ik speel van alles maar voornamelijk te weinig op het moment.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow Welke games speel jij ? Geen COD tochmijn neefje van 6 verslaat me daar zelfs in
Jaaaaaaaaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja en toen met Nintendo 64 veel “cruisin usa” “mariokart” “wave race” etc gespeeld
Ik snap echt niet waarom je zoiets zou doenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan ook met andere spelletjes:
[ afbeelding ]
Welles!! Omdat ze zo bouncy waren!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee, je kan niet met een kart op paddestoelen springen malle Belg
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij kon je ze eten?
[ afbeelding ]
wie speelt er nou op de wiiquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:01 schreef jerney het volgende:
[..]
Welles!! Omdat ze zo bouncy waren!was op de wii
Dobre den moentjeeequote:
Ow everybody’s golf ken ik ook al nietquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik speel van alles maar voornamelijk te weinig op het moment.
Cod vind ik wel leuk maar ben er niet goed in. Speel eigenlijk heel weinig online.
Everybody's golf is erg leuk om online te doen. Dat doe ik nog wel eens
Hey Paulquote:
Komt goedquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow everybody’s golf ken ik ook al niet![]()
Mjah we vinden wel een spel om samen te spelen
En anders samen slecht zijn in COD
quote:
terecht.quote:
Neeeee. Ik speel momenteel nog geen gamesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dobre den moentjeee![]()
![]()
Speel je al fortnite?
Leasekindquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |