Deze kans krijg je maar 1 keerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:34 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zal er iets extra sexy van maken omdat je moest wachtenquote:
Voor nu ben ik echt wel even klaar. Moet boodschappen doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ik snap dat je wss vol inspiratie zit. Maar hou het is ff hierbij want heb er nu 4x opnieuw het gekopieerd voor straks. Maar helpt niet als er steeds andere of nieuwe tekst komt he
Kom op zeg, Bohemian Rhapsody was ook niet in een dag klaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ik snap dat je wss vol inspiratie zit. Maar hou het is ff hierbij want heb er nu 4x opnieuw het gekopieerd voor straks. Maar helpt niet als er steeds andere of nieuwe tekst komt he
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Schrijf maar een liedjes lied Paul, misschien win je mij dan terug
Lekker glibberigquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal er iets extra sexy van maken omdat je moest wachten
Is toch prima maar elke keer als jij een soort van nieuwe versie post dan moet ik weer anders denken. Dus hou ff de nu van jou laatste aan en dan moet ik nog kijken met de akkoorden van bradge of mss kom ik op wat anders. Maar heel projectje dit nog. Maar vindt t wel grappig dat we hier liedjes kunnen maken zo samen. Aanpassen onder the way hequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor nu ben ik echt wel even klaar. Moet boodschappen doen
Jaaaa helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een van de beste albums ever
Bolk sugar
Mooi geschrevenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor nu ben ik echt wel even klaar. Moet boodschappen doen
Kunnen we al een sample horen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
Is toch prima maar elke keer als jij een soort van nieuwe versie post dan moet ik weer anders denken. Dus hou ff de nu van jou laatste aan en dan moet ik nog kijken met de akkoorden van bradge of mss kom ik op wat anders. Maar heel projectje dit nog. Maar vindt t wel grappig dat we hier liedjes kunnen maken zo samen. Aanpassen onder the way he
Dat ga je er wel van worden jaquote:
Voorpret is ook wat waard.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:36 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Er vóór ben ik vaak wel. Alleen als ik er ben ebt de pret weg
Hahahaha daarom ff kijken wat we ervan kunnen maken. Het is voor het leuke he en daarom maar ik moet wel een versie een keer aan gaan houden en 4 verschillende helpt dan niet. Ok ik ga uit van de laatste nuquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kom op zeg, Bohemian Rhapsody was ook niet in een dag klaar
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |