Vindt je het gek, gezien zijn voorliefde voor gefrituurde kaas heeft die waarschijnlijk een chromosoompje of wat extra.quote:
Moet wel een lange titel geweest zijn dan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
GVD ik was er net één aan het maken met de beste titel ooit.
Spotten met ernstige, levensbepalende aandoeningen/handicaps.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vindt je het gek, gezien zijn voorliefde voor gefrituurde kaas heeft die waarschijnlijk een chromosoompje of wat extra.
Vermalen haantjes eten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:13 schreef Amarantha het volgende:
Beste frituursnack is toch echt kipnuggets.
Nou ja lijkt me de meest logische verklaring, uit vrije wil zal het niet zijn anders.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Spotten met ernstige, levensbepalende aandoeningen/handicaps.Classy.
Ik ben niet aan het hamsteren ik ga gewoon een wc-papierfort bouwen, tegen koude en voor gezelligheid.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:13 schreef liesje1979 het volgende:
Dacht even dat ik een tweede hamstergolf gemist had maar mijn Appie gaat overmorgen dicht voor een verbouwing.
Gevat hoor en retegrappig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja lijkt me de meest logische verklaring, uit vrije wil zal het niet zijn anders.
ah je bent weer thuis, goede reis gehad?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:13 schreef liesje1979 het volgende:
Dacht even dat ik een tweede hamstergolf gemist had maar mijn Appie gaat overmorgen dicht voor een verbouwing.
moet je mschol even voor dm én zou het niet wetenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:13 schreef CherryLips het volgende:
Dit weten jullie vast wel: als ik iets van een server moet downloaden, doet hij het eerst wel, maar na een paar seconden kapt de verbinding ermee en kan ik ook echt geen verbinding meer maken, ook niet als ik de pc opnieuw opstart of wat dan ook. Dit had ik vorige week ook en vandaag weer.
Help.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:13 schreef CherryLips het volgende:
Dit weten jullie vast wel: als ik iets van een server moet downloaden, doet hij het eerst wel, maar na een paar seconden kapt de verbinding ermee en kan ik ook echt geen verbinding meer maken, ook niet als ik de pc opnieuw opstart of wat dan ook. Dit had ik vorige week ook en vandaag weer.
Help.
Nee dat ben ik niet.quote:
Yep, waren zelfs veel te vroeg klaar om te vertrekken en uiteindelijk een half uur te vroeg op Schiphol geland.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah je bent weer thuis, goede reis gehad?
kan best wat snellerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
GVD ik was er net één aan het maken met de beste titel ooit.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Voortaan ook gewoon op elke kneuzenpost van Los reageren met
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee geen mens kan iets met de uitleg.
Dat is een hele dagtaak hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Voortaan ook gewoon op elke kneuzenpost van Los reageren met
Zie ik er uit als iemand die iets van scripten weetquote:
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Op de laptop hetzelfde probleem, maar het zou niet aan de server liggen.
Weet ik hoe jij eruit ziet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie ik er uit als iemand die iets van scripten weet
Ik vind het ook heel vaagquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Is een wat vaag probleem.
Ik adviseer wd-40.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel vaagOpdrachtgever zegt dat ze niets aan de server hebben veranderd. Ik maak verbinding, open de map, begin met downloaden, en ineens valt de verbinding weg en komt ook niet meer terug. Kan geen verbinding maken, niet via browsers, niet via FileZilla. Op de laptop ook geen verbinding mogelijk.
Dat kan ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die laptop kan wel vliegles vanaf het balkon gebruiken, sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |