Nee, in absolute aantallen maakt het geen donder uit, maar in de beoogde aanpak van het virus kan het natuurlijk cruciaal zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als de stelling is dat de aantallen onder de streep gelijk blijven is dat verder allemaal niet relevant natuurlijk.
dat begrijp ik maar het gaat mij om de conclusie die je daar uit kan trekken en daar heb ik nog bevredigend antwoord op gezienquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken. Van het horecapersoneel dat zich laat testen, is 1 op de 20 positief.
Van het horecapersoneel dat klachten heeft passend bij een Covid-19 besmetting, test 1 op de 20 positief. Dat zegt niet dat zij hun lichaam beter kennen. Het is niet heel moeilijk om een snotneus en een droge hoest te herkennen. Het zegt vooral dat in de horeca 1 op de 20 mensen die er werken een positieve test heeft en potentieel anderen kan besmetten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat 1 op de 20 die zich laat testen positief is zegt niet zoveel als je niet weet wat het percentage is tov de mensen werkzaam in de horeca
dat is dus een onjuiste conclusiequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Van het horecapersoneel dat klachten heeft passend bij een Covid-19 besmetting, test 1 op de 20 positief. Dat zegt niet dat zij hun lichaam beter kennen. Het is niet heel moeilijk om een snotneus en een droge hoest te herkennen. Het zegt vooral dat in de horeca 1 op de 20 mensen die er werken een positieve test heeft en potentieel anderen kan besmetten.
Grappenmaker.quote:
Klopt, daar moet tussen "van de mensen die in de horeca werken en zich laat testen..."quote:
Maar dat deed je niet zo goed en dat was grappig want toen vielen we steeds zo in herhaling van welles! nietes! enzo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke persoonlijke fittie, ik probeer met onderbouwing hem uit te leggen dat er verschillende manieren zijn waarop iemand "uit het zelfde huishouden" besmet kan raken.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt, daar moet tussen "van de mensen die in de horeca werken en zich laat testen..."
Maar het zegt niets over dat zij hun lichaam beter kennen.
Je negeerde mijn post met toelichting volledig, maar prima zo het is duidelijk waar je op uit bent.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:57 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Maar dat deed je niet zo goed en dat was grappig want toen vielen we steeds zo in herhaling van welles! nietes! enzo.
Sorry, dan kwam je vraag niet goed uit de verf met een rare stelling.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]het gaat mij erom dat zo'n post hier gedropt wordt zonder nuance terwijl er dus weinig uit te concluderen valt vandaar dat ik met lichaamskennis kwam want verder is er niets uit te halen
geen probleem hoor maar ik word af en toe een beetje moe van de doemdenkers hier die maar info droppen om hun mening kracht bij te zetten, ook al is het onzin.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sorry, dan kwam je vraag niet goed uit de verf met een rare stelling.
Doemdenkers? De NOS schrijft het zo letterlijk op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen probleem hoor maar ik word af en toe een beetje moe van de doemdenkers hier die maar info droppen om hun mening kracht bij te zetten, ook al is het onzin.
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen probleem hoor maar ik word af en toe een beetje moe van de doemdenkers hier die maar info droppen om hun mening kracht bij te zetten, ook al is het onzin.
Eén studie maakt iets nog niet een feit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
https://science.sciencema(...)0/02/science.abf0521
Zodra je het erkent als main way of infection moet het bekeid aangepast worden.
Rivm moet niet in die positie op de stoel van de politiek zitten.
Vergezocht om te doen of de maatschappij ontwricht wordt.
dat doen de ontkenners precies hetzelfde natuurlijk maar het lukt niet zo heel best meerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die 1 op de 20 is toch geen mening?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dan hoef je zelf niet meer na te denken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Doemdenkers? De NOS schrijft het zo letterlijk op.
Ik weet nog dat er enigszins gesmaald werd om de Italiaanse Corona-reactie. We zijn het lachertje van Europa geworden, en iedereen gaat weer lachend op de VVD stemmen bij de komende verkiezingen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:20 schreef capricia het volgende:
Hmm. NL komt op de lijst met moeilijke landen in Italië. Wordt steeds lastiger om nog ergens heen te gaan, mocht je dat willen.
[ twitter ]
Eh...was jij niet van plan ergens heen te gaan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:20 schreef capricia het volgende:
Hmm. NL komt op de lijst met moeilijke landen in Italië. Wordt steeds lastiger om nog ergens heen te gaan, mocht je dat willen.
[ twitter ]
Lukt het doemdenkers wel dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:15 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat doen de ontkenners precies hetzelfde natuurlijk maar het lukt niet zo heel best meer
kijk eens naar de cijfers van de afgelopen dagen....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |