voor de voortgang van NL blijven werken jongens.
Tot je prepaid kaartje op is.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan Nederlandje regelen vanaf het strand in Hawaii als het moet, jammer van de tijdzones alleen.
Who needs trumpy & pency when you got UitStralingquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan Nederlandje regelen vanaf het strand in Hawaii als het moet, jammer van de tijdzones alleen.
Gratis geld, wilde vrouwen, zon, hamburgers, whisky, cola, breedbeeldtelevisies, stoere mannen en blinkende auto's voor iedereenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Who needs trumpy & pency when you got UitStraling![]()
McAfee ben jij het?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gratis geld, wilde vrouwen, zon, hamburgers, whisky, cola, breedbeeldtelevisies, stoere mannen en blinkende auto's voor iedereen
Zit in de bak nu toch. Daar wordt voor je gekookt dus denk van nietquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou die zijn eigen pik opbakken en opeten eind vh jaar?
Oh ik lees het!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit in de bak nu toch. Daar wordt voor je gekookt dus denk van niet
Ben niet zo van de staarten en worsten, zou wel mee spelen op een niet-seksuele manier.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Broek van uitstraling gaat nu naar beneden
Aaaah de kenner.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier is letterlijk alles lelijk aan
zie jequote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben niet zo van de staarten en worsten, zou wel mee spelen op een niet-seksuele manier.
Nu wil ik een splitquote:
Nee. Gaat over een gozer met 23 verschillende persoonlijkheden in zijn hoofd die 3 meisjes ontvoerd.quote:
Lekker en ondergewaardeerd ijs is dat jaquote:
Als het een Thai is wordt het nog wel een interessant puzzeltje ben ik bangquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
gozer met 23 verschillende persoonlijkheden
niet meer neequote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Zijn geen mensen dit toch?![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)-overleden~a8789e2c/
Ok, ben nu wel geīnteresseerdquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee. Gaat over een gozer met 23 verschillende persoonlijkheden in zijn hoofd die 3 meisjes ontvoerd.
Zeker! Ik heb hem ook gedownload.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok, ben nu wel geīnteresseerd
Te downloaden neem ik aan?
Dan wel als t echt moet.. de outsiders remixquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Kaaaaaliiiiii
Mijn lieeeeeeve Kaaaaliiiii
Klein beetje jaloers nu. Klein beetje maar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
Aurora jongens
Je zal maar betaald worden om er naar te kijken
NEEM DIE ZAK DANquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
Aurora jongens
Die op Pornhub?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
Aurora jongens
Jamesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb hem ook gedownload.
En James McAvoy in de hoofdrol![]()
Picsofhetisnietgebeurdquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
Aurora jongens
Snow?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
Aurora jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |