Ach, het is gewoon een lollig nummertje voor in DTS, wat ook in DTS blijft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gewoon vragen of hij het wel wil
is toch kleine moeite hem te vragen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon een lollig nummertje voor in DTS, wat ook in DTS blijft.
Als iemand er echt bezwaar tegen heeft dan kan ik in de definitieve versie altijd zorgen dat het algemeen is en dat er geen users in zitten.
Leuk liedje wel, goed gezongen, met gevoel voor humor, maar een beetje creepy.. all fun and games tot we opeens bij hetzelfde bedrijf werkten.quote:
Ja hahaha maar moet je niet bij mij zijn. Ik had de tekst nl zo niet verzonnen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gewoon vragen of hij het wel wil
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Leuk liedje wel, goed gezongen, met gevoel voor humor, maar een beetje creepy.. all fun and games tot we opeens bij hetzelfde bedrijf werkten.
Het is een kleine moeite. Maar het gaat weer eens helemaal nergens over. Het was een lolletje, ik laat'm er wel uitquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is toch kleine moeite hem te vragen?
Hoi Deisyyquote:
Beter maak je een LPquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon een lollig nummertje voor in DTS, wat ook in DTS blijft.
Als iemand er echt bezwaar tegen heeft dan kan ik in de definitieve versie altijd zorgen dat het algemeen is en dat er geen users in zitten.
quote:
de supermarkt hier in de buurt had ooit een cassiere die als twee druppels water op miranda leek.quote:
Kocht op d'r 19de een huis van 2.3 miljoenquote:
hoe is het daar?quote:
dat doe ik haar niet naquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:00 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Kocht op d'r 19de een huis van 2.3 miljoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |