Ik zou proberen sowieso voor vrijdag te laten testen, goede kans dat je dan maandag uitslag hebt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Er popt nu toch weer van alles op (dichtbij en heel ver weg) voor morgenavond laat en vrijdag. Toch maar eieren voor m’n geld kiezen.
Mag het hopen ja!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou proberen sowieso voor vrijdag te laten testen, goede kans dat je dan maandag uitslag hebt.
quote:Eerste corona-supersneltests goedgekeurd: doorbraak voor vastgelopen testketen
De nieuwe, supersnelle coronatest is betrouwbaar genoeg om te gebruiken, zo concludeert het UMC Utrecht na twee weken schaduwtesten. De eiwittest is klaar in een kwartier en kan een doorbraak betekenen voor de vastgelopen testketen. Inmiddels zijn twee type sneltests door het kabinet goedgekeurd.
Duurt nog weken voordat het echt in de praktijk ingezet gaat worden volgens NOSquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:03 schreef michiel_merk het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)B9xnvmb54kNdqPjsA3h8
dit zou wel een doorbraak zijn, kwartiertje wachten op de test uitslag
[..]
Ah ok, weken, als dat er zo staat moet je ervan uitgaan dat het nog maanden gaat durenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Duurt nog weken voordat het echt in de praktijk ingezet gaat worden volgens NOS
Het verschil is dat de recherche onomstotelijk bewijs moet hebben dat persoon A het gedaan heeft. In het geval van BCO kunnen meerdere locaties aangemerkt worden. Als de recherche het terug mocht brengen tot 'het is waarschijnlijk persoon A, B of C' zullen die moordzaken snel klaar zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En hoe gaan de GGD's om met haarden als er mensen uit diverse regio's bij betrokken zijn? Kijk, het lokale café wordt vermoedelijk vooral bezocht door mensen uit de buurt, maar mensen uit het hele land gaan naar het theater. Ik vind het moeilijk te geloven dat recherche er jaren over kan doen om een seriemoordenaar op te sporen als die regio-overstijgend te werk gaat, maar dat het in kaart brengen van coronabesmettingshaarden voor GGD's geen probleem is.
Excuses, ik kijk en luister te veel naar true crime.
Volgens mij heb je de uitslag doorgaans vrij snel (iig met DigiD).quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:58 schreef Dven het volgende:
Duurt het zo lang voor je in NL je uitslag krijgt ja? Dat kan toch niet man
Ik las op Twitter ook gevallen dat mensen pas na 10 dagen uitslag kregen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de uitslag doorgaans vrij snel (iig met DigiD).
Bij Op1 werd overigens gemeld dat je in Frankrijk wel snel kunt laten testen, maar dat de uitslag soms een week op zich laat wachten.
Niets. De Tweede Kamer stemt over zoveel onzinnige moties dat het eigenlijk genant is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:33 schreef capricia het volgende:
Wat moeten we nou met deze aangenomen motie?
[ twitter ]
Raar. Dat ze die sneltesten er maar rap doorheen drukken dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de uitslag doorgaans vrij snel (iig met DigiD).
Bij Op1 werd overigens gemeld dat je in Frankrijk wel snel kunt laten testen, maar dat de uitslag soms een week op zich laat wachten.
De derde golf. Dan gaan we er écht klaar voor zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:06 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ah ok, weken, als dat er zo staat moet je ervan uitgaan dat het nog maanden gaat duren
Ze accepteren dus een patientenopname stop voor onder andere coronapatienten?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:33 schreef capricia het volgende:
Wat moeten we nou met deze aangenomen motie?
[ twitter ]
Wanneer worden ze verwacht in het wild?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die sneltesten moetem zo snel mogelijk uitgerold worden en overal beschikbaar voor iedereen. Dat is echt een game changer.
https://www.sciencealert.(...)d-leak-in-us-patientquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:30 schreef Mammietje het volgende:
Het is dat ik nog geen klachten als doorgeprikte hersenen heb gehoord, dus het testen zélf gaat wel goed. Dat is ook het enige rond het hele testbeleid wat van een leien dakje gaat, de rest is vanaf dag 1 al drama. En met stip op 1 de communicatie tussen GGD en Hugo als dieptepunt.
November pasquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:28 schreef zalkc het volgende:
[..]
Wanneer worden ze verwacht in het wild?
Succes en beterschap!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Thuis met klachten (nare keelpijn, grieperig) nu kijken of ik binnen 48u ergens getest kan worden (redelijk in de buurt).. wish me luck!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |