Die elastiekjes en hoorapparaat is inderdaad waardeloos, behalve kraak heb je ook nog kans dat het apparaat valt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig want dan kan ik iig zien wat ze zeggen, en gezien ik zelf een mondkapje draag en dat niet heel lekker combineert met gehoorapparaten, ben ik niet helemaal onthand als ik iig nog wat visuele begeleiding heb bij wat ik wel of niet hoor.
Heb geen hoorapparaatje maar ben aan 1 kant wel behoorlijk doof en idd het kost best moeite om iemand te verstaan zonder mond te zien bewegen. Daar kwam ik gisteren dus achterquote:Op maandag 5 oktober 2020 18:01 schreef Leandra het volgende: [..] Ik vind het wel prettig want dan kan ik iig zien wat ze zeggen, en gezien ik zelf een mondkapje draag en dat niet heel lekker combineert met gehoorapparaten, ben ik niet helemaal onthand als ik iig nog wat visuele begeleiding heb bij wat ik wel of niet hoor.
Ik heb ASS en kijk altijd naar mensen hun mond ipv in de ogen. Gaat nu ook lastigquote:Op maandag 5 oktober 2020 18:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb geen hoorapparaatje maar ben aan 1 kant wel behoorlijk doof en idd het kost best moeite om iemand te verstaan zonder mond te zien bewegen. Daar kwam ik gisteren dus achter
Grote oorbellen en mondkapje is ookal geen combinatiequote:Op maandag 5 oktober 2020 18:33 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Die elastiekjes en hoorapparaat is inderdaad waardeloos, behalve kraak heb je ook nog kans dat het apparaat valt.
Ik vind het wel lekker rustig als ik niet aangesloten ben trouwensquote:Op maandag 5 oktober 2020 18:33 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Die elastiekjes en hoorapparaat is inderdaad waardeloos, behalve kraak heb je ook nog kans dat het apparaat valt.
Dat is weer het halfslachtige beleid van de overheid.quote:
Volledig off-topic: Ook aan 1 oor doof en sinds een tijdje CROS gehoorapparaten om te zorgen dat ik het geluid van mijn slechte kant ook aan de goede kant hoor. Erg blij meequote:Op maandag 5 oktober 2020 18:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb geen hoorapparaatje maar ben aan 1 kant wel behoorlijk doof en idd het kost best moeite om iemand te verstaan zonder mond te zien bewegen. Daar kwam ik gisteren dus achter
Dan moeten ze ook maar mondkapjes gratis verstrekken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is weer het halfslachtige beleid van de overheid.
Overigens zijn er wel winkels waar ze wel verplicht zijn.
Bij IKEA zijn ze verplicht, maar daar staan ze wel bij de ingang mondkapjes uit te delen dus dat is wel netjes.quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens zijn er wel winkels waar ze wel verplicht zijn.
Vrouw van mijn vader draagt idd beiden op haar werkquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:13 schreef Peter het volgende:
Die doorzichtige spatscherm-gezichtsdingen houden ook niets qua aerosolen tegen he? Daar zou je een mondkapje onder moeten dragen eigenlijk..
Inderdaad ze hadden gewoon naar Van Dissel moeten luisteren en naar België moeten kijken, en nooit moeten adviseren mondkapjes te dragen (op het OV misschien na dan)quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Wil je dat je klanten een mondkap dragen geef ze dan een mondkapje.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij IKEA zijn ze verplicht, maar daar staan ze wel bij de ingang mondkapjes uit te delen dus dat is wel netjes.
ja want in Belgie heb je weinig coronapatienten?quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:21 schreef falling_away het volgende:
[..]
Inderdaad ze hadden gewoon naar Van Dissel moeten luisteren en naar België moeten kijken, en nooit moeten adviseren mondkapjes te dragen (op het OV misschien na dan)
https://m.limburger.nl/cn(...)belgie-versnelt-doorquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:27 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ja want in Belgie heb je weinig coronapatienten?
Of gewoon Duitsland moeten volgen. En dus wel mondkapjes.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:21 schreef falling_away het volgende:
[..]
Inderdaad ze hadden gewoon naar Van Dissel moeten luisteren en naar België moeten kijken, en nooit moeten adviseren mondkapjes te dragen (op het OV misschien na dan)
Nee hoor, "dringend advies" en gewoon mensen die de mondkapjes uitdelende meneer voorbij lopen, en niemand die er wat aan doet, want "niet verplicht".quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij IKEA zijn ze verplicht, maar daar staan ze wel bij de ingang mondkapjes uit te delen dus dat is wel netjes.
Hier mag ik je even corrigeren. Een winkel is wel degelijk bij machte om voorwaarden aan de toegang te stellen. Voorbeelden uit het verleden zijn winkelwagen verplicht en de verplichting om in je tas te laten kijken bijvoorbeeld. Denk ook eens aan kleding voorschriften in uitgaansgelegenheden zoals een lange broek en stropdas.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, "dringend advies" en gewoon mensen die de mondkapjes uitdelende meneer voorbij lopen, en niemand die er wat aan doet, want "niet verplicht".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |