Gendergekkies zijn het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet dat het de enige optie is wanneer het onzijdigheid betreft?
Dacht dat je ging werken?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gendergekkies zijn het hier niet mee eens.
Vind dat gewoon raar klinken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen die ons mam zeggen daar geen mening over mogen hebben.quote:
Ik zeg ook geen ‘ons mam’, maar ma of mam.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen die ons mam zeggen daar geen mening over mogen hebben.
Wat een domme teringmongool ben je toch ook .quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:26 schreef Charrell het volgende:
[..]
Vind dat gewoon raar klinken.
Hij/zij, baby.
HET als persoonlijk voornaamwoord verwijst naar iets wat voorafgaat of volgt: - HET lijkt me logisch dat hij dat doet. HET verwijst naar: "dat hij dat doet".
Maquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:31 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ik zeg ook geen ‘ons mam’, maar ma of mam.
Stinknek
Je bent zelf een domme mongool.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een domme teringmongool ben je toch ook .
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb net de hele plee volgescheten
Schimmelpinkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
El Al, El Al, ze landen overal
Platgooien die binnenstad dan. Heeft ook niemand er meer last van.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Platgooien die binnenstad dan. Heeft ook niemand er meer last van.
was deze week wel een paar keer ja maar wat is er illegaal aan? Ik vind het ook wat hypocriet als je zelf vliegt om dan te gaan janken als ze een keertje laag over vliegenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat zou ik erg jammer vinden maat.quote:
Bij een non-binair persoon spreek je diegene aan als ‘hen’ en ‘jullie’.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
ik ben hier eerst weggeplaagd door talloze bans en nu door aanwezigheid van debielen als @scrupuleus @neef_wappie @Elan en @Scrummiequote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:58 schreef onlogisch het volgende:
Hoop gevallen strijders dit jaar.
@:Kapiteintje
@:Doublepain
@:Jancees straks
Mimimimimiquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben hier eerst weggeplaagd door talloze bans en nu door aanwezigheid van debielen als @:scrupuleus @:neef_wappie @:elan en @:scrummie
@:neef_wappiequote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben hier eerst weggeplaagd door talloze bans en nu door aanwezigheid van debielen als @:scrupuleus @:neef_wappie @:elan en @:scrummie
Donder op dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat bijzonder matigquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:04 schreef JanCees het volgende:
@:flippiee ik kan niet reageren op je dm heb dm ban blijkbaar
Kapitein Koek vind ik vroeger altijd erg lekker.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:58 schreef onlogisch het volgende:
Hoop gevallen strijders dit jaar.
@:Kapiteintje
@:Doublepain
@:Jancees straks
vind ik vroegerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kapitein Koek vind ik vroeger altijd erg lekker.
Dmbanbeleid bekritiseren, melding bij de leiding gemachtquote:
viesmadquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn nu zelfs als zover dat iemand met het syndroom van down (lees: @:paul ) meer relevants weet te melden in VBL dan forum moderator @:onlogisch die alleen maar KLB kneusjes aan het lokken is.
Gefeliciteerd, koop een taart en vier hetquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dmbanbeleid bekritiseren, melding bij de leiding gemacht
Nu lijkt het net alsof @onlogisch geestelijk verder wel gezond is. Ik bestempel je post dan ook als MISLEIDEND.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn nu zelfs als zover dat iemand met het syndroom van down (lees: @:paul ) meer relevants weet te melden in VBL dan forum moderator @:onlogisch die alleen maar KLB kneusjes aan het lokken is.
Thanks 🙏🏻 😊quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, koop een taart en vier het
Hey collega! Jij ook hier!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, koop een taart en vier het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |