MARIO MARIO EN NATUURLIJK DE KLOKKIJKPIETquote:
Niet echt hoor. Pas sinds eergisteren beetje online meegekeken. En gisteren laatste wedstrijdquote:
dat is inderdaad wel langquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Pas sinds eergisteren beetje online meegekeken. En gisteren laatste wedstrijd
Maar 8uur lang kijken hou ik niet vol
Het is kwart over strontaandeknikkerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
vinger op je kont dann weet je hoe laat is
Herkenbaarquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur-kastje-muur.
Ow je bent dus geen echte damhooliganquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, gewoon even snel een kijkje genomen op de website
Slabakken ?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Haha ja ik was ook verbaasd dat het lukteJa Maanvisje is wat aan het slabakken
![]()
Hey Mario 🖐🏻quote:
Wel interesse om er één te wordenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow je bent dus geen echte damhooligan
Nou kom maar hier met die vinger van je, dan ga ik er wel op zitten. Wel eerst eventjes op spugen ajb.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
Bakken voor slaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |