abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195448187
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 13:49 schreef qajariaq het volgende:
Deen een dorp verder had alle personeel een kapje en minstens driekwart van de klanten ook. Sfeer in de winkel is relaxed en iedereen gunt elkaar de ruimte en tijd.

Winkelwagens zijn los maar je moet ze zelf pakken en terug zetten, daar gaat veel mis mee denk ik omdat niet heel duidelijk is welke rij wat is.
Gisteren in de Spar buurtsuper zowel personeel als alles klanten een mondkapje ^O^

Eergisteren was ik even bij een Lidl. Complete chaos, nagenoeg niemand een mondkapje.
Ik weet nu waarom ik al een half jaar nagenoeg bijna niet meer in de supermarkt kom. Vre-se-lijk!

De Spar buurtsuper lijkt het tijdens corona wel goed te doen. Ik moet zeggen dat ik ook vaker daar een vergeten boodschap haal en dan maar wat meer betaal.
pi_195448595
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 13:30 schreef -0- het volgende:
Net bij de Jumbo geweest, een hoop mensen die een mondkapje ophadden en daarmee denken dat afstand houden niet meer hoeft. :{

Dat lijkt me dus precies waarom RIVM terughoudend is met mondkapjes. Het zal vast enigszins bijdragen als mensen zich verder hetzelfde blijven gedragen, echter werd er door een groep mensen, met name ouderen, duidelijk minder afstand gehouden.
Dat merk ik ook alsmede dat ze dan ook gewoon met 2 achter een kar gaan winkelen.
pi_195448617
Bij Dirk hier overigens 2 medewerkers die binnen blijkbaar karretjes schoonmaken als mensen dat willen. maar vooral zaten te kletsen.
pi_195448679
Geen super, maar ik was dus net bij het kruidvat. Ik vond het er al onveilig in die schiettent, maar dat had meer te maken met als er brand uitbreekt hoe mensen met kinderwagen/scootmobiel die toko makkelijk kunnen verlaten. Nu komt daar dus ook corona bij. Die zaak is zo volgeplempt met allerlei zooi dat afstand houden gewoon niet te doen is. Maar dan wel bij de kassa een papiertje ophangen dat een mondkapje het dringende advies is. Voortaan lekker Etos.
  maandag 5 oktober 2020 @ 17:48:25 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195448760
Sommige klanten mondkapjes (waaronder ikzelf: ook bij de bakker en slager voor ik naar de supermarkt ging), maar terwijl ik mijn karretje schoonmaakte en achteruit liep natuurlijk weer zo'n bejaarde zonder mondkapje die ook nog eens geen afstand hield schuin langs me lopend. Fuck off.

Personeel helaas ook allemaal zonder mondkapje.
Alleen bij de apotheek had men een mondkapje op of een compleet scherm voor het gezicht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195449045
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 17:48 schreef Leandra het volgende:
Sommige klanten mondkapjes (waaronder ikzelf: ook bij de bakker en slager voor ik naar de supermarkt ging), maar terwijl ik mijn karretje schoonmaakte en achteruit liep natuurlijk weer zo'n bejaarde zonder mondkapje die ook nog eens geen afstand hield schuin langs me lopend. Fuck off.

Personeel helaas ook allemaal zonder mondkapje.
Alleen bij de apotheek had men een mondkapje op of een compleet scherm voor het gezicht.
In de MCD hier ook complete schermen voor hun gezicht. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken eigenlijk.
  maandag 5 oktober 2020 @ 18:01:36 #301
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195449094
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 17:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

In de MCD hier ook complete schermen voor hun gezicht. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken eigenlijk.
Ik vind het wel prettig want dan kan ik iig zien wat ze zeggen, en gezien ik zelf een mondkapje draag en dat niet heel lekker combineert met gehoorapparaten, ben ik niet helemaal onthand als ik iig nog wat visuele begeleiding heb bij wat ik wel of niet hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 05-10-2020 18:10:17 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')