Wijsheid. Wijsheid.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:03 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Schoppen is altijd makkelijker dan omarmen.
Als je mijn handje vasthoudt, ik wil er best posten maar dan moet jij wel met me mee posten.quote:
Ja, het ging heeeeeel even goed, maar je edit...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:03 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit gekomen.
Maar is hetzelfde als ik zou suggereren dat bepaalde figuren naar het stormfrontforum moeten.
A change of heart.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, het ging heeeeeel even goed, maar je edit...
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Deze foto staat in het linkje bij je naam.
[ afbeelding ]
Ben jij links of rechts op de foto?
Ik ben in een aso milieu opgevoed, maar dit zijn gewoon corpsballen die geen verantwoordelijkheid nemen.quote:
Heerlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:08 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Lekker een blowtje roken in je blootje op t balkon.
Het blijft wel hilarisch als het niet in je eigen achtertuin isquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:09 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik ben in een aso milieu opgevoed, maar dit zijn gewoon corpsballen die geen verantwoordelijkheid nemen.
Vraag me toch wel af of al die auto's van Jeroen zelf en zijn medeplichtigen zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:11 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Het blijft wel hilarisch als het niet in je eigen achtertuin is
Nee is van iemand andersquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Vraag me toch wel af of al die auto's van Jeroen zelf en zijn medeplichtigen zijn
Vooral ook lekker haal die auto's weg terwijl er al een in lichterlaaie staatquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Vraag me toch wel af of al die auto's van Jeroen zelf en zijn medeplichtigen zijn
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:14 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Vooral ook lekker haal die auto's weg terwijl er al een in lichterlaaie staatmaar de kers op de taart vind ik de "wie deed dat?" Op het einde
Natuurlijk niet, die zijn allemaal veel te bezopen om nog te kunnen rijden. Die zouden niet eens het parkeervak uitkomen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Als het zou gebeuren waar ik ben opgegroeid had je een groot probleem. Dan was je dat vuur ingegooid en had de buurt gewoon verklaard dat het een ongelukje was van een dronke man die zichzelf in de fik zette. Die kerel met zijn telefoon erachteraan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:11 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Het blijft wel hilarisch als het niet in je eigen achtertuin is
Jeroen lijkt zo best een nuchtere kerel te zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:15 schreef KREEFTx het volgende:
https://www.rtvdrenthe.nl(...)s-nooit-de-bedoeling
Lekker marshmellows garen. Bij de boer kon je soms wel wat in de fik zetten. Ook wel eens gedaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:19 schreef Chia het volgende:
Waar ik ben opgegroeid kun je dit gewoon op je eigen erf doen tussen je eigen voertuigen.En het liefst met dichte mist, want dan ziet kan de polies de fik niet zien.
Als je dat bij ons had gedaan dan had je een groot probleem. Ik kan je enkel m'n luchtbuks laten zien terwijl je het nu op een lopen zet en met de staart tussen de benen verdwijnt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:21 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Lekker marshmellows garen. Bij de boer kon je soms wel wat in de fik zetten. Ook wel eens gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |