oh god. moment.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet minimaal nog een couplet over monitor bij
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dua Lipa mag die Dua Lipas wel even gebruiken hoor
Jawel iedereen blijft gewoonquote:
Nou zie ik een keeper met zo'n grote ronde kaas op zijn kop voor me. En hij kopt hem in. Goal!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:50 schreef Jippie het volgende:
Over kopkaas kan ik wel een leuk verhaal vertellen
Dat is Roxanne Hazesquote:
Als de oude garde de top 10 fenomenaal heeft gedomineerd is de missie geslaagd.quote:
Sssstquote:
Zal die dat overlevenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:51 schreef maily het volgende:
[..]
Nou zie ik een keeper met zo'n grote ronde kaas op zijn kop voor me. En hij kopt hem in. Goal!
Heb er al aantal aangegeven. Monitor, devzero, bondage, hemarookworst, Nattekat, Grrrrrrrr, dr. Mikey, moemoe, Borrelnootje00 en nog vele anderenquote:
Die wil niet meer meedoenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
@:skysherrif wanneer kom jij hier weer mee posten?![]()
En Mo?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb er al aantal aangegeven. Monitor, devzero, bondage, hemarookworst, Nattekat, Grrrrrrrr, dr. Mikey, moemoe, Borrelnootje00 en nog vele anderen
Oh jammerquote:
Je raakt wel een gevoelige snaar nuquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:53 schreef kree het volgende:
Nu heb ik gewoon vandaag weer geen gitaar geoeiefnd terwijl ik het eigenlijk zou moeten als ik het wil leren..... nnajaja we gaan zo maar door met keys dan,,.
40+quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar ken je die dan van? Niet van UTO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |