ik ben hier eerst weggeplaagd door talloze bans en nu door aanwezigheid van debielen als @scrupuleus @neef_wappie @Elan en @Scrummiequote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:58 schreef onlogisch het volgende:
Hoop gevallen strijders dit jaar.
@:Kapiteintje
@:Doublepain
@:Jancees straks
Mimimimimiquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben hier eerst weggeplaagd door talloze bans en nu door aanwezigheid van debielen als @:scrupuleus @:neef_wappie @:elan en @:scrummie
@:neef_wappiequote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben hier eerst weggeplaagd door talloze bans en nu door aanwezigheid van debielen als @:scrupuleus @:neef_wappie @:elan en @:scrummie
Donder op dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat bijzonder matigquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:04 schreef JanCees het volgende:
@:flippiee ik kan niet reageren op je dm heb dm ban blijkbaar
Kapitein Koek vind ik vroeger altijd erg lekker.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:58 schreef onlogisch het volgende:
Hoop gevallen strijders dit jaar.
@:Kapiteintje
@:Doublepain
@:Jancees straks
vind ik vroegerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kapitein Koek vind ik vroeger altijd erg lekker.
Dmbanbeleid bekritiseren, melding bij de leiding gemachtquote:
viesmadquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn nu zelfs als zover dat iemand met het syndroom van down (lees: @:paul ) meer relevants weet te melden in VBL dan forum moderator @:onlogisch die alleen maar KLB kneusjes aan het lokken is.
Gefeliciteerd, koop een taart en vier hetquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dmbanbeleid bekritiseren, melding bij de leiding gemacht
Nu lijkt het net alsof @onlogisch geestelijk verder wel gezond is. Ik bestempel je post dan ook als MISLEIDEND.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn nu zelfs als zover dat iemand met het syndroom van down (lees: @:paul ) meer relevants weet te melden in VBL dan forum moderator @:onlogisch die alleen maar KLB kneusjes aan het lokken is.
Thanks 🙏🏻 😊quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, koop een taart en vier het
Hey collega! Jij ook hier!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, koop een taart en vier het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |