ik ook hb ban behaaldquote:
misschien kunnen we dan samen marcheren.quote:
Goedzo hahaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik ook hb ban behaald
Maar ze neemt het je niet kwalijk hoor,je bent alleen geband.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik ook hb ban behaald
Ik ga eens lezen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:33 schreef jerney het volgende:
Doen jullie ook mee met mensen blij maken?
FEE / [actie] Kerstpakkettenactie 2020 - Ho Ho Ho let's go!
Mijn pakkket spekken mag ook
precies en ik ben schuldig en sta nu geregistreerdquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ze neemt het je niet kwalijk hoor,je bent alleen geband.
Pas maar op bij dennis schouten stonden die lui opeens binnen midden van de nacht.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
precies en ik ben schuldig en sta nu geregistreerd![]()
![]()
![]()
Dat stelt niks voor,ik kan haar ook laten bannen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat een kut UIquote:
aks krijg je nog een officiële waarschuwingquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
![]()
![]()
die ban maakt mij niet uit . kon er even niet meer tegen . zonder mondkapjes daar hutje mutje . en dan roepen andere zorg gaat niet door nee duh ze verspreiden het zo...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat stelt niks voor,ik kan haar ook laten bannen.
Bijna!quote:
Moet nog ontbijten manquote:
zo laat wakker dan?quote:
Het sloeg kant nog wal.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
die ban maakt mij niet uit . kon er even niet meer tegen . zonder mondkapjes daar hutje mutje . en dan roepen andere zorg gaat niet door nee duh ze verspreiden het zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |