Wat een gay boomquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:21 schreef DevFreak het volgende:
[ afbeelding ]
Let it snow, let it snow...![]()
![]()
![]()
Wanne homo johquote:
Veel moeite als je in een appartement woont.quote:
Sorry offtopic maar vogels!!quote:Op woensdag 18 november 2020 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet nog uitvogelen waar ik hem dit jaar ga zetten, heb sinds 2,5 maand een flinke binnenvolière, dus de vaste hoek is niet mogelijkDenk dat ik de bank een stuk opzij schuif en de boom bij de balkondeur zet (en de plant die daar staat tijdelijk elders neerzetten).
Twee catharinaparkieten en twee valkparkietenquote:Op woensdag 18 november 2020 15:40 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Sorry offtopic maar vogels!!
Nice! Ik heb 1 valkjequote:Op woensdag 18 november 2020 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twee catharinaparkieten en twee valkparkieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're making me laugh, but your jokes ain't funny 🎶
Kan jou het schelen, lekker lang genieten joh.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:05 schreef kuolema het volgende:
Ik ga vrijdag een boom halen![]()
Maar het voelt verkeerd om hem dan al op te tuigen, ik ben nog nooit zo vroeg geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |