Prec en anders vermaken wij ons ook wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk, wat nu valt kan volgende week niet meer vallen
Hey Deisyy 🖐🏻quote:
Vrijthof!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:08 schreef kree het volgende:
[..]
Maastricht is leuk. Met bedrijfsuitje geweest. Lekker alles bij elkaar ook. Hoe heet dat pleib daar> Vanaf daar rondje kroegen lopen en is niet heel ver. Maar gegarandeerd fun van alles wat ook dan op je pad
Klopt maar ik ook er zit nl een trut daar die ik totaal dus niet mag. Maar ook die wel heel leuk zijn. En heb ik nog wel is kort praatje mee. Maar die zijn dan weer net te jong ook. Gvd Hahahahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh heb voor kassameisjes geen zwak over het algemeenMaar deze had echt iets speciaals man. Was niet een gewone miep die d'r werk deed maar was altijd goedlachs, spontaan, en was oprecht geïnteresseerd in dingen.
Alleen jammer dat ik lang wachtte met een naam vragenAls echte autistimo die ik ben.
Mooi gaan wij volgende week naar vrijthof. Ons hotel zit in de stadquote:
Ik eerste jAAR niet meer hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:11 schreef jerney het volgende:
Oh oh oh gaan we rellen of niet? Spannendddd
Oja dat was het ja. Lol kon er ff niet opkomen. Maar is gezellig wel ja daar.quote:
Ben jij de oudtante an een Fokker?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Deisyy 🖐🏻
Voor een ander ben ik hier dan weer oud tante Dotteke
true, echt belachelijk daar. Huurprijzen ook. Het is nog geen tokyo maar tegen de 1000 dollar huur voor anderhalve kamer in een wijk waar de kans groter is dat je doodgestoken wordt dan dat je steen papier schaar wint is niet helemaal normaal natuurlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Amerika is sowieso stervensduur met huizenprijzen.
Je kan in een achterwijk voor 100-125k echt serieus best prima huizen kopen. Maar dan woon je in een buurt waar zelfs de tokkies nog roepen tokkies gonna tok, en dat wil je niet
Hoezo, heb je een standje gekregen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik eerste jAAR niet meer hoor
Als je naar Maastricht ga moet je naar het Vrijthof.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mooi gaan wij volgende week naar vrijthof. Ons hotel zit in de stad
RELLEN ZUIPEN SNUIVENquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:11 schreef jerney het volgende:
Oh oh oh gaan we rellen of niet? Spannendddd
Neee maar geen zin inquote:
Gaan we zeker heen nog meer tips?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je naar Maastricht ga moet je naar het Vrijthof.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Neee maar geen zin in
Ja echtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
true, echt belachelijk daar. Huurprijzen ook. Het is nog geen tokyo maar tegen de 1000 dollar huur voor anderhalve kamer in een wijk waar de kans groter is dat je doodgestoken wordt dan dat je steen papier schaar wint is niet helemaal normaal natuurlijk
Thats the spirit🥳quote:
Praatjes maken zijn prima.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:10 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt maar ik ook er zit nl een trut daar die ik totaal dus niet mag. Maar ook die wel heel leuk zijn. En heb ik nog wel is kort praatje mee. Maar die zijn dan weer net te jong ook. Gvd Hahahaha
De grotten in natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gaan we zeker heen nog meer tips?
Pics ik vraag t voor een vriendin🤣🤣🤣quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |