Geen idee waar het vandaan kwam nog steeds.. zou best kunnen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Misschien ook onder invloed van de zwangerschapshormonen?
Liedje is in de makingquote:
Staat daar dan iets van betekenis?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:10 schreef Paul het volgende:
[..]NU IS HET GENOEG IK GA NU ALLES KAPOT MAKEN IN KLB
Godverquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Prolaps tot mijn enkels, dus gaat op zich eenvoudig
Rob!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:12 schreef Rob het volgende:
Zo.. even lekker Kantonees/chinees eten voor mijn avond vergadering.![]()
Fijne avond![]()
Ik lees soms 1 tot 302 niet eensquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:07 schreef Rob het volgende:
[..]
Veel mensen lezen post 301 niet eens meer omdat zij een slotje zien en naar de nieuwe topic verhuizen.
(volgens mijn beleving)
Laat staan dat zij 302 303 etc lezen
Je bent nog steeds wel aardig af en toequote:
/jaloers .. kom delen danquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:12 schreef Rob het volgende:
Zo.. even lekker Kantonees/chinees eten voor mijn avond vergadering.![]()
Fijne avond![]()
Jij ook een fijne avond. De gr van Dino 🖐🏻quote:
Met alleen maar kusje-kroel posts wordt het topic wel erg snel saai hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je bent nog steeds wel aardig af en toeMaar veel van je posts hebben zo'n nare zuurgraad
Is echt niet oke voor de sfeer
Ja dan ga je maar naar het Libelle forumquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je bent nog steeds wel aardig af en toeMaar veel van je posts hebben zo'n nare zuurgraad
Is echt niet oke voor de sfeer
Hey there 🖐🏻quote:
Uhm waar gaat dit heen ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:15 schreef possetje het volgende:
hollandse mannen zijn vies want die hebben een voorhuid en wij zijn schoon want wij zijn besneden
owwww ha vertel eens hoe vies zijn wij precies?
echt smerig vies
owww dankjewel met jou wordt ik vrienden
Kusjes voor dev!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Met alleen maar kusje-kroel posts wordt het topic wel erg snel saai hoor
Gewoon terug lezen en punten tellen om te kijken of monitor wel kloptquote:
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:15 schreef possetje het volgende:
hollandse mannen zijn vies want die hebben een voorhuid en wij zijn schoon want wij zijn besneden
owwww ha vertel eens hoe vies zijn wij precies?
echt smerig vies
owww dankjewel met jou wordt ik vrienden
Mee eens. Maar als iemand alleen maar het negatieve in posts kan zien en alleen maar zurigheid kan posten is dat weer het andere uiterste.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Met alleen maar kusje-kroel posts wordt het topic wel erg snel saai hoor
Mijn nichtje heeft haar baan opgezegd om full-time te moederen. Ze neigt iets naar overbezorgdheidquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Geen idee waar het vandaan kwam nog steeds.. zou best kunnen.
Ik weet er wel wat op fokquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:15 schreef hollandia02 het volgende:
Weet iemand waar ik een prostituee kan bezoeken? Zonder dat ik een coronaboete krijg
Ga maar naar Viva.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dan ga je maar naar het Libelle forum
Tell mequote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kusjes voor dev!
[..]
Gewoon terug lezen en punten tellen om te kijken of monitor wel klopt
In KPD zitten er genoegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |