Komt eraan!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Pics ik vraag t voor een vriendin🤣🤣🤣
BrabantBestequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:15 schreef kree het volgende:
Als ik ooit zou verhuizen dan zou ik richting het zuiden gaan. En ben totaal niet brabands of limburg enzo. Maar weet niet had altijd snel een klik met mensen uit die regio
Brabo’squote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:15 schreef kree het volgende:
Als ik ooit zou verhuizen dan zou ik richting het zuiden gaan. En ben totaal niet brabands of limburg enzo. Maar weet niet had altijd snel een klik met mensen uit die regio
Ik mag ze wel hoor zelfde ook nog beetje met oosten. En dat is niet omdat ik het verzin ofzo. Maar omdat of persoonlijk gehad. Oftewel klikt met beetje online chatten. Randstad mensen zoals ik dus vindt ik meestal niet zo leukquote:
Owquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik mag ze wel hoor zelfde ook nog beetje met oosten. En dat is niet omdat ik het verzin ofzo. Maar omdat of persoonlijk gehad. Oftewel klikt met beetje online chatten. Randstad mensen zoals ik dus vindt ik meestal niet zo leuk
Ik woon zelf in Steenbergen en het is een beetje een mix tussen de randstad en Brabant.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik mag ze wel hoor zelfde ook nog beetje met oosten. En dat is niet omdat ik het verzin ofzo. Maar omdat of persoonlijk gehad. Oftewel klikt met beetje online chatten. Randstad mensen zoals ik dus vindt ik meestal niet zo leuk
Als ik ooit ga verhuizen wil ik wel in Noord-Holland blijven, maar ergens in een klein dorpjequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:15 schreef kree het volgende:
Ahhhh dan kan ik je inhalenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:20 schreef dud0r het volgende:
Toch mezelf maar even naar de sportschool slepen
Je gaat hard genoeg. Je staat tweede in de dagcijfersquote:
Nou kijk is hetzelfde als hier in katwijk Het is totaal randstad maar toch nog dorp welquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:19 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Steenbergen en het is een beetje een mix tussen de randstad en Brabant.
Wij spreken bijv geen Brabants.
Ja precies dat!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kijk is hetzelfde als hier in katwijk Het is totaal randstad maar toch nog dorp wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |