SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens Twitter voor, waardoor er dus een gat in het peloton was. Ofzo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:05 schreef DeeBee het volgende:
Geen idee of die crash nu voor of na de finish is? Wat een chaos.
De T is de Tquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:08 schreef Doevelaer het volgende:
Volgens Jumbo is Kruijswijk gewoon in G1 gefinisht
Ik snap de verwarring als je hier niet al te vaak komt en al die vage bijnamen voor renners en ploegleiders steeds langs ziet komenquote:
Dit idd. Fokkers op Sportfora is een raar volkjequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik snap de verwarring als je hier niet al te vaak komt en al die vage bijnamen voor renners en ploegleiders steeds langs ziet komen
Maar het is letterlijk (een deel van) de naam van de ploegquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik snap de verwarring als je hier niet al te vaak komt en al die vage bijnamen voor renners en ploegleiders steeds langs ziet komen
Sowieso.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Helpt je wel om scherp te blijven.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sowieso.
En nieuwkomers/minder bekende leden bashen omdat ze een keer wat minder slims vragen of zeggen is wat mij betreft sowieso not done.
WLR is een eng gezelschap.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sowieso.
En nieuwkomers/minder bekende leden bashen omdat ze een keer wat minder slims vragen of zeggen is wat mij betreft sowieso not done.
Doe niet zo overdreven.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sowieso.
F1-taferelen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WLR is een eng gezelschap.
Ja, Sagan remde vrij vlot wat af, terwijl Ballerini met een enorme snelheid doorrolde. Dus voor Demare is het niet gek dat hij dat verwacht als Sagan zn zicht blokkeertquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar Arnaud dacht dat Ballerini won.
Dat is ook lekker danquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:28 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Wackermann heeft de finish niet gehaald, Van Empel wel.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:33 schreef showtimer het volgende:
Het moet niet gekker worden. Die piloot mag naar huis.
Ze hebben Fuglsang nog xDquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:38 schreef Momo het volgende:
Lekker dan voor Vini, blijft er niet veel over bij hun
Al eens 6e in de Tirreno!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:43 schreef Bugno3 het volgende:
Vendrame rijdt het hele jaar geen enkele uitslag en gaat nu dus gigantisch punten pakken. Om niet nader te noemen reden ben ik hierover flink ontstemd.
Dit is erger dan het Vini misverstand.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:43 schreef Bugno3 het volgende:
Vendrame rijdt het hele jaar geen enkele uitslag en gaat nu dus gigantisch punten pakken. Om niet nader te noemen reden ben ik hierover flink ontstemd.
wilde de heli op het parcour landen voor mooie beelden of zoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:28 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Wackermann heeft de finish niet gehaald, Van Empel wel.
https://www.sportuitslage(...)ennen-spf293943.htmlquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dit is erger dan het Vini misverstand.
Wat voor website gebruik jij dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
https://www.sportuitslage(...)ennen-spf293943.html
IMPRESSIONANT
102 NARVÁEZ Jhonatan INEOS Grenadiers 0:42quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een glorieuze dag voor de Narvaez-spelers.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:00 schreef Szura het volgende:
[..]
102 NARVÁEZ Jhonatan INEOS Grenadiers 0:42
153 MOLANO Juan Sebastián UAE-Team Emirates 5:22quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Een glorieuze dag voor de Molano-spelers.
RR scoort wel goed op zijn prono. Alleen de nummers 1 en 5 fout.quote:2. Sagan. In de Giro gaat hij vrolijk verder met ereplaatsen verzamelen.
3. Ballerini. In ieder geval geen Hodeg, dat lijkt me heel stug. Misschien wel weer vriend Honore, of Almeida. Grappige ploeg, we blijven genieten.
4. Vendrame. Als ik denk dat jongens als Demare en Gaviria niet mee gaan sprinten kom ik bij dit soort namen uit. Een onverantwoorde gok, misschien. Maarja, je moet toch af en toe lekker gek doen.
Hij is niet gefinisht hè.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:08 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Als je niet meer weet dat je met de Giro meedoet is het morgen een DNSje denk ik zo.
De heilig verklaarde Gaviria is afgezakt tot het niveau van de amper profwaardige Hodeg. Corona is real.quote:
Maar dat wisten we toch al? Geen Patbonus he.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
De heilig verklaarde Gaviria is afgezakt tot het niveau van de amper profwaardige Hodeg. Corona is real.
Vorig jaar kwam ie ook in goede vorm naar de Giro en was hij bijzonder onzichtbaar. Hoewel dat er mede aan lag dat ie bergop van zijn fiets af kukelde. Of leek reed ofzo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vendraam is naar verhouding bezig aan zijn beste jaar.
Belletti stond hoger in de pikorde voor ritten zoals die van vandaag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam ie ook in goede vorm naar de Giro en was hij bijzonder onzichtbaar. Hoewel dat er mede aan lag dat ie bergop van zijn fiets af kukelde. Of leek reed ofzo.
Jij gelooft dat dit de afgelopen uren allemaal heeft plaatsgevonden?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vendrame heeft meteen een nieuw contract gekregen, dat gaat wel makkelijk bij AG2R zeg.
Loservlucht?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:33 schreef showtimer het volgende:
Het moet niet gekker worden. Die piloot mag naar huis.
Dat laatste gebeurt wel vaker bij renners met mann in de naamquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echt kloten. Eindelijk aan het doorbreken. Zelfs tegen de opinie van RR in.
Dat was met een knipoog, word ik zo laag ingeschat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jij gelooft dat dit de afgelopen uren allemaal heeft plaatsgevonden?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat was met een knipoog, word ik zo laag ingeschat?
Sorry.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat was met een knipoog, word ik zo laag ingeschat?
Deze grap had ik in mijn hoofd ook gemaakt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:32 schreef Mani89 het volgende:
Hij was heel even niet meer zo Wackermann.
We hebben onszelf op de dijen geslagen van onze goeie grap.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze grap had ik in mijn hoofd ook gemaakt.
Dan weet je wel hoe grappig hij is!
Ik had zelfs al bedacht een grap te maken over dat deze grap gemaakt gaat worden. Metagrap of hoe noemen we dat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze grap had ik in mijn hoofd ook gemaakt.
Dan weet je wel hoe grappig hij is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://vinizabuktm.com/en/luca-wackermann-quits-the-giro-ditalia/quote:The first report from the Universitary Hospital of Messina, where the rider has been moved after the crash, says that Wackermann suffered a concussion following a head injury, a fracture of the nasal bones, multiple contusions to the face and in the lumbosacral zone, a valid contusion to the lips and to the dental arch, lacerated wounds to the left eyebrow, on the chin and on the right knee, multiple bruises to arms and legs and a suspected lumbosacral fracture that is gonna be x-rayd again.
Dat klinkt als hopen op geen permanente hersenschade?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:17 schreef TheArt het volgende:
Zoals verwacht is Wackermann DNS morgen.
[..]
http://vinizabuktm.com/en/luca-wackermann-quits-the-giro-ditalia/
ow die kan makkelijk nog starten vandaagquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |