Vindt je het gek, gezien zijn voorliefde voor gefrituurde kaas heeft die waarschijnlijk een chromosoompje of wat extra.quote:
Moet wel een lange titel geweest zijn dan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
GVD ik was er net één aan het maken met de beste titel ooit.
Spotten met ernstige, levensbepalende aandoeningen/handicaps.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vindt je het gek, gezien zijn voorliefde voor gefrituurde kaas heeft die waarschijnlijk een chromosoompje of wat extra.
Vermalen haantjes eten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:13 schreef Amarantha het volgende:
Beste frituursnack is toch echt kipnuggets.
Nou ja lijkt me de meest logische verklaring, uit vrije wil zal het niet zijn anders.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Spotten met ernstige, levensbepalende aandoeningen/handicaps.Classy.
Ik ben niet aan het hamsteren ik ga gewoon een wc-papierfort bouwen, tegen koude en voor gezelligheid.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:13 schreef liesje1979 het volgende:
Dacht even dat ik een tweede hamstergolf gemist had maar mijn Appie gaat overmorgen dicht voor een verbouwing.
Gevat hoor en retegrappig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja lijkt me de meest logische verklaring, uit vrije wil zal het niet zijn anders.
ah je bent weer thuis, goede reis gehad?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:13 schreef liesje1979 het volgende:
Dacht even dat ik een tweede hamstergolf gemist had maar mijn Appie gaat overmorgen dicht voor een verbouwing.
moet je mschol even voor dm én zou het niet wetenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:13 schreef CherryLips het volgende:
Dit weten jullie vast wel: als ik iets van een server moet downloaden, doet hij het eerst wel, maar na een paar seconden kapt de verbinding ermee en kan ik ook echt geen verbinding meer maken, ook niet als ik de pc opnieuw opstart of wat dan ook. Dit had ik vorige week ook en vandaag weer.
Help.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:13 schreef CherryLips het volgende:
Dit weten jullie vast wel: als ik iets van een server moet downloaden, doet hij het eerst wel, maar na een paar seconden kapt de verbinding ermee en kan ik ook echt geen verbinding meer maken, ook niet als ik de pc opnieuw opstart of wat dan ook. Dit had ik vorige week ook en vandaag weer.
Help.
Nee dat ben ik niet.quote:
Yep, waren zelfs veel te vroeg klaar om te vertrekken en uiteindelijk een half uur te vroeg op Schiphol geland.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah je bent weer thuis, goede reis gehad?
kan best wat snellerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
GVD ik was er net één aan het maken met de beste titel ooit.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Voortaan ook gewoon op elke kneuzenpost van Los reageren met
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee geen mens kan iets met de uitleg.
Dat is een hele dagtaak hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Voortaan ook gewoon op elke kneuzenpost van Los reageren met
Zie ik er uit als iemand die iets van scripten weetquote:
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Op de laptop hetzelfde probleem, maar het zou niet aan de server liggen.
Weet ik hoe jij eruit ziet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie ik er uit als iemand die iets van scripten weet
Ik vind het ook heel vaagquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Is een wat vaag probleem.
Ik adviseer wd-40.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel vaagOpdrachtgever zegt dat ze niets aan de server hebben veranderd. Ik maak verbinding, open de map, begin met downloaden, en ineens valt de verbinding weg en komt ook niet meer terug. Kan geen verbinding maken, niet via browsers, niet via FileZilla. Op de laptop ook geen verbinding mogelijk.
Dat kan ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die laptop kan wel vliegles vanaf het balkon gebruiken, sowieso.
Goed punt wel ja, heb nog nooit een foto van mijn hoofd op FOK! gezet voor zover ik weet.quote:
Ja natuurlijk weet ik het wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:28 schreef CherryLips het volgende:
Los moet toch genoeg hebben aan deze summiere informatie.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja natuurlijk weet ik het wel.
Het is de shiftknop die vastzit.
Ja weet ik ook niet. Maar er is vast wel een manier om op een bepaalde manier de server te kunnen benaderen en daarbij feedback over de verbinding te krijgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel vaagOpdrachtgever zegt dat ze niets aan de server hebben veranderd. Ik maak verbinding, open de map, begin met downloaden, en ineens valt de verbinding weg en komt ook niet meer terug. Kan geen verbinding maken, niet via browsers, niet via FileZilla. Op de laptop ook geen verbinding mogelijk. Ik heb zelf ook geen idee wat ik zou kunnen veranderen.
Hamburger met gesmolten kaas, bacon en paprika en bosuitje gebakken in boter.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:03 schreef kwiwi het volgende:
@:Budapestenaar wat heb je voor het keto diner vanavond?
Goed bezigquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hamburger met gesmolten kaas en bacon en paprika en bosuitje gebakken in boter.
Ik begin echt medelijden met je vriendin te krijgen Etto.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
pizza salami met honing en sun vaatwastabletten
nou JA zegquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik begin echt medelijden met je vriendin te krijgen Etto.
das toch geen dieet johquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hamburger met gesmolten kaas, bacon en paprika en bosuitje gebakken in boter.
echt? Je hebt er zeker geen foto van?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En eigenlijk de hele dag vol gezeten van het ontbijt
nicequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat Keto dieet is wel wat voor jou, je kunt gewoon je lammetjes en koeien blijven eten
De Filipijnse kok heeft de hele dag staan zwoegen op knakworsten?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:08 schreef FranticDJ het volgende:
het waren knakworsten.. dus maar tosti's met knakworsten gemaakt.
Als mijn vriend dit tegen mij zegt bak ik mijn eigen eten wel.quote:
Neequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echt? Je hebt er zeker geen foto van?
kipnuggets zekerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als mijn vriend dit tegen mij zegt bak ik mijn eigen eten wel.
wat was de reactie van je baas?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat Keto dieet is wel wat voor jou, je kunt gewoon je lammetjes en koeien blijven eten
heeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllllll noquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij hebt een hele harem toch? elke dag van de week een ander schatje
ok, kipnuggets met erwten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan maar ik bedoelde meer echt avondeten.
da's toch meer iets voor @UitStraling ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij hebt een hele harem toch? elke dag van de week een ander schatje
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:12 schreef Koen66 het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-grap-was~ac395030/
whehehe moest lachen
wij hebben 's middags 3 gangen warm eten..quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Filipijnse kok heeft de hele dag staan zwoegen op knakworsten?
Bijna, bacon, eggs and mushroomsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat was je ontbijt? Ham and Eggs?
Hij wil hemmeneks... maar als ik zeg dat ie hemmeneks moet bestellen denkt ie dat ie hemmeneks krijgt...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat was je ontbijt? Ham and Eggs?
snufje aromat erbij, en gaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kipnuggets met gebakken aardappels en erwten kan wel.
Jammer dat zo’n Flipo zo weinig betaald krijgt. Ik wil ook wel een blikje knakworsten open komen trekkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wij hebben 's middags 3 gangen warm eten..
en sowieso.. 10u per dag betaald krijgen om voor 13 man te koken.. waarbij 'ochtends en 's avonds eigenlijk alleen brood is/zou moeten wezen..
wow, is dat niet een beetje viesdik zo op 1 dag???quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijna, bacon, eggs and mushrooms
wacht eens even, in de ene SC is het Avond en in de andere Koffiequote:
Ik kan deze meneer maar niet aan het verstand krijgen dat ie gewoon hemaneks krijgt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hij wil hemmeneks... maar als ik zeg dat ie hemmeneks moet bestellen denkt ie dat ie hemmeneks krijgt...
Nope. Keto-dieet. Geen koolhydraten eten en meer vet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wow, is dat niet een beetje viesdik zo op 1 dag???
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik kan deze meneer maar niet aan het verstand krijgen dat ie gewoon hemaneks krijgt.
Wist helemaal niet dat dit dezelfde mongaolen zijn als die van de Staphorster kerk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:12 schreef Koen66 het volgende:
whehehe moest lachen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllllll no
er is er maar 1
alles in verhouding zien.. in hun thuisland kunnen ze al hun ooms/tantes/broers/zussen/ouders/kinderen ervan onderhouden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer dat zo’n Flipo zo weinig betaald krijgt. Ik wil ook wel een blikje knakworsten open komen trekken
had je weer honger ahahahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:11 schreef Amarantha het volgende:
Gvd blaar(tje) op mijn wang want op wang gebeten.!
Mooi werkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
Beetje afgepeigerd na 2 dagen in ballast tanken te hebben gezeten.. kleppen en actuators vervangen
klinkt gezelligquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
Beetje afgepeigerd na 2 dagen in ballast tanken te hebben gezeten.. kleppen en actuators vervangen
Dat weet ik. Maar ik zou er niet van kunnen levenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alles in verhouding zien.. in hun thuisland kunnen ze al hun ooms/tantes/broers/zussen/ouders/kinderen ervan onderhouden.
zolang bouten gangbaar zijn is t niet zo'n ramp.. maarja.. dat is 't uiteraard niet als 't continue onder 't zeewater zitquote:
in NL niet nee.. daar als Buda in Frankrijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik zou er niet van kunnen leven
Ach hier werken we ook saai thuis. Een uurtje in een beslotenruimte is dan wel te overzien toch?quote:
Avondkoffie!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wacht eens even, in de ene SC is het Avond en in de andere Koffie
eens, wel weer iets anders jahquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ach hier werken we ook saai thuis. Een uurtje in een beslotenruimte is dan wel te overzien toch?
ai, logischquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
al met al dus vandaag en morgen bij elkaar opgeteld dik 16u in tanken gezeten
voel m'n knietjes wel.
neequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lekker Darts.Kijk je ook @:DR_Flash![]()
oeiquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee valt beetje tegen laatste dagen.
over paar weken is dat weer een ander landquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ingen-in-europa.html
Wat gaat het weer goed allemaal
Oeh dat is wel gaaf ook nog. Thanks!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja de Grand Prix dubbel in dbbel uit
Vandaag een webinar gehad over dit soort grafieken en hoe zinvol/zinloos ze zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ingen-in-europa.html
Wat gaat het weer goed allemaal
Oh zonder die gesmolten kaas is het gewoon een vrij gemiddelde avondmaaltijd voor mij, ben ik nu ook een ketoboy?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh gelukkig. En wat was de conclusie? "Steek je kop maar weer in het zand, het zijn maar cijfers jeweetz"?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag een webinar gehad over dit soort grafieken en hoe zinvol/zinloos ze zijn.
Lekker negertjes shoppen op Lesbosquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:12 schreef Koen66 het volgende:
whehehe moest lachen
Dit ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
statistieken/grafieken zijn zo makkelijk te manipuleren om weer te geven wat je wil..
Dat is op zich wel zo ja. Maar om dat dan maar meteen door te trekken naar "ik kan er ook alles in lezen wat ik wil, hee die ene lijkt wel een uil en die andere een bruine boon" is dan ook weer zo wat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
statistieken/grafieken zijn zo makkelijk te manipuleren om weer te geven wat je wil..
"die daar heeft wel grote voeten, die mag bij mij komen wonen"quote:
moet je eens op een vliegtuig naar Finland stappen..quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"die daar heeft wel grote voeten, die mag bij mij komen wonen"
Ik mis er sowieso een "hoeveel afgenomen tests" bij.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is op zich wel zo ja. Maar om dat dan maar meteen door te trekken naar "ik kan er ook alles in lezen wat ik wil, hee die ene lijkt wel een uil en die andere een bruine boon" is dan ook weer zo wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |