Vindt je het gek, gezien zijn voorliefde voor gefrituurde kaas heeft die waarschijnlijk een chromosoompje of wat extra.quote:
Moet wel een lange titel geweest zijn dan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
GVD ik was er net één aan het maken met de beste titel ooit.
Spotten met ernstige, levensbepalende aandoeningen/handicaps.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vindt je het gek, gezien zijn voorliefde voor gefrituurde kaas heeft die waarschijnlijk een chromosoompje of wat extra.
Vermalen haantjes eten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:13 schreef Amarantha het volgende:
Beste frituursnack is toch echt kipnuggets.
Nou ja lijkt me de meest logische verklaring, uit vrije wil zal het niet zijn anders.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Spotten met ernstige, levensbepalende aandoeningen/handicaps.Classy.
Ik ben niet aan het hamsteren ik ga gewoon een wc-papierfort bouwen, tegen koude en voor gezelligheid.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:13 schreef liesje1979 het volgende:
Dacht even dat ik een tweede hamstergolf gemist had maar mijn Appie gaat overmorgen dicht voor een verbouwing.
Gevat hoor en retegrappig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja lijkt me de meest logische verklaring, uit vrije wil zal het niet zijn anders.
ah je bent weer thuis, goede reis gehad?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:13 schreef liesje1979 het volgende:
Dacht even dat ik een tweede hamstergolf gemist had maar mijn Appie gaat overmorgen dicht voor een verbouwing.
moet je mschol even voor dm én zou het niet wetenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:13 schreef CherryLips het volgende:
Dit weten jullie vast wel: als ik iets van een server moet downloaden, doet hij het eerst wel, maar na een paar seconden kapt de verbinding ermee en kan ik ook echt geen verbinding meer maken, ook niet als ik de pc opnieuw opstart of wat dan ook. Dit had ik vorige week ook en vandaag weer.
Help.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:13 schreef CherryLips het volgende:
Dit weten jullie vast wel: als ik iets van een server moet downloaden, doet hij het eerst wel, maar na een paar seconden kapt de verbinding ermee en kan ik ook echt geen verbinding meer maken, ook niet als ik de pc opnieuw opstart of wat dan ook. Dit had ik vorige week ook en vandaag weer.
Help.
Nee dat ben ik niet.quote:
Yep, waren zelfs veel te vroeg klaar om te vertrekken en uiteindelijk een half uur te vroeg op Schiphol geland.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah je bent weer thuis, goede reis gehad?
kan best wat snellerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
GVD ik was er net één aan het maken met de beste titel ooit.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Voortaan ook gewoon op elke kneuzenpost van Los reageren met
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee geen mens kan iets met de uitleg.
Dat is een hele dagtaak hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Voortaan ook gewoon op elke kneuzenpost van Los reageren met
Zie ik er uit als iemand die iets van scripten weetquote:
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Op de laptop hetzelfde probleem, maar het zou niet aan de server liggen.
Weet ik hoe jij eruit ziet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie ik er uit als iemand die iets van scripten weet
Ik vind het ook heel vaagquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Is een wat vaag probleem.
Ik adviseer wd-40.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel vaagOpdrachtgever zegt dat ze niets aan de server hebben veranderd. Ik maak verbinding, open de map, begin met downloaden, en ineens valt de verbinding weg en komt ook niet meer terug. Kan geen verbinding maken, niet via browsers, niet via FileZilla. Op de laptop ook geen verbinding mogelijk.
Dat kan ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die laptop kan wel vliegles vanaf het balkon gebruiken, sowieso.
Goed punt wel ja, heb nog nooit een foto van mijn hoofd op FOK! gezet voor zover ik weet.quote:
Ja natuurlijk weet ik het wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:28 schreef CherryLips het volgende:
Los moet toch genoeg hebben aan deze summiere informatie.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja natuurlijk weet ik het wel.
Het is de shiftknop die vastzit.
Ja weet ik ook niet. Maar er is vast wel een manier om op een bepaalde manier de server te kunnen benaderen en daarbij feedback over de verbinding te krijgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel vaagOpdrachtgever zegt dat ze niets aan de server hebben veranderd. Ik maak verbinding, open de map, begin met downloaden, en ineens valt de verbinding weg en komt ook niet meer terug. Kan geen verbinding maken, niet via browsers, niet via FileZilla. Op de laptop ook geen verbinding mogelijk. Ik heb zelf ook geen idee wat ik zou kunnen veranderen.
Hamburger met gesmolten kaas, bacon en paprika en bosuitje gebakken in boter.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:03 schreef kwiwi het volgende:
@:Budapestenaar wat heb je voor het keto diner vanavond?
Goed bezigquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hamburger met gesmolten kaas en bacon en paprika en bosuitje gebakken in boter.
Ik begin echt medelijden met je vriendin te krijgen Etto.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
pizza salami met honing en sun vaatwastabletten
nou JA zegquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik begin echt medelijden met je vriendin te krijgen Etto.
das toch geen dieet johquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hamburger met gesmolten kaas, bacon en paprika en bosuitje gebakken in boter.
echt? Je hebt er zeker geen foto van?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En eigenlijk de hele dag vol gezeten van het ontbijt
nicequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat Keto dieet is wel wat voor jou, je kunt gewoon je lammetjes en koeien blijven eten
De Filipijnse kok heeft de hele dag staan zwoegen op knakworsten?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:08 schreef FranticDJ het volgende:
het waren knakworsten.. dus maar tosti's met knakworsten gemaakt.
Als mijn vriend dit tegen mij zegt bak ik mijn eigen eten wel.quote:
Neequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echt? Je hebt er zeker geen foto van?
kipnuggets zekerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als mijn vriend dit tegen mij zegt bak ik mijn eigen eten wel.
wat was de reactie van je baas?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat Keto dieet is wel wat voor jou, je kunt gewoon je lammetjes en koeien blijven eten
heeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllllll noquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij hebt een hele harem toch? elke dag van de week een ander schatje
ok, kipnuggets met erwten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan maar ik bedoelde meer echt avondeten.
da's toch meer iets voor @UitStraling ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij hebt een hele harem toch? elke dag van de week een ander schatje
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:12 schreef Koen66 het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-grap-was~ac395030/
whehehe moest lachen
wij hebben 's middags 3 gangen warm eten..quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Filipijnse kok heeft de hele dag staan zwoegen op knakworsten?
Bijna, bacon, eggs and mushroomsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat was je ontbijt? Ham and Eggs?
Hij wil hemmeneks... maar als ik zeg dat ie hemmeneks moet bestellen denkt ie dat ie hemmeneks krijgt...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat was je ontbijt? Ham and Eggs?
snufje aromat erbij, en gaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kipnuggets met gebakken aardappels en erwten kan wel.
Jammer dat zo’n Flipo zo weinig betaald krijgt. Ik wil ook wel een blikje knakworsten open komen trekkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wij hebben 's middags 3 gangen warm eten..
en sowieso.. 10u per dag betaald krijgen om voor 13 man te koken.. waarbij 'ochtends en 's avonds eigenlijk alleen brood is/zou moeten wezen..
wow, is dat niet een beetje viesdik zo op 1 dag???quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijna, bacon, eggs and mushrooms
wacht eens even, in de ene SC is het Avond en in de andere Koffiequote:
Ik kan deze meneer maar niet aan het verstand krijgen dat ie gewoon hemaneks krijgt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hij wil hemmeneks... maar als ik zeg dat ie hemmeneks moet bestellen denkt ie dat ie hemmeneks krijgt...
Nope. Keto-dieet. Geen koolhydraten eten en meer vet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wow, is dat niet een beetje viesdik zo op 1 dag???
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik kan deze meneer maar niet aan het verstand krijgen dat ie gewoon hemaneks krijgt.
Wist helemaal niet dat dit dezelfde mongaolen zijn als die van de Staphorster kerk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:12 schreef Koen66 het volgende:
whehehe moest lachen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllllll no
er is er maar 1
alles in verhouding zien.. in hun thuisland kunnen ze al hun ooms/tantes/broers/zussen/ouders/kinderen ervan onderhouden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer dat zo’n Flipo zo weinig betaald krijgt. Ik wil ook wel een blikje knakworsten open komen trekken
had je weer honger ahahahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:11 schreef Amarantha het volgende:
Gvd blaar(tje) op mijn wang want op wang gebeten.!
Mooi werkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
Beetje afgepeigerd na 2 dagen in ballast tanken te hebben gezeten.. kleppen en actuators vervangen
klinkt gezelligquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
Beetje afgepeigerd na 2 dagen in ballast tanken te hebben gezeten.. kleppen en actuators vervangen
Dat weet ik. Maar ik zou er niet van kunnen levenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alles in verhouding zien.. in hun thuisland kunnen ze al hun ooms/tantes/broers/zussen/ouders/kinderen ervan onderhouden.
zolang bouten gangbaar zijn is t niet zo'n ramp.. maarja.. dat is 't uiteraard niet als 't continue onder 't zeewater zitquote:
in NL niet nee.. daar als Buda in Frankrijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik zou er niet van kunnen leven
Ach hier werken we ook saai thuis. Een uurtje in een beslotenruimte is dan wel te overzien toch?quote:
Avondkoffie!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wacht eens even, in de ene SC is het Avond en in de andere Koffie
eens, wel weer iets anders jahquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ach hier werken we ook saai thuis. Een uurtje in een beslotenruimte is dan wel te overzien toch?
ai, logischquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
al met al dus vandaag en morgen bij elkaar opgeteld dik 16u in tanken gezeten
voel m'n knietjes wel.
neequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lekker Darts.Kijk je ook @:DR_Flash![]()
oeiquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee valt beetje tegen laatste dagen.
over paar weken is dat weer een ander landquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ingen-in-europa.html
Wat gaat het weer goed allemaal
Oeh dat is wel gaaf ook nog. Thanks!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja de Grand Prix dubbel in dbbel uit
Vandaag een webinar gehad over dit soort grafieken en hoe zinvol/zinloos ze zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh zonder die gesmolten kaas is het gewoon een vrij gemiddelde avondmaaltijd voor mij, ben ik nu ook een ketoboy?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh gelukkig. En wat was de conclusie? "Steek je kop maar weer in het zand, het zijn maar cijfers jeweetz"?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag een webinar gehad over dit soort grafieken en hoe zinvol/zinloos ze zijn.
Lekker negertjes shoppen op Lesbosquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:12 schreef Koen66 het volgende:
whehehe moest lachen
Dit ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
statistieken/grafieken zijn zo makkelijk te manipuleren om weer te geven wat je wil..
Dat is op zich wel zo ja. Maar om dat dan maar meteen door te trekken naar "ik kan er ook alles in lezen wat ik wil, hee die ene lijkt wel een uil en die andere een bruine boon" is dan ook weer zo wat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
statistieken/grafieken zijn zo makkelijk te manipuleren om weer te geven wat je wil..
"die daar heeft wel grote voeten, die mag bij mij komen wonen"quote:
moet je eens op een vliegtuig naar Finland stappen..quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"die daar heeft wel grote voeten, die mag bij mij komen wonen"
Ik mis er sowieso een "hoeveel afgenomen tests" bij.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is op zich wel zo ja. Maar om dat dan maar meteen door te trekken naar "ik kan er ook alles in lezen wat ik wil, hee die ene lijkt wel een uil en die andere een bruine boon" is dan ook weer zo wat.
aan de binnenkant van je ogenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:50 schreef Amarantha het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan kijken.
Dartsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:50 schreef Amarantha het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan kijken.
Ja later vanavond.quote:
Gooi nog liever mijn tv uit het raam.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gooi nog liever mijn tv uit het raam.
Zie dat het nu met een boot gaan proberen want ze moeten hoe dan ook hun negertje mee naar huis nemen zodat zij zichzelf goed kunnen voelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"die daar heeft wel grote voeten, die mag bij mij komen wonen"
Ik vermoed dat je vandaag brood hebt gegeten?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh zonder die gesmolten kaas is het gewoon een vrij gemiddelde avondmaaltijd voor mij, ben ik nu ook een ketoboy?
Als je dan eerst even een paar tegels op de stoep een leuk kleurtje geeft is dat ook een soort dartsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:51 schreef Amarantha het volgende:
Gooi nog liever mijn tv uit het raam.
Ja bij de lunch 2 boterhammetjes.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je vandaag brood hebt gegeten?
Dat je met dit soort datapresentatie niet zomaar een harde conclusie kan trekken zonder de data te kennen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh gelukkig. En wat was de conclusie? "Steek je kop maar weer in het zand, het zijn maar cijfers jeweetz"?
en als ie niet leuk meer is mag ie naar het AZCquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie dat het nu met een boot gaan proberen want ze moeten hoe dan ook hun negertje mee naar huis nemen zodat zij zichzelf goed kunnen voelen
Voor Buda wel nu.quote:
Nah. CAAAAAARBSquote:
Gidslandquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Je gaat nu toch niet zo'n ketowappie worden die iedereen gaat beoordelen als een soort ongestelde veganist?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ ] Geschikt
[x] Niet geschikt
Zo 2019quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh zijn gluten alweer uit de mode?
Je vraagt het toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat nu toch niet zo'n ketowappie worden die iedereen gaat beoordelen als een soort ongestelde veganist?
Geen idee eigenlijk. Zit iedereen niet in een "fuck it, het wordt winter en het is een pandemie, vreet alles"?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh zijn gluten alweer uit de mode?
* Trekt jas aan om frikandellen te kopenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Zit iedereen niet in een "fuck it, het wordt winter en het is een pandemie, vreet alles"?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat nu toch niet zo'n ketowappie worden die iedereen gaat beoordelen als een soort ongestelde veganist?
kadaverstavenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Trekt jas aan om frikandellen te kopen
Ken je Goldband al, dat blijft ook zo enorm in je hoofd hangenquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ken je Goldband al, dat blijft ook zo enorm in je hoofd hangen
Alsof die 2 boterhammetjes zoveel verschil maken, bij het avondeten heb ik bijvoorbeeld zelden iets van aardappels, rijst of pasta, dus alleen vlees en groenten.quote:
met een snelheid van 0,1mbps?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
Die noren hebben 1 ding wel goed bekeken. Volle bak 4G bereik 40 mijl uit de kust
Ja, kan je wel dwars gaan doen, maar het is geen low-carb maar een no-carb dieetquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof die 2 boterhammetjes zoveel verschil maken, bij het avondeten heb ik bijvoorbeeld zelden iets van aardappels, rijst of pasta, dus alleen vlees en groenten.
Ist nou zinvol of zinloos?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag een webinar gehad over dit soort grafieken en hoe zinvol/zinloos ze zijn.
Gewoon een kutdieet dusquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, kan je wel dwars gaan doen, maar het is geen low-carb maar een no-carb dieet
En eentje met Siswet voor jouquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
na die knakworsten met fles moet er dus ook een kadaverstaven met Buda gif gemaakt worden
huh watquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
na die knakworsten met fles moet er dus ook een kadaverstaven met Buda gif gemaakt worden
zou dan eerder met groente wezenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En eentje met Siswet voor jou
Je lichaam gaat dan toch in ketose waarbij het de (nood)voorraad vet aanspreekt voor de verbranding?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, kan je wel dwars gaan doen, maar het is geen low-carb maar een no-carb dieet
hmm nee deze blijft niet hangen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ken je Goldband al, dat blijft ook zo enorm in je hoofd hangen
Jup. En omdat je veel minder suikers eet, heb je geen sugar rushes dus minder honger etc.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je lichaam gaat dan toch in ketose waarbij het de (nood)voorraad vet aanspreekt voor de verbranding?
Neem dan gewoon een ester om snel in ketogene toestand te komen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. En omdat je veel minder suikers eet, heb je geen sugar rushes dus minder honger etc.
Dit past ook wel op die boot van jequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm nee deze blijft niet hangen.
deze wel
Nee man.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neem dan gewoon een ester om snel in ketogene toestand te komen.![]()
https://www.ergomax.nl/pr(...)mEAQYAiABEgJGK_D_BwE
Hij kan ook een half jaartje in een Russische goelag gaan zitten, dan is die waarschijnlijk nog veel meer afgevallen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neem dan gewoon een ester om snel in ketogene toestand te komen.![]()
https://www.ergomax.nl/pr(...)mEAQYAiABEgJGK_D_BwE
Goed plan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij kan ook een half jaartje in een Russische goelag gaan zitten, dan is die waarschijnlijk nog veel meer afgevallen.
raakt ie nog wel wat meer kwijt ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij kan ook een half jaartje in een Russische goelag gaan zitten, dan is die waarschijnlijk nog veel meer afgevallen.
Tijdens werkdagen in de keuken en woonkamer.quote:
Zijn libido, zijn verstand, zijn zin om te leven, zijn metabolisme, zijn organen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
raakt ie nog wel wat meer kwijt ook
z'n anale maagdelijkheidquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn libido, zijn verstand, zijn zin om te leven, zijn metabolisme, zijn organen?
Duitse kwaliteit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tijdens werkdagen in de keuken en woonkamer.
Dan hoeft niet het hele surroundsysteem aan.
En is echt zo’n ding wat na 20 jaar nog speelt weejwah
Grote mond voor iemand die daarvan al de helft kwijt is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn libido, zijn verstand, zijn zin om te leven, zijn metabolisme, zijn organen?
Ik heb het in Sint Petersburg gegeten. Smaakte primaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik weet wat het is..
maar het is niet te huffen..
Eating is not cheatingquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het in Sint Petersburg gegeten. Smaakte prima
En dat mag je dus nu niet meer eten want daar zitten aardappelen inquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geef hem 5 dagen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat mag je dus nu niet meer eten want daar zitten aardappelen in
Sorry man was toch een geintje met een seintje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga even wat anders doen. Teveel negatief gezeik hier vanavond
Preciesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh hij doet dat gewoon. Onze burgervader.
mja smaken verschillen gelukkigquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ik las katoyquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh zonder die gesmolten kaas is het gewoon een vrij gemiddelde avondmaaltijd voor mij, ben ik nu ook een ketoboy?
Al spijt dat ik er naar vroegquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:41 schreef bitterbal het volgende:
Het is een van de veertien geslachtsidentiteiten in de Thaise boeddhistische samenleving.
Veertien?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:41 schreef bitterbal het volgende:
Katoey
Een kathoey of katoey is een type transgender in Thailand, ook wel ladyboy genoemd. Het is een van de veertien geslachtsidentiteiten in de Thaise boeddhistische samenleving. Lang niet alle katoeys zijn uit op een operatieve geslachtsverandering en dus op te vatten als man-naar-vrouw transseksuelen.
quote:
De seksuele voorkeuren van Thaise mannen en vrouwen zijn voor buitenlanders nogal eens verwarrend. Een cartoonachtige diagram dat duidelijk maakt hoe de seksualiteit in Thailand in elkaar zit, was dan ook een grote hit op sociale media.quote:
Watquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De seksuele voorkeuren van Thaise mannen en vrouwen zijn voor buitenlanders nogal eens verwarrend. Een cartoonachtige diagram dat duidelijk maakt hoe de seksualiteit in Thailand in elkaar zit, was dan ook een grote hit op sociale media.
Seksuele voorkeuren
In Nederland zijn seksuele voorkeuren minder gecompliceerd. Je hebt homo’s, lesbisch, biseksueel en hetero’s. Daar zullen nog wel wat afgeleiden van zijn, maar dan heb je het wel gehad. In Thailand zijn er duidelijk meer smaken en voorkeuren. Het diagram toon zelfs 11 seksualiteiten en 3 afgeleiden vormen daarvan.
Het merendeel van deze categorieën zijn eenvoudig, maar sommige van de termen zijn zeker nieuw voor ons. Bijvoorbeeld, een ‘Adam’ is een man die houdt van wildebrassen en is niet zo kieskeurig. Hij doet het met ladyboys maar ook met een vrouwelijke Tom. Een ‘Cherry’ is een vrouw die houdt van homo’s.
Tom, Dee, Kings, Queens en Cherry’s
De rest van de mannelijke categorieën zijn hetero, bi, ladyboy en homo. Homoseksuele mannen in Thailand kunnen weer verder worden onderverdeeld in de subcategorieën van seksueel dominante ‘King’ (of ‘Rooks’) en seksueel onderdanig ‘Queens’ (of ‘Rubs’).
Voor vrouwen zijn er de categorieën: hetero, Tom, Dee, biseksueel, lesbisch, en Cherry’s. Het woord ‘Tom’ is waarschijnlijk afgeleid van het Engels woord ‘Tomboy’, maar in het Thais impliceert het een seksuele voorkeur voor Thaise vrouwen. Een ‘Dee’ is een vrouw die een relatie aangaat met een Tom.
jaquote:
Wauw.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De seksuele voorkeuren van Thaise mannen en vrouwen zijn voor buitenlanders nogal eens verwarrend. Een cartoonachtige diagram dat duidelijk maakt hoe de seksualiteit in Thailand in elkaar zit, was dan ook een grote hit op sociale media.
Seksuele voorkeuren
In Nederland zijn seksuele voorkeuren minder gecompliceerd. Je hebt homo’s, lesbisch, biseksueel en hetero’s. Daar zullen nog wel wat afgeleiden van zijn, maar dan heb je het wel gehad. In Thailand zijn er duidelijk meer smaken en voorkeuren. Het diagram toon zelfs 11 seksualiteiten en 3 afgeleiden vormen daarvan.
Het merendeel van deze categorieën zijn eenvoudig, maar sommige van de termen zijn zeker nieuw voor ons. Bijvoorbeeld, een ‘Adam’ is een man die houdt van wildebrassen en is niet zo kieskeurig. Hij doet het met ladyboys maar ook met een vrouwelijke Tom. Een ‘Cherry’ is een vrouw die houdt van homo’s.
De rest van de mannelijke categorieën zijn hetero, bi, ladyboy en homo. Homoseksuele mannen in Thailand kunnen weer verder worden onderverdeeld in de subcategorieën van seksueel dominante ‘King’ (of ‘Rooks’) en seksueel onderdanig ‘Queens’ (of ‘Rubs’).
Voor vrouwen zijn er de categorieën: hetero, Tom, Dee, biseksueel, lesbisch, en Cherry’s. Het woord ‘Tom’ is waarschijnlijk afgeleid van het Engels woord ‘Tomboy’, maar in het Thais impliceert het een seksuele voorkeur voor Thaise vrouwen. Een ‘Dee’ is een vrouw die een relatie aangaat met een Tom.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
De speler die Duitsland in 2014 wereldkampioen maakte gaat naar PSV
Ik heb wel eens nachtelijk een paar uur achterop een scooter gezeten bij iemand in Thailand, dat wezen had een duidelijke adamsappel maar wel borsten, was bijna 2 meter lang en klonk als een nijlpaard, wat was dat dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Seksuele voorkeuren
Ik zou kunnen zeggen dat je met je moeder op vakantie was, maar dat laat ik achterwege.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens nachtelijk een paar uur achterop een scooter gezeten bij iemand in Thailand, dat wezen had een duidelijke adamsappel maar wel borsten, was bijna 2 meter lang en klonk als een nijlpaard, wat was dat dan?
ladyboyquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens nachtelijk een paar uur achterop een scooter gezeten bij iemand in Thailand, dat wezen had een duidelijke adamsappel maar wel borsten, was bijna 2 meter lang en klonk als een nijlpaard, wat was dat dan?
Deze mensen gaan allemaal de app downloaden zaterdagochtend vroegquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:52 schreef bitterbal het volgende:
ze zijn er weer
zon 100 tot 200 mensen in de stad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou kunnen zeggen dat je met je moeder op vakantie was, maar dat laat ik achterwege.
Ja denk het, het was vaag, mijn vriendin gillen dat ik achterop stapte want die dacht me al nooit meer terug te zienquote:
heb de post gewijzigdquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja denk het, het was vaag, mijn vriendin gillen dat ik achterop stapte want die dacht me al nooit meer terug te zien
Weltrustenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
zo te kooi.. kijken of het dit keer wel voor middernacht lukt om te slapen
Lees het, ja rare wereld daar wat dat betreft, hoorde toen ook dat goed gelukte ladyboys hoger op de maatschappelijke ladder staan dan gewone mannen en vrouwen maar weet niet of dat kloptquote:
Yup al meer dan 30 jaar een seizoenskaartquote:
Ik ben er ongeveer 30x geweestquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yup al meer dan 30 jaar een seizoenskaart![]()
![]()
Ik zit dus al ruim over de 500quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben er ongeveer 30x geweest
nou ja hele mooie kunnen aan schoonheidsverkiezingen mee doen of van die dansshows in toeristengebieden. Of ze worden misschien bekend op tv?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lees het, ja rare wereld daar wat dat betreft, hoorde toen ook dat goed gelukte ladyboys hoger op de maatschappelijke ladder staan dan gewone mannen en vrouwen maar weet niet of dat klopt
Heb wel een keer een wedstrijd in het stadion gespeeld.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit dus al ruim over de 500
Wel eens verteld toch, dat ik samen met een maat bij zo'n danstent middenin de Thaise jungle uitkwam omdat we een biertje wilden doen, half uur nadat wij er waren zat het daar vol met vrouwen/travestieten/wezens die ons aan het aanstaren warenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hele mooie kunnen aan schoonheidsverkiezingen mee doen of van die dansshows in toeristengebieden. Of ze worden misschien bekend op tv?
Ik ook, werken wij bij hetzelfde bedrijf?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb wel een keer een wedstrijd in het stadion gespeeld.
Gaaf.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb wel een keer een wedstrijd in het stadion gespeeld.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook, werken wij bij hetzelfde bedrijf?
Kreeg je zo'n erehaag over een rode loper en was het veld in de helft opgesteld qua doelen en op de andere helft een witte partytent?quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is uitstraling wel je baas
Ik mocht het hele veld gebruiken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg je zo'n erehaag over een rode loper en was het veld in de helft opgesteld qua doelen en op de andere helft een witte partytent?
Ben je midden 50 en rij je een Porsche?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een hele knappe erg leuke baas?
Oeefffffquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik mocht het hele veld gebruiken.
[..]
Ben je midden 50 en rij je een Porsche?
Chiang Mai en omgeving zijn wel een van de leukere streken in Thailand.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ben in Chiang Mai toen naar zo'n ladyboy cabaret geweest, was echt heel tof en bloedmooie vrouwen. Ging over de worsteling om te worden wie ze zijn enzo.
Pai.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chiang Mai en omgeving zijn wel een van de leukere streken in Thailand.
Die heb ik volgens mij net gemist, zijn eerder de kant van Chang Rai opgetrokken als ik het me goed herinner.quote:
Toeristisch hippiedorpje maar ik vond het daar zo fijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij net gemist, zijn eerder de kant van Chang Rai opgetrokken als ik het me goed herinner.
Ja die hele Golden Triangle daar heerst ook wel zo'n hippiesfeertje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toeristisch hippiedorpje maar ik vond het daar zo fijn.
naar om te horen en veel sterkte met het verlies?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:22 schreef friemelaar het volgende:
mensen even een serieuze post.
Collega van me, waarvan de moeder vorige week in een hospice is opgenomen stuurde vanmorgen een mailtje met:
Kan vandaag niet komen werken het is de laatste dag voor ons mam.
Daarop heb ik terug gestuurd "sterkte jongen"
Daarstraks stuurde hij weer een mailtje, "ons mam is vredig heen gegaan"
Nu weet ik niet wat te antwoorden ......
ik kan niet weer antwoorden met sterkte, maar weet geen fatsoenlijk ander antwoord ?
eventuele tips?
Gecondoleerd, sterkte met het verlies, zoiets?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:22 schreef friemelaar het volgende:
Collega van me, waarvan de moeder vorige week in een hospice is opgenomen stuurde vanmorgen een mailtje met:
ik kan niet weer antwoorden met sterkte, maar weet geen fatsoenlijk ander antwoord ?
eventuele tips?
"Wat ontzettend verdrietig, je bent in mijn gedachten" zoiets.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:22 schreef friemelaar het volgende:
eventuele tips?
Het is dinsdag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:33 schreef friemelaar het volgende:
en nu weer iets vrolijkers, bijna weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |