Je zou denken dat dat niet zo lastig moet zijn. Het staat gewoon heel duidelijk in dat bericht.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op 1 post van je, dus ik heb geen idee waar je het verder over hebt.
En nee; er zijn geen 20 van de 5000 opgenomen op de IC. Er zijn van de 46 totale ziekenhuisopnames er 20 naar de IC gegaan. Dat staat compleet los van de nieuwe infecties.
Niet dat kanaal verwaarlozen he. Nikonlover heeft niet voor niets een videokaart gedoneerd en 2.000 euro gestort.quote:
Ja, ook dat nog.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou denken dat dat niet zo lastig moet zijn. Het staat gewoon heel duidelijk in dat bericht.
Eet smakelijk maat!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:00 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga eten.
Bij mijn ouders.
Tot straks.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet dat kanaal verwaarlozen he. Nikonlover heeft niet voor niets een videokaart gedoneerd en 2.000 euro gestort.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet dat kanaal verwaarlozen he. Nikonlover heeft niet voor niets een videokaart gedoneerd en 2.000 euro gestort.
Food reviewsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar vooral van je foodreviews
Ga zo door!
Groeten aan je moeder.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:00 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga eten.
Bij mijn ouders.
Tot straks.
Doei!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:00 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga eten.
Bij mijn ouders.
Tot straks.
Dan moet je het maar bij podcast autoherinneringen houdenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kanaal verwaarlozen doe ik niet, maar ga er niet meer actief op posten.
BNR Petrolheadsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet je het maar bij podcast autoherinneringen houden
Wittebonen in tomatensaus en een worstjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Kappa knoffo.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
KLB ga ik niet meer postenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:13 schreef Gutanoth het volgende:
Kan braddie niet gewoon weer lekker gaan posten op ONZ en KLB waar hij thuishoort?
Dat wil ik ook gaan eten, maar ik twijfel of dat wel lekker is.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:11 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Wittebonen in tomatensaus en een worstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |