quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hermann is er niet meer. DP ook niet trouwens.
Ja, hij werkt tegenwoordig als doelpaal in de ArenAquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leeft m'n goede vriend @TARDIS. nog wel?
Jawelquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Frass is love, Frass is life vond ik wel een goeie TT
Leeft m'n goede vriend @:TARDIS. nog wel?
Ja gaat heel erg goed eigenlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe is t met je eigenlijk? Op je kapotte plint na
Wow ik heb nooit gezegd dat je moet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik eis trouwens wel elke dag een positieve note omdat ik van jou terug moest keren
Ook goed! Eigen plekje net als jij, vandaag nieuwe keuken gekregen. En verder loopt t allemaal wel. Wel mokersaai met deze coronashitquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat heel erg goed eigenlijk![]()
en daar?
[..]
Wow ik heb nooit gezegd dat je moet.
dan ga ik weerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat heel erg goed eigenlijk![]()
en daar?
[..]
Wow ik heb nooit gezegd dat je moet.
Sinds wanneer je plekje? Lekker hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook goed! Eigen plekje net als jij, vandaag nieuwe keuken gekregen. En verder loopt t allemaal wel. Wel mokersaai met deze coronashit
Begin dit jaar, huurhuisje. Twijfelde om langer te wachten voor koop maar gelukkig niet gedaan gezien de crisis en er toch niks wordt gebouwd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sinds wanneer je plekje? Lekker hoor.
Okquote:
Appartementje of echt een huis?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Begin dit jaar, huurhuisje. Twijfelde om langer te wachten voor koop maar gelukkig niet gedaan gezien de crisis en er toch niks wordt gebouwd.
Geen ideequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
wanneer komt de tweede helft van lucifer
Oh heb ik ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Benedenwoningje, meer heb ik eigenlijk ook niet nodig nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |