Ikzelf ga voor benelli m3, voorzien van 12" 00 patronen. Waarom? Nou heel eenvoudig. Ik kan verottes slecht mikken, en de combinatie van Groffe hagel en redelijk korte loop garandeert een grote spreiding van pellets, waardoor zelfs een blinde nog raak schiet. Daarnaast, een shotgun is veel minder storingsgevoelig dan een of ander exotisch machinepistool, of een glock ofzo. Als ie weigert rag je gewoon dat ding eens heen en weer and you`re good to go again. een weigeraar in je uzi benje langer mee bezig, en dan staat de inbrekert waarschijnlijk al op je hoofd te kloppen. Mocht ie nou echt niets meer doen dan kun je het geval natuurlijk altijd nog gebruiken als knuppel. Knappe inbreker die nog opstaat na een beuk op z`n kin met de kolf. Dat is ook gelijk de reden dat ie gewoon lekker standaard moet blijven, klapkolven komen minder hard aan. Ten slotte, dubbel 0 maakt zo`n puinhoop van je doelwit, dat ie na 1 treffer meestal niet meer herkenbaar is als menselijk.
dat was mijn motivatie, wat wordt jouw weapon of choice??
quote:En jij neemt jezelf nog wel serieus
Op dinsdag 21 januari 2003 02:33 schreef speedcore het volgende:
Stel, de nederlandse regering stopt met zeiken en geeft naar amerikaans voorbeeld lekker alle wappenbezit vrij, en je mag je huis en haard verdedigen met wat je maar wilt, op tanks na dan. Wat voor wapen zou jij dan aanschaffen en waarom is je keuze daar dan op gevallen??Ikzelf ga voor benelli m3, voorzien van 12" 00 patronen. Waarom? Nou heel eenvoudig. Ik kan verottes slecht mikken, en de combinatie van Groffe hagel en redelijk korte loop garandeert een grote spreiding van pellets, waardoor zelfs een blinde nog raak schiet. Daarnaast, een shotgun is veel minder storingsgevoelig dan een of ander exotisch machinepistool, of een glock ofzo. Als ie weigert rag je gewoon dat ding eens heen en weer and you`re good to go again. een weigeraar in je uzi benje langer mee bezig, en dan staat de inbrekert waarschijnlijk al op je hoofd te kloppen. Mocht ie nou echt niets meer doen dan kun je het geval natuurlijk altijd nog gebruiken als knuppel. Knappe inbreker die nog opstaat na een beuk op z`n kin met de kolf. Dat is ook gelijk de reden dat ie gewoon lekker standaard moet blijven, klapkolven komen minder hard aan. Ten slotte, dubbel 0 maakt zo`n puinhoop van je doelwit, dat ie na 1 treffer meestal niet meer herkenbaar is als menselijk. [afbeelding]
quote:Op dit tijdstip?
Op dinsdag 21 januari 2003 02:36 schreef henk.jansen het volgende:[..]
En jij neemt jezelf nog wel serieus
Ja.
quote:S & W kan ik nog in meegaan, tot op zeker hoogte, ware het niet dat een revolver veel moeilijker mikt, plus dat je arm uit de kom ligt van de terugslag
Op dinsdag 21 januari 2003 02:35 schreef Loedertje het volgende:
O jah, ik ga voor een vederlichte Glock en ander maar een S&W tje.
die glock is leuk tot de eerste weigeraar, dan heb je problemen.
plus 9 mm is niet echt dodelijk , pas in grotere hoeveelheden
een M16 (voor de komende oorlog)
een M3 shotgun (tegen inbrekers)
en een Beretta FS92 (voor het dagelijkse woon en werk verkeer)
Het bestellen gebeurt dan op http://www.gunbroker.com een soort Ebay voor guns
russische machinepistolen zijn redelijk boerelulleproof, jammen bijna niet, en het aantal schoten per minuut is ongekend. Maar dan heb je wel een 150 round drum nodig, anders sta je binnen 3 seconden droog
quote:Vooral de naam van het plaatje doet het 'em
http://www.militarymorons.com/weapons/m3.jpgdat was mijn motivatie, wat wordt jouw weapon of choice??
quote:om een inbreker mee om te leggen?????
Op dinsdag 21 januari 2003 02:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeker weten een sniper
ehhhhhhhhh...
niet praktisch
Anti tank wapen schrikt een inbreker wel af (jezelf en je huis ook.. maarja)
Dan krijgen we alleen maar van die "Colombine" praktijken hier.
Ik wordt nogsteeds weeig van Charlten Hesten en zijn woorden:
"The only way that they'll take this gun from me, is when they pull it out of my dead hands"
Maar effe ontopic:
Zowiezo een Glock17 licht, klein en makkelijk...close range
Een Steyr Aug met digitale kijker, voor de semi lange afstand.
[Dit bericht is gewijzigd door speedfreakssj op 22-01-2003 02:56]
quote:een Dragunov? Goede keuze. Deed het erg goed in Project I.G.I.
Op dinsdag 21 januari 2003 02:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeker weten een sniper
quote:klik op plaatje voor specs.
Op dinsdag 21 januari 2003 03:42 schreef Carlitos het volgende:
...Zowiezo een Glock17 licht, klein en makkelijk...close range
...
Mee eens maar als het een SMG moest zijn ?
Dan zou ik kiezen voor een Heckler & Koch MP5K.
[Dit bericht is gewijzigd door SuPerTje op 21-01-2003 04:10]
quote:Die spas is weleen van de meest brakke shotguns om eenhandig te laden.
Op dinsdag 21 januari 2003 08:13 schreef Disorder het volgende:
Spas 12:[knip]
Waarom? Omdat deze half-automatisch maar ook volautomatisch kan schieten. En wie wil er nou niet een vol automatisch handwapen
Dit is de een machinegeweer op handformaat en van de betrouwbare Glock fabriek.
Onmisbaar als je dwars door een betonnen muur je buren wilt onthoofden. Of met een patroon van 750 gr. op 2 km afstand dwars door het motorblok van de ferari van een irritante eikel wil schieten...
[Dit bericht is gewijzigd door RickN op 21-01-2003 17:44]
Jezus, was dan beroepsmilitair geworden, als je zo geil wordt van wat schietmachientjes. Kleuters.
Deze staat op m'n dakkapel
voor als ik te laat wakker wordt en ze al binnen zijn:
voor als ik heel erg laat wakker wordt en ze al bijna de mijn slaapkamerdeur open doen:
en voor als ik weet dat ze eraan komen:
quote:Oh oh, voel je je nu aangesproken ofzo ?
Op dinsdag 21 januari 2003 17:00 schreef Disorder het volgende:[..]
Het is in mijn ogen hetzelfde als bij Ferrari's/Porsches en Lamborghini's. Ze zijn gewoon mooi om naar te kijken. En hoe kom je erbij dat wij kleine piemels hebben? Dat je er zelf over begint zegt denk ik meer over jou dan over ons.
quote:Pssst wel is met en S&W '22 geschoten?
Op dinsdag 21 januari 2003 02:38 schreef speedcore het volgende:[..]
S & W kan ik nog in meegaan, tot op zeker hoogte, ware het niet dat een revolver veel moeilijker mikt, plus dat je arm uit de kom ligt van de terugslag
die glock is leuk tot de eerste weigeraar, dan heb je problemen.
plus 9 mm is niet echt dodelijk , pas in grotere hoeveelheden
quote:Goede keuze, d'r is nog een ander model, ben ff 't nummer kwijt, wat IMHO nog beter is.;)
Op dinsdag 21 januari 2003 03:58 schreef SuPerTje het volgende:Mee eens maar als het een SMG moest zijn ?
Dan zou ik kiezen voor een Heckler & Koch MP5K.Klein Licht Accuraat Hi ROF Single shot, burst of auto optie Leuk om mee op de schietvereniging te komen
En vooral die optie om em in een koffer in te bouwen is best wel geinig ..(zie site)
.
Riotgun voor thuis in de kast voor de bezoekende inbrekers
Glock 19 voor in de broekzak.
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 21-01-2003 23:37]
quote:Christus Bluezzz, als dit al ingaan op een flame is! Dat was niet eens een flame!
Op dinsdag 21 januari 2003 23:32 schreef X-Ray het volgende:
edit: off-topic / ingaan op flame
Spreek jij iedereen met bloemetjes en schatje aan of zo? Huilen als iemand niet lief is?
quote:Ze doen het niet, dude
Op dinsdag 21 januari 2003 23:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Een OICW natuurlijk.[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Hier kan je een prive-oorlogje mee beginnen.
.
quote:Lemme fix that..
Op dinsdag 21 januari 2003 23:41 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ze doen het niet, dude
.
quote:
Stel, de nederlandse regering stopt met zeiken en geeft naar amerikaans voorbeeld lekker alle wappenbezit vrij, en je mag je huis en haard verdedigen met wat je maar wilt, op tanks na dan. Wat voor wapen zou jij dan aanschaffen en waarom is je keuze daar dan op gevallen??Ikzelf ga voor benelli m3, voorzien van 12" 00 patronen. Waarom? Nou heel eenvoudig. Ik kan verottes slecht mikken, en de combinatie van Groffe hagel en redelijk korte loop garandeert een grote spreiding van pellets, waardoor zelfs een blinde nog raak schiet. Daarnaast, een shotgun is veel minder storingsgevoelig dan een of ander exotisch machinepistool, of een glock ofzo. Als ie weigert rag je gewoon dat ding eens heen en weer and you`re good to go again. een weigeraar in je uzi benje langer mee bezig, en dan staat de inbrekert waarschijnlijk al op je hoofd te kloppen. Mocht ie nou echt niets meer doen dan kun je het geval natuurlijk altijd nog gebruiken als knuppel. Knappe inbreker die nog opstaat na een beuk op z`n kin met de kolf. Dat is ook gelijk de reden dat ie gewoon lekker standaard moet blijven, klapkolven komen minder hard aan. Ten slotte, dubbel 0 maakt zo`n puinhoop van je doelwit, dat ie na 1 treffer meestal niet meer herkenbaar is als menselijk. [afbeelding]
quote:Wooooww!
Op dinsdag 21 januari 2003 23:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Een OICW dus..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat lijkt wel zo'n ding uit Aliens!
:d
20mm, 5.6mm, bajonet etc etc etc
.
quote:doet me denken aan dat bouwpakket pistooltje van O.J. Simpson in Naked Gun
Op dinsdag 21 januari 2003 23:47 schreef X-Ray het volgende:[..]
Wooooww!
![]()
![]()
.
quote:Single trigger fires both barrels.
Wooooww!
![]()
![]()
.
quote:en ik maar denken dat een p90 exotisch was, verzinnen ze zoiets
Wooooww!
![]()
![]()
.
is dat ding nog wel te tillen eigenlijk?
quote:Ja, hij is vrij licht.
Op dinsdag 21 januari 2003 23:51 schreef speedcore het volgende:is dat ding nog wel te tillen eigenlijk?
quote:Damn, met 2 lopen te gelijk schieten met 20mm erbij
Op dinsdag 21 januari 2003 23:50 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Single trigger fires both barrels.
.
Vooral die high-explosive 20mm doen ut um.
Dat laserding is ook niet mis.
En je kan em dus ook loskoppelen zie ik? .
quote:Je kan ook los van elkaar schieten..
Op dinsdag 21 januari 2003 23:58 schreef X-Ray het volgende:[..]
Damn, met 2 lopen te gelijk schieten met 20mm erbij
.
En je kan em dus ook loskoppelen zie ik?
.
mijn mo-ti-va-tie voor de afvallers, en waarom ze het toch niet geworden zijn.
Ten eerste de casull 454. De revolver die zelfs een .50 AE desert eagle nog reduceert tot een klapperpistoolje. Artillerie met een trommeltje zullen we maar zeggen. Natuurlijk is het een verlenging van het pistooltje tussen m`n benen en Freud zal zich wel helemaal kunnen uitleven, maar dat interesseert me weinig. De intimidatiefactor op de gemiddelde inbreker als ie in de rioolpijp kijkt die voor de loop moet doorgaan is natuurlijk ongekend, maar de praktische bezwaren wegen zijn hoger dan dat ie er alleen fucking bad uitziet. Als je de inbrekert raakt, dan blijft er nog weiniger over van hem over dan als je hem doorzeeft met OO, Ik denk zelfs dat de technische recherche gaat zoeken naar spoorbielzen in je huis, want het ziet er na een treffer uit alsof ie de NS van belgie naar Friesland heeft proberen te koppen. Maar ik heb geen zin om na 1 schot of de afdruk van de haan en korrel in m`n voorhoofd en onderkin gegraveerd te hebben, al m`n vingers gebroken te hebben , en na revalidatie de revolver uit het plafond te drilboren. Terug en opslag zijn een beetje heftig, en da`s een understatement. Komt nog bij dat je je overbuurman 3 huizen verder in 1 en hetzelfde schot waarschijnlijk ook nog neerlegd, de proppen die er uit komen zijn niet snel onder de indruk van een lullig gipswandje, dar moet beton voor aangerukt worden.
Ook een favoriet, maar toch een afvaller is de mp5, helaas. Natuurlijk, tis duitse degelijkheid en grundlichkeit wat je in je handen hebben, en elke rambo/swat/commando zwaait er mee, maar die duitse precisie heeft een klein nadeeltje: Je moet ze schoner houden dan operatiekamer wil je er mee kunnen blijven schieten. Een klein beetje vuil op de verkeerde plek en je hebt een waardeloos stuk hightech plastic en metaal in je handen, waar je alleen nog eng meer rond kunt zwaaien.Niet leuk als er een insluipert met kwade bedoelingen op je afkomt. En aangezien ik niet zo`n schoonmaker ben, en je machinepistool mee in bad nemen zo raar staat ....maar niet doen dus Daarnaast, ze kauwen de patronen a 600 per minuut weg. Dat klinkt eng en waaaau dan kun je sproeien, maat, maar helaas. er gaan maar 30 van die loden vrienden in z`n magazijntje. You do the math, na 3 seconden hoor je nog een droge klik. In dat 3 seconden durende salvo heb je 1 kogel ongeveer in de goede richting gekregen, de rest zit in het plafond lelijk te wezen.(en ondertussen kom die inbrekert nog steeds op je af,pissed as hell natuurlijk. zou jij ook zijn als ze een machineppistool op je leeg proberen te schieten). Dus de moraal van dit verhaal: toch maar de benelli
nou stelletje halflezers, motiveren die hap
VOOR MIJN FAVORIETE WAPENS CHECK MIJN WEBSITE:
http://www.roger-raymond.tmfweb.nl ( al 2 jaar niet meer geupdate dus daarom ben ik daar nog 16, maar de wapens enzo kloppen wel)
voor de verdere rest als je het zelf nog niet weet had ik eenTESTJE in elkaar geflanst en dan komt er het wapen uit wat HET BESTE BIJ JE PAST ik moet wel ff bijzeggen je kunt ALLEEN nog maar op pagina 1 de optie PISTOOL kiezen, anders gata het mis, maar misschien komt de revolversectie er in de vakantie nog wel bij!
adres: http://www.firearmchoice.tmfweb.nl
VEEL PLEZIER!!
Ontopic: Ik ben niet geschikt voor wapens, daar ik niet zeker ben dat ik het zou kunnen opbrengen de trekker over te halen.
Als ik dan toch moet kiezen: De OICW (eerder getoond), wegens de extreme gadget-heid van het wapen. Hoewel, gezien de hoeveelheid techniek in dit ding het waarschijnlijk 7 schoten en een vrije worp gaan worden, maargoed.
Als sidearm: Desert Eagle .50. Voornamelijk omdat ze er zo enorm stoer uitzien. En als ik dan toch moet schieten, heb ik waarschijnlijk liever dat de ontvangende partij gewoon leuk blijft liggen als ik perongeluk raak schiet.
Overigens ben ik zwaar tegen Amerikaansachtige wapenwetten. Een groot deel van de Nederlanders is niet eens verstandig genoeg om te stemmen of een kind opvoeden laat staan een vuurwapen juist (gedisciplineerd) behandelen.
quote:euh nee Heckler en Koch maken niet echt zo'n stil wapen, maar ruger wel!
Op woensdag 22 januari 2003 00:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
Een stil wapen in ieder geval. Ik houd van techniek en geluidsloosheid is hét teken van geavanceerde techniek. Ik heb ooit eens gehoord dat H&K een pistool maakt waarvan de klik van de haan luider is dan het geluid van de kruitexplosie en het verlaten van de loop. Als dat echt zo is dan ga ik dus voor H&K.
quote:Die OICW zuigt.
Op dinsdag 21 januari 2003 23:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Een OICW natuurlijk.[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Hier kan je een prive-oorlogje mee beginnen.
.
laat maar.
[Dit bericht is gewijzigd door speedfreakssj op 22-01-2003 02:56]
quote:Ehm, jij vraagt je nog steeds af waarom de ouders van je huidige vriendin je niet zien zitten als schoonzoon?
Op woensdag 22 januari 2003 01:34 schreef speedfreakssj het volgende:lijkt me een leuk gevoel als je je tegenstander hiermee aan gort schiet.
moet je bukken en op zijn knieën richten. dan blijven vuren zodat je wapen omhoog gaat en zijn knieën kapotgeschoten worden zodat er een rompje met armen en hoofd overblijft dat rondtolt op de kogelregen.
dat lukte iig wel in Quake II bij die machinegun.
en bij CS hebbik hetzelfde gedaan met me moeder die vervelend werd.
schiet ze me dood met een GLOCK.
quote:Ik vind dat zo'n raar ding. Het lijkt net een wapen in een wapen in een wapen.
Op dinsdag 21 januari 2003 23:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Een OICW dus..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
voor onder het hoofdkussen:
een MP5SD (anders worden de buren wakker) en het geluid van een silenced gun is prettiger als die van een normale...
een antiek speeltje voor in de tuin:
eentje voor de zekerheid:
12G sawed off shotgun
eentje voor onderweg:
SVI Ultra-Ultimate Limited .45 ACP
en eentje voor onderweg:
de onvervalste Bazooka:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |