Denk je dat je pompoenen nu nog groter worden?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:00 schreef Charrell het volgende:
Wel mega fijn dat ik mijn hormonen hier kan botvieren en daarna weer vrolijk ben.
Sodemieter op, dat embryo moet eerst levensvatbaar blijken. Je zwangerschap is nu nog geen excuus.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:00 schreef Charrell het volgende:
Wel mega fijn dat ik mijn hormonen hier kan botvieren en daarna weer vrolijk ben.
Bedanktquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:03 schreef Buitendam het volgende:
Is Charrell zwanger? Van harte gefeliciteerd!
Het eerste trimester is juist de grootste verandering en aanmaak van organen van de baby, kneus.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Sodemieter op, dat embryo moet eerst levensvatbaar blijken. Je zwangerschap is nu nog geen excuus.
Zekersquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk je dat je pompoenen nu nog groter worden?
Dat zegt toch niets?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:04 schreef Charrell het volgende:
[..]
Het eerste trimester is juist de grootste verandering en aanmaak van organen van de baby, kneus.
Oh, werkt dat hier ook? Dan ga ik je wat vaker taggen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:57 schreef Charrell het volgende:
[..]
Jij ziet wat je wil zien.
Ik vraag of je stopt met dat taggen.
Daardoor post ik er juist niet.
2 van Fok.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:04 schreef Caland het volgende:
Hoeveel mannen heb je moeten appen om het te vertellen, @:charrell ?
Eens met wuppie. Walgelijk @haags_kwartiertjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Er begint hier een zogenaamd vrouw te posten en heel VBL krijgt een stijve.____!
Tsja als iedereen hier elk weekend kijkt naar 22 mannen die rennen achter bal. Lijkt me logisch dat users hier daar opgewonden van rakenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Er begint hier een zogenaamd vrouw te posten en heel VBL krijgt een stijve.____!
Ik ben helemaal in m'n sas.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:05 schreef Caland het volgende:
Er hangt hier een gespannen sfeertje voor een woensdag
In de peeskamer van je moeder ging het ook hard gisteren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:07 schreef KingRoland het volgende:
Het gaat hier hard tegen hard in de sc
crewbash TR gezetquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:07 schreef KingRoland het volgende:
@:tjacka teringmongool
Die krijg je nog van me
@coco.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:10 schreef Caland het volgende:
Hier kwam net zaagmans langs trouwens
@:jancees @:coco.
TR meegepaktquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:10 schreef Charrell het volgende:
Neem die rechten van die homo af!!!@:ggmm
Doe eens normaalquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:10 schreef Charrell het volgende:
Neem die rechten van die homo af!!!@:ggmm
@Coco.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:10 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:10 schreef KingRoland het volgende:
Tjacka is ook gewoon een randdebiel
daarom post ik dat gifje godsammequote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:10 schreef Caland het volgende:
Onlo is voor racismequote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:10 schreef Elan het volgende:
En die gele apenpost laat hij gewoon lekker staan, onlo held
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |