Je lijkt op een punaise met haarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:20 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Oh haha
Fotoboek van hollandia02
Die tweede foto toont jong en bloeddorstigquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:20 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Oh haha
Fotoboek van hollandia02
Zo maar gedaan ok weer vol in beeld maar maakt niet zo uit alleen niet mijn naam noemen hierquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:22 schreef Justin_Case het volgende:
Morgen een nieuwe verse roddel over een gewaardeerd DTS user. Dagelijks tussen 19.00 en 20.00
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:20 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb via de roddelpers vernomen dat @:sos87 regelmatig een Amsterdammertje in zijn reet schuift.
Welke was die van avndaag dagquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:22 schreef Justin_Case het volgende:
Morgen een nieuwe verse roddel over een gewaardeerd DTS user. Dagelijks tussen 19.00 en 20.00
Ben ook geboren in Oost-Afrikaquote:
Wat een bazen Rhodes!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
Zo maar gedaan ok weer vol in beeld maar maakt niet zo uit alleen niet mijn naam noemen hier
https://soundcloud.com/emiel-minnee/fok-ideetje-dts
Euhh...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Die tweede foto toont jong en bloeddorstigwat is er gebeurd?
Komt omdat de post service daar niet zo goed looptquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Aids is daar zo te zien nog niet op retour
Beter wachten tot iedereeen zijn/haar zegje heeft kunnen doen. Limoentjuh, noodgang, chufi, killemwieftquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
komt nog één couplet bij met madam-april en gebrokenglas, maar dan is het wel echt klaargeen inspiratie meer nu
Lekker aan de koffie 👍quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, best wel. Er was geen tijd voor DTS. Nu aan de koffie en even het nieuws bekijken enzo.
Dat hoeft niet hoor...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
komt nog één couplet bij met madam-april en gebrokenglas, maar dan is het wel echt klaargeen inspiratie meer nu
In mijn kring is Thyfus meer geleidquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Aids is daar zo te zien nog niet op retour
Staat dat op naam van Lucile Werner?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt omdat de post service daar niet zo goed loopt
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Staat dat op naam van Lucile Werner?
hoe vaak heb je deze grap al gemaakt ondertussenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Bedankt voor de inspiratiequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je gooit wel je eigen glazen in met @:gebrokenglas
Ja. Die doet de Afrikaanse post.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |