Al zal ze ook wel in een dure wijk wonenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
groter dan de drie die ik hier heb gok ik
Dat is ook, hak op de tak, verschillende lijntjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar ik vind dat snelle ook wel leuk
steeds sneller steeds harder?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar ik vind dat snelle ook wel leuk
Zou een huis daarom wel kopenquote:
Hahaha ja kassameisjes heb ik ook beetje een zwak voorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:02 schreef DeBraad het volgende:
Baal nog steeds van die kassière die hier werkte waar ik écht hele leuke goede gesprekken mee heb gehad maar niet d'r naam van had![]()
Op de dag dat ik zoiets had van joh, ik ga nu toch echt d'r naam vragen kreeg ik te horen dat ze er niet meer werkte
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook, hak op de tak, verschillende lijntjes
ja alkmaar is wel een tikkie goedkoper dan een dure wijk in los angeles gok ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:05 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zou een huis daarom wel kopen
Vind het alleen wel een beetje duur... 2 miljoen voor 270 m2. Zie op Funda een huis langskomen in Alkmaar, 250 m2 woonoppervlakte voor 750k..
Goed jammer dat t regent in mijn vakantie. Volgende week midweek maastricht🥳quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is net weer droog, de zon schijnt zelfs en daar?
Hey, dat was ik al he 🤪quote:
Amerika is sowieso stervensduur met huizenprijzen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja alkmaar is wel een tikkie goedkoper dan een dure wijk in los angeles gok ik
Oh heb voor kassameisjes geen zwak over het algemeenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha ja kassameisjes heb ik ook beetje een zwak voor
Leuk, wat nu valt kan volgende week niet meer vallenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Goed jammer dat t regent in mijn vakantie. Volgende week midweek maastricht🥳
Devzero woont in floridaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Amerika is sowieso stervensduur met huizenprijzen.
Je kan in een achterwijk voor 100-125k echt serieus best prima huizen kopen. Maar dan woon je in een buurt waar zelfs de tokkies nog roepen tokkies gonna tok, en dat wil je niet
Maastricht is leuk. Met bedrijfsuitje geweest. Lekker alles bij elkaar ook. Hoe heet dat pleib daar> Vanaf daar rondje kroegen lopen en is niet heel ver. Maar gegarandeerd fun van alles wat ook dan op je padquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Goed jammer dat t regent in mijn vakantie. Volgende week midweek maastricht🥳
Dat trailertrash betaalt niet veel vermoed ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Amerika is sowieso stervensduur met huizenprijzen.
Je kan in een achterwijk voor 100-125k echt serieus best prima huizen kopen. Maar dan woon je in een buurt waar zelfs de tokkies nog roepen tokkies gonna tok, en dat wil je niet
Floridaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Devzero woont in florida
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |