Ja maar beetje risky, want we zouden dit weekend vertrekken dus moeten dan alles op de gok boeken. Dan maar thuis blijven deze keerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar Gargamel kan voor die tijd toch wel opgeknapt zijn? Denk niet dat ze heel snel mensen terugsturen hoor, ze hebben het toerisme veel te hard nodig.
goed planquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal JOU eens inhuren...
voor een feestje
Ik zou hem eerder inhuren om een mooi kastje in elkaar te timmeren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal JOU eens inhuren...
voor een feestje
ook goed, heb nog wat antieke boeken staan die een mooie kast verdienen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou hem eerder inhuren om een mooi kastje in elkaar te timmeren.
O ja dat had ik laatst ook een keer met het nieuwe deel, stond er ineens niet in.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:51 schreef CherryLips het volgende:
Waarom staan jullie niet meer in m'n active topics
Zal wel ergens per ongeluk op kuttopic hebben geklikt ofzo, heb ook een groot deel van het vorige topic gemist. Vond het al zo stil.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat had ik laatst ook een keer met het nieuwe deel, stond er ineens niet in.
heb je nog chocola?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal wel ergens per ongeluk op kuttopic hebben geklikt ofzo, heb ook een groot deel van het vorige topic gemist. Vond het al zo stil.
vetquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb brie met de helft minder vet gekocht... domDat smaakt dus echt nergens naar.
Uhm... ?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:57 schreef CherryLips het volgende:
Trek net een stuk plastic uit het hooi. Fijn.
Mensen die hun penor 'kraan' noemenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil wel weer wat gaan zeggen dat mijn keuken niet cliché wit is, maar dan krijg je weer al dat gejank over de kraan
Dat is een cata-stro-fe.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:57 schreef CherryLips het volgende:
Trek net een stuk plastic uit het hooi. Fijn.
En prille liefde, dus de gehele quarantaineperiode elkaar compleet uitwonen een optie?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar beetje risky, want we zouden dit weekend vertrekken dus moeten dan alles op de gok boeken. Dan maar thuis blijven deze keer
uhm... ok...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een zak hooi staan. Daar hoort geen plastic in.
Vind ik stiekem leuke muziek ondanks de aidsnaamquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:59 schreef Molo het volgende:
[..]
En prille liefde, dus de gehele quarantaineperiode elkaar compleet uitwonen een optie?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind ik stiekem leuke muziek ondanks de aidsnaam
Oh jaaaaaaaaaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
hij staat de verkeerde kant op bij ltvdk
heb ik gezien op de fotos
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]14 dagen lang? Meh... op een gegeven moment ben ik er wel klaar mee hoor
Je staat zelf de verkeerde kant opquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
hebben we het nu over de penor van LTVDK?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
nee zijn 'kraan'quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hebben we het nu over de penor van LTVDK?
Een fluppertuutanusquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn anus staat de verkeerde kant op?
wist je dat we in de baarmoeder dus allemaal als anus beginnen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn anus staat de verkeerde kant op?
uhm? Daar zou ik toch melding van maken?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:03 schreef LTVDK het volgende:
Mijn kraan moet ook gerepareerd worden als dat tenminste kan, al die thuiszorg en schoonmaaksters zijn er veel te ruig mee geweest
Wat?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wist je dat we in de baarmoeder dus allemaal als anus beginnen?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:03 schreef Molo het volgende:
Even kind op bed slingeren met wat lichte dwang. Wellicht tot straks
Heeft niet veel nut gok ik, is het gevolg van maandenlang verkeerd er mee omgaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm? Daar zou ik toch melding van maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |