was toch een mooie wedstrijdquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom staan er hoogtepunten van Kiev - AZ in de OP?
omdat @HPLC mij niet magquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom staan er hoogtepunten van Kiev - AZ in de OP?
vorig jaar mochten we niet eens zeggen dat het maar een spelletje was en nu ditquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij gaf laatst aan dat voetbal je toch niet meer zo boeide dus een matige troll dan.
@Drizzt_D0urdenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:35 schreef CharlesKinbote het volgende:
hoe heet die (ex?)mod van ONZ ook alweer die een foto van zijn dikke, lange lul in kpd had gezet
dit klinkt als smegmanusquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:35 schreef CharlesKinbote het volgende:
hoe heet die (ex?)mod van ONZ ook alweer die een foto van zijn dikke, lange lul in kpd had gezet
Interesse in voetbal gaat bij mij ook met een golfbeweging hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
vorig jaar mochten we niet eens zeggen dat het maar een spelletje was en nu dit
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij gaf laatst aan dat voetbal je toch niet meer zo boeide dus een matige troll dan.
Blijven een paar matige woorden in 1 zinquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
vorig jaar mochten we niet eens zeggen dat het maar een spelletje was en nu dit
geen idequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:35 schreef CharlesKinbote het volgende:
hoe heet die (ex?)mod van ONZ ook alweer
wk 74 was wel goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Interesse in voetbal gaat bij mij ook met een golfbeweging hoor.
@Tjacka?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:35 schreef CharlesKinbote het volgende:
hoe heet die (ex?)mod van ONZ ook alweer
alleen als mijn aller Ajax bovenaan staat is het interessant en anders is het inderdaad maar een spelletjequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Interesse in voetbal gaat bij mij ook met een golfbeweging hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |