abonnement Unibet Coolblue
pi_195480036
Ik denk dat het met de verdiensten echt wel zal meevallen, hij heeft 2 jaar niet gespeelt, hij heeft nog de leeftijd om zich 1 keer goed in de kijker te spelen voor een grote transfer, ik denk dat de trainer eerder hem speeltijd zal hebben beloofd.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 7 oktober 2020 @ 08:52:04 #202
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_195480334
Ik ben zeer positief over Götze! Hij heeft zelfs al Corona gehad, dus als straks de halve competitie lam ligt kan hij gewoon doorspelen....

Maar serieus, dat hij bij Dortmund vorig jaar reserve was is echt niet zo erg als je kijkt wat daar in de basis staat. Hij lijkt zeer geschikt voor het spel naar voren vam Schmidt en staat hier tegen verdedigers van een ander niveau. Het enige probleem is dat ik denk dat nog meer teams tegen PSV met 10 man achter de bal gaan inzakken en proberen zo lang mogelijk de nul gaan houden. Nou ja, tegen Argentiniė was hij ook de man die er doorheen kwam
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 7 oktober 2020 @ 08:59:12 #203
131800 Tarado
capō de fusca
pi_195480428
quote:
99s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 08:52 schreef XL het volgende:
Ik ben zeer positief over Götze! Hij heeft zelfs al Corona gehad, dus als straks de halve competitie lam ligt kan hij gewoon doorspelen....

Maar serieus, dat hij bij Dortmund vorig jaar reserve was is echt niet zo erg als je kijkt wat daar in de basis staat. Hij lijkt zeer geschikt voor het spel naar voren vam Schmidt en staat hier tegen verdedigers van een ander niveau. Het enige probleem is dat ik denk dat nog meer teams tegen PSV met 10 man achter de bal gaan inzakken en proberen zo lang mogelijk de nul gaan houden. Nou ja, tegen Argentiniė was hij ook de man die er doorheen kwam
zo'n speler moet je natuurlijk altijd halen als je de kans krijgt dat staat boven een systeem, echt middenveld schijnt hij niet te kunnen belopen maar in een hangende positie voorin moet hij wel uit de voeten kunnen want aan de bal zullen er weinig beter zijn op de NL velden.
pi_195481079
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 08:24 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat het met de verdiensten echt wel zal meevallen, hij heeft 2 jaar niet gespeelt, hij heeft nog de leeftijd om zich 1 keer goed in de kijker te spelen voor een grote transfer, ik denk dat de trainer eerder hem speeltijd zal hebben beloofd.
3 miljoen salaris blijkbaar, dat valt me nog mee... Al zal er nog wel wat tekengeld bij zijn gegaan omdat hij 7 miljoen bij Dortmund al te weinig vond
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_195481184
Iedereen wilt gewoon onder Herr Schmidt spelen. Ik heb begrepen dat Messi gebeld heeft of hij niet zou mogen komen spelen, maar John heeft gezegd dat één haantje in de vorm van een Ihattaren al wel genoeg was.
pi_195481379
quote:
99s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:50 schreef Gutanoth het volgende:
Iedereen wilt gewoon onder Herr Schmidt spelen. Ik heb begrepen dat Messi gebeld heeft of hij niet zou mogen komen spelen, maar John heeft gezegd dat één haantje in de vorm van een Ihattaren al wel genoeg was.
Ik blijf het ergens niet zo slim vinden dat PSV als club zo op de bagagedrager van een trainer springt, maar goed. Götze is een geweldige stuntaankoop natuurlijk.

De komst van Götze maakt wel dat het verwachtingspatroon bij PSV ook veel minder vrijblijvend is, nu zullen er ook daadwerkelijk prijzen gepakt moeten worden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_195481405
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik blijf het ergens niet zo slim vinden dat PSV als club zo op de bagagedrager van een trainer springt, maar goed. Götze is een geweldige stuntaankoop natuurlijk.

De komst van Götze maakt wel dat het verwachtingspatroon bij PSV ook veel minder vrijblijvend is, nu zullen er ook daadwerkelijk prijzen gepakt moeten worden.
Ja dat mag ook ondertussen wel een keer.

Ik hoop dat alle stukjes op hun plek vallen en we eindelijk weer eens écht mee kunnen doen om de Europa league.
  Redactie Sport woensdag 7 oktober 2020 @ 10:05:21 #208
274204 crew  Mexicanobakker
pi_195481435
Toch moet ik zeggen dat Götze in zijn eerste Dortmund-periode een van mijn favoriete spelers was, toch wel bizar om dan te bedenken dat dat nu dus gewoon ineens bij PSV speelt :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_195481451
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch moet ik zeggen dat Götze in zijn eerste Dortmund-periode een van mijn favoriete spelers was, toch wel bizar om dan te bedenken dat dat nu dus gewoon ineens bij PSV speelt :D
Ja toen was ie echt fantastisch... ik ben alleen benieuwd of ie het lichamelijk allemaal nog wel trekt, al ligt de lat in Nederland wel lager waardoor zijn technische kwaliteiten voldoende zouden moeten zijn om verdedigers op een hoop te spelen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 7 oktober 2020 @ 10:11:03 #210
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_195481498
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch moet ik zeggen dat Götze in zijn eerste Dortmund-periode een van mijn favoriete spelers was, toch wel bizar om dan te bedenken dat dat nu dus gewoon ineens bij PSV speelt :D
Toch wel afwachten wat er nu helemaal van over is. De naam die aangetrokken is is gigantisch maar de speler zelf ben ik nog niet overtuigd.
Dit, dus.
  Redactie Sport woensdag 7 oktober 2020 @ 10:14:41 #211
274204 crew  Mexicanobakker
pi_195481538
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Toch wel afwachten wat er nu helemaal van over is. De naam die aangetrokken is is gigantisch maar de speler zelf ben ik nog niet overtuigd.
Blessuregevoelig, maar in principe kon ie 2 jaar geleden nog wel mee in de Bundesliga.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_195481583
Als Gotze voor psv kiest dan weet hij zelf ook wel dat hij moeite gaat krijgen om Rosario uit de basis te spelen.

Anders had hij wel bij een normale club getekend.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_195481611
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Blessuregevoelig, maar in principe kon ie 2 jaar geleden nog wel mee in de Bundesliga.
Zie dat 'ie nog gewoon doodleuk 60 wedstrijden heeft gespeeld afgelopen 2 jaar. Valt me nog alleszins mee..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 7 oktober 2020 @ 10:22:20 #214
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_195481645
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Zie dat 'ie nog gewoon doodleuk 60 wedstrijden heeft gespeeld afgelopen 2 jaar. Valt me nog alleszins mee..
Veel invalbeurten? Ik heb geen idee wat zijn niveau nu is.
Dit, dus.
pi_195481678
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Veel invalbeurten? Ik heb geen idee wat zijn niveau nu is.
Ik las ergens dat hij bij heel veel potjes maar een paar minuten heeft gespeeld, dacht dat ik het op VI of AD gelezen heb.....

Lichamelijke fitheid wordt nu wel een extra factor met de late start van het seizoen en dat veel wedstrijden extra dicht op elkaar zijn geplot. De komende weken al helemaal met al het Europees voetbal....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 7 oktober 2020 @ 10:25:15 #216
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_195481680
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch moet ik zeggen dat Götze in zijn eerste Dortmund-periode een van mijn favoriete spelers was, toch wel bizar om dan te bedenken dat dat nu dus gewoon ineens bij PSV speelt :D
Ja, een beetje als die spelers die doorbreken in de eredivisie. Dan teleurstellen na transfer en dan in de CL ineens opduiken bij Basel, Piraeus, Hapoel enz....

Maar dan vanaf een niveau hoger en de eredivisie als de blamage
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_195481689
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Veel invalbeurten? Ik heb geen idee wat zijn niveau nu is.
https://www.transfermarkt(...)2/plus/1?saison=2019
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Redactie Sport woensdag 7 oktober 2020 @ 10:30:26 #218
274204 crew  Mexicanobakker
pi_195481727
quote:
Tot midden 2019 nog best veel gespeeld.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_195481752
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Tot midden 2019 nog best veel gespeeld.
Gemiddeld 40 minuten per pot als je het aantal minuten door het aantal wedstrijden deelt... nu is de concurrentie bij Dortmund ook zodanig maar het valt te zien of ie fit genoeg is...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_195481777
Max, Baumgartl, Unnerstall, Müller, Götze en Fein. Even doorsparen en we hebben die Mannschaft in Brabant voetballen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_195481947
Die gast heeft in wedstrijden in 2019 écht nog super steepasses gegeven. Volgens mij kan hij als hangende middenvelder behoorlijk beslissend zijn zonder lichamelijk veel risico te nemen.
pi_195481985
En dat was tegen clubs als Bayern en Leipzig, dus dan kan dat tegen clubjes als Emmen en Ajax ook wel.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 11:06:45 #224
131800 Tarado
capō de fusca
pi_195482228
quote:
99s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:48 schreef Gutanoth het volgende:
En dat was tegen clubs als Bayern en Leipzig, dus dan kan dat tegen clubjes als Emmen en Ajax ook wel.
aan de bal zal hij echt nog wel kunnen, misschien een beetje vergelijkbaar met Van Persie bij z'n terugkeer, die was aan de bal ook nog steeds een lust voor het oog.
pi_195482264
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 10:33 schreef Sabata het volgende:
Max, Baumgartl, Unnerstall, Müller, Götze en Fein. Even doorsparen en we hebben die Mannschaft in Brabant voetballen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')