abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 7 oktober 2020 @ 09:00:46 #51
485843 crew  Jippie
pi_195480447
quote:
84s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 08:56 schreef Starhopper het volgende:
:W :W
Hi Nikonbabe *;
pi_195480448
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 08:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Nee echt niet.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator woensdag 7 oktober 2020 @ 09:00:56 #53
388664 crew  Dotteke
pi_195480450
quote:
80s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:00 schreef ToT het volgende:
Zo, peuterpleuren is weer gebeurd! ^O^
:'(
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_195480452
quote:
17s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 08:50 schreef Rob het volgende:

[..]

't is niet te hopen. Liever die oetlul van een @:paul :)
Niet te hopen gvd gvd gvd
  Moderator woensdag 7 oktober 2020 @ 09:01:13 #55
388664 crew  Dotteke
pi_195480454
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:00 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Alleen een groot wit vlak
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_195480455
quote:
80s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:00 schreef ToT het volgende:
Zo, peuterpleuren is weer gebeurd! ^O^
Pappa
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 7 oktober 2020 @ 09:01:31 #57
485843 crew  Jippie
pi_195480458
quote:
80s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:00 schreef ToT het volgende:
Zo, peuterpleuren is weer gebeurd! ^O^
Ging het 'afscheid nemen' goed?
pi_195480459
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]

:'(
Ze waren blij hem weer te zien. 1 van de kindjes daar kwam hem al bij de deur ophalen! O+
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 7 oktober 2020 @ 09:02:14 #59
485843 crew  Jippie
pi_195480461
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:01 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Niet te hopen gvd gvd gvd
Goedemorgen Flippue *O* Koffie of thee?
  woensdag 7 oktober 2020 @ 09:02:14 #60
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195480462
pi_195480465
Gefeliciteerd @mazaru *O* :*
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_195480469
Wat lees ik? Gaat Flippiee het van Paul overnemen hier? :P
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 7 oktober 2020 @ 09:02:44 #63
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_195480471
quote:
80s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:00 schreef ToT het volgende:
Zo, peuterpleuren is weer gebeurd! ^O^
Gooi jij met je peuter? Dit is weblogwaardig!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 7 oktober 2020 @ 09:02:48 #64
405328 Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
pi_195480473
nikonlover
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_195480475
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Alleen een groot wit vlak
Je mist er ook weinig aan.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 7 oktober 2020 @ 09:03:13 #66
485843 crew  Jippie
pi_195480480
quote:
Vind het geen 'leuke' man om te zien :@
pi_195480483
quote:
84s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:02 schreef Jippie het volgende:

[..]

Goedemorgen Flippue *O* Koffie of thee?
Thee, moet nog beetje wakker worden want er wordt verbouwd bij de buren
quote:
80s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:02 schreef ToT het volgende:
Wat lees ik? Gaat Flippiee het van Paul overnemen hier? :P
Mochten jullie willen ;)
  woensdag 7 oktober 2020 @ 09:03:32 #68
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195480484
quote:
84s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:03 schreef Jippie het volgende:

[..]

Vind het geen 'leuke' man om te zien :@
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
pi_195480488
quote:
84s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:03 schreef Jippie het volgende:

[..]

Vind het geen 'leuke' man om te zien :@
Één of andere ziekelijke obsessie van Nikonlover.
Net als Kluun met z'n breedbekpaki.
pi_195480495
quote:
84s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:03 schreef Starhopper het volgende:

[..]

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
De standaard ligt hier nogal hoog.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_195480497
Miss :W
pi_195480498
Aloa :W
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  woensdag 7 oktober 2020 @ 09:05:03 #73
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195480506
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:04 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

De standaard ligt hier nogal hoog.
Laag bedoel je?
pi_195480508
quote:
3s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:04 schreef aloa het volgende:
Miss :W
Over mooie mannen gesproken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator woensdag 7 oktober 2020 @ 09:05:39 #75
388664 crew  Dotteke
pi_195480513
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:01 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Niet te hopen gvd gvd gvd
Ze doen het hoor sommige zijn gek op mentionen :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')