Ja, al duurde dat wel even.quote:
Begrijp ik ook niet zo nee, zal wel heel belangrijk zijn in de kleedkamer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, al duurde dat wel even.
Daarom snap ik die Van Ginkel huur niet zo. Eerder dat je die een beetje wedstrijdfit hebt is het maart en in zijn laatste PSV periode was het al niet veel meer.
Waarom. We hebben meer spelers nodig dan 11.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ihatarren zal in de winterstop nu wel naar Ajax gaan.
Ze zullen ervanuit gaan dat hij na winterstop aansluit en kan spelen. Iets anders zou raar zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, al duurde dat wel even.
Daarom snap ik die Van Ginkel huur niet zo. Eerder dat je die een beetje wedstrijdfit hebt is het maart en in zijn laatste PSV periode was het al niet veel meer.
echt he... ben nog steeds in shock.quote:
hahah mad.quote:
Als Gakpo en Malen eenmaal zijn verkocht kan de belastingbetaler mijn ongeschoren zak kietelen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:16 schreef RamboDirk het volgende:
Hier gaat Gerbrands een boekje over schrijven.
Maar dit voelt wel alsof PSV dit straks net als Twente gaat bekopen met magere jaren en de belastingbetaler die de club mag gaan redden.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Gakpo en Malen eenmaal zijn verkocht kan de belastingbetaler mijn ongeschoren zak kietelen.
Dacht eerst dat het matige paints van Riks Twitter waren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:21 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
echt he... ben nog steeds in shock.
RamboD is echt mad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:16 schreef RamboDirk het volgende:
Hier gaat Gerbrands een boekje over schrijven.
Maar dit voelt wel alsof PSV dit straks net als Twente gaat bekopen met magere jaren en de belastingbetaler die de club mag gaan redden.
Een mooie naam voor de competitie, maar het is natuurlijk de Duitse Jhon van Beukering geworden. Die we alleen kennen omdat Demichelis zijn mannetje liet lopen in die wk-finale.quote:
Gruwelijk madquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een mooie naam voor de competitie, maar het is natuurlijk de Duitse Jhon van Beukering geworden. Die we alleen kennen omdat Demichelis zijn mannetje liet lopen in die wk-finale.
Dit is toch wel vrij mad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een mooie naam voor de competitie, maar het is natuurlijk de Duitse Jhon van Beukering geworden. Die we alleen kennen omdat Demichelis zijn mannetje liet lopen in die wk-finale.
Boos.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Witheet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ziedend.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat boeit jou Groningen nou?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Benieuwd naar wat de man van glas nog kan.
Kokend.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ziedendquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Benieuwd naar wat de man van glas nog kan.
quote:
Ben je ambtenaar ofzo? Duidelijke taal graag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Götze lijdt al jaren aan mitochondriële myopathie. Zijn ze wel op de hoogte bij PSV? Serieuze vraag.
Wat doet dat met je?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Götze lijdt al jaren aan mitochondriële myopathie. Zijn ze wel op de hoogte bij PSV? Serieuze vraag.
Nee dit wisten ze nog niet Ronald, bedankt voor de info!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Neem aan dat Schmidt ook wel een eigen Mengele heeft meegenomen. Die weet daar wel raad meequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zal het effe doorgevenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik ben verbaasd, en moet lachen tegelijk. Bizar dat ze dit niet weten bij PSV.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd, en moet lachen tegelijk. Bizar dat ze dit niet weten bij PSV.
Schuimbekkendquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wattequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ach ja bij Ajax staat er ook achterin iemand die half functioneertquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Alleen omdat het een Limburger is?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ach ja bij Ajax staat er ook achterin iemand die half functioneert
Dit heeft letterlijk in alle kranten gestaan Hans. Hoewel je Brabanders nooit moet overschatten natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waarom halen ze hem dan alsnog?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit heeft letterlijk in alle kranten gestaan Hans.
@Dj_Day-V @GGMM lolquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Omdat hij er nog prima topvoetbal mee kan spelen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waarom halen ze hem dan alsnog?
Omdat je in Eredivisie helemaal niet zoveel hoeft te rennen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
bedankt hansquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Omdat gehandicapte spelers meestal slagen in Nederlandquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat hij er nog prima topvoetbal mee kan spelen.
quote:
Ziekste transfer samen met Robbenquote:
zie berghuis.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Omdat gehandicapte spelers meestal slagen in Nederland
Rabiaatquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij had er in 2018/2019 ook al een tijdje last van en had toen toch nog prima statistieken in de Bundesliga.quote:
Lekker joh. Ihattaren van ultiem toptalent naar tribune warmhoudenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:59 schreef RubenSosa het volgende:
[ twitter ]
Niet alle posities ben ik mee eens, maar is wel duidelijk dat het verdedigend erg mager is...
Fein kan ook achterin spelen toch?
Is ook niet mijn opstelling. Maar ging mij meer om de bezetting achterin.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker joh. Ihattaren van ultiem toptalent naar tribune warmhouden
Enige pijnpunt is de CV, daar hebben we gewoon echt niks fatsoenlijks (al doet Teze het prima). Als we daar toch een beer voor hadden kunnen strikken dan hadden we echt het ultieme genotsteam. Ihattaren zie ik wel gewoon in de basis komen uiteindelijk, die gaat zijn vorm wel weer vindenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:59 schreef RubenSosa het volgende:
[ twitter ]
Niet alle posities ben ik mee eens, maar is wel duidelijk dat het verdedigend erg mager is...
Eens..doet me denken aan Marcel Brands 2012/2013quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:59 schreef RubenSosa het volgende:
[ twitter ]
Straks wordt ie afgekeurdquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:08 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit gaan weer heerlijk chanante beelden worden, ik voel het
Zou die dikke er ook staan met zijn fotocamera?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:08 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit gaan weer heerlijk chanante beelden worden, ik voel het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |