Ja, dat is bijgewerkt. Vorige week zat het percentage positieve uitslagen van de voorgaande week op 7,4% en nu is dat bijgesteld naar 8%. En dat is ook logisch: als de trend is dat het percentage hoger wordt, dan zul je wanneer alle uitslagen binnen zijn een wat hoger percentage hebben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Percentage waarvan de uitslag bekend is, dus.
NIemand nog een woord over gerept waarom dat is?
Ik zag wel dat het aantal uitslagen bekend nu van vorige week bijna 100% is. Dat wordt dus wel nog bijgewerkt. Is het percentage positieve uitslagen daar ook nog op aangepast?
Dat zijn we toch al, of eigenlijk het Italië qua positieve PCR tests. Meeste van heel Europa.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:48 schreef trein2000 het volgende:
Op deze manier worden we het Italië van de tweede golf.
Als de vuurwerkboer zijn deuren niet mag openen omdat lockdown, en je na 22.00 niet meer op straat mag komen de 31e, Hoef je niks 'door te drukken'..quote:
Ja ben je zo naief?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als de vuurwerkboer zijn deuren niet mag openen omdat lockdown, en je na 22.00 niet meer op straat mag komen de 31e, Hoef je niks 'door te drukken'..
wow, die ga ik gebruiken als ondertitel !quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:56 schreef Sounddragon het volgende:
Intelligente lockdown, voor een kudde self-centered debielen met een IQ wat niet hoger is dan hun schoenmaat.
Dat klopt ook deels, want het totaal van de bekende uitslagen van vorige weel is inmiddels bijna 100%, terwijl dat vorige week dinsdag ongeveer 75% was. Percentage is ook aangepast.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:53 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Dat is nog geen verklaring, want je zou dan verwachten dan je buiten de helft van deze week ook nog de helft van de uitslagen van de week er voor er bij krijgt.
het scheelt ook wel als je echt hulp nodig hebt of niet hequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zie het vooral andersom, maar ieder zo z’n ervaringen natuurlijk
Ehm, nee? er zullen een hoop ME'ers standby staan.. maar dat geeft niet; iedereen die buiten komt en wordt opgepakt is gewoon fucked..quote:
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Winter is een voordeel; terrassen, sociale buitendingen waar veel mensen bijeenkomen; allemaal minder.. al krijgen we nog wel even het fenomeen 'kerstmarkt' natuurlijk, maar daar zal de regering wel een stokje voor steken denk ik.
MADquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehm, nee? er zullen een hoop ME'ers standby staan.. maar dat geeft niet; iedereen die buiten komt en wordt opgepakt is gewoon fucked..
En wmb mag die boete gewoon 2k p/p en/of jailtime worden... weg met die fluwelen handschoentjes; ophokken, en hard.
gaat allemaal niet gebeuren.....quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehm, nee? er zullen een hoop ME'ers standby staan.. maar dat geeft niet; iedereen die buiten komt en wordt opgepakt is gewoon fucked..
En wmb mag die boete gewoon 2k p/p en/of jailtime worden... weg met die fluwelen handschoentjes; ophokken, en hard.
Eurootje per dag, en hij is van jouquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:59 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wow, die ga ik gebruiken als ondertitel !
Droom lekker verder. Dan moet een kwart van Nederland ineens bij de ME en politie gaan werken. In de jaren 80 moest er al uit heel Nederland de ME komen om in Den Haag oudjaars nacht een beetje rustig te laten verlopen wat al mislukte.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt zeker een hond of katquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat gaat simpelweg niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:06 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Er is toch een daling ingezet tov gisteren.
En dinsdag is toch altijd hoger dan andere dagen.
Dus da's toch weer positief.
ze missen nog "een paar" uitslagen en dat aantal word steeds meer dus logisch dat het dan "daalt"quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:06 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Er is toch een daling ingezet tov gisteren.
En dinsdag is toch altijd hoger dan andere dagen.
Dus da's toch weer positief.
Wat snap je niet aan 'lockdown'?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Niet mee eens.
- Ramen in cafe's kunnen niet open in de winter = geen goede ventilatie. (mensen op het terras is niet zo'n probleem)
- Mensen snotteren en niezen meer
- Immuunsysteem werk minder goed in de winter
- Mensen gaan niet naar het park of natuurgebieden voor recreatie.
Volgens mij weegt dat allemaal veel zwaarden dan dat mensen minder op het terras zitten.
Dus je wilt het leger door de straten laten lopen? Dat zou de enige manier zijn namelijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'lockdown'?
Cafe's zijn rond die tijd allang dicht.. als onze regering slim is (ijdele hoop, maargoed, we blijven positief en hoopvol) hebben we met O&N gewoon een ekte ekte curfue, en is ALLES gewoon dicht, en zijn de straten leeg na 22.00 (ofzo), en WMB zetten ze desnoods dmv een noodverordening het leger in om te handhaven in relgebieden zoals Den Haag enzo..
Hier speelt het groepseffect. Het is geeneens onwil maar niet geleerd hebben dat iemand dan het initiatief neemt. Men snapt ook niet dat hun hulp gewenst is. Meer dan eens is aangetoond dat de kans van spontane hulp uit een groep kleiner is omdat die elkaar afwacht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:32 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Dit klopt helemaal en zelfs in spanje/italie/oostenrijk/usa zijn de mensen al 10 keer behulpzamer.
valt helemaal op als je met een rolstoel reist, bijvoorbeeld in amerika houd/doet iedereen de deur voor je open, in nederland zitten er 10 man te kijken hoe je loopt te kutten om binnen te komen over een drempel en de deur open houden en steekt geen klauw uit.
Nee, realistisch, er moet gewoon opgetreden worden.quote:
Newsflash, het is 2020, en we hebben tijd om dingen voor te bereiden..quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:06 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Droom lekker verder. Dan moet een kwart van Nederland ineens bij de ME en politie gaan werken. In de jaren 80 moest er al uit heel Nederland de ME komen om in Den Haag oudjaars nacht een beetje rustig te laten verlopen wat al mislukte.
Eh?quote:
Alles kan.. als er maar iemand een beslissing neemt. Ben je alweer vergeten wat voor anti-bureaucratische dingen er ineens konden worden geregeld in Maart/April omdat regels werden gebogen en/of domweg omzeild?quote:
Johquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:01 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het scheelt ook wel als je echt hulp nodig hebt of niet he
Dan moeten we de grondwet aanpassen zodat we de landmacht kunnen inzetten. Prima toch, doen we even.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |