abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195420130
in de Randstad is er genoeg concurrentie, ik heb alleen al 8 supermarkten op 10 minuten fietsen.

In het begin (maart/april) stond er personeel buiten om karretjes te geven en schoon te maken
pi_195420518
Nu de regels weer aangescherpt zijn, ga ik me maar weer echt houden aan 1x per week in mijn vaste winkel. Toen er weer mandjes kwamen ging ik wel weer wat vaker zo even na het werk een winkel in voor een paar dingen. Bepaalde dingen hebben ze in die ene winkel niet, of niet meer als ik er kom. Vast rustig tijdstip. Nuja, dat is dan niet anders. Wat ik wel jammer vind, is dat ze sinds de heropening na verbouwen geen mooie vaste route meer hebben. Eerder was de winkel zo ingedeeld dat er eigenlijk maar 1 goede looproute was en dat werkte zo in deze tijd wel heel fijn. Nu is het net zo als de andere supers, je kan overal heen en er kan om iedere hoek ineens iemand aankomen.

Ik moet voor mijn werk ook af en toe heel even een winkel in lopen, werkgever wil nu wel dat wij daarbij ook een kapje dragen.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zondag 4 oktober 2020 @ 11:02:00 #253
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195420550
Hier bij de AH heeft personeel mondkapjes op en je ziet dat klanten daarom ook hun mondkapje pakken :) In de Jumbo loopt niemand met een mondkapje :')
  zondag 4 oktober 2020 @ 11:04:23 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195420586
Ik baal vooral dat AH hier niet bezorgt.
De lokale AH bezorgt wel maar dan moet je daar wel eerst zelf je boodschappen doen, dus dan kan ik ze ook wel meenemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 4 oktober 2020 @ 11:06:43 #255
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195420618
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 11:04 schreef Leandra het volgende:
Ik baal vooral dat AH hier niet bezorgt.
De lokale AH bezorgt wel maar dan moet je daar wel eerst zelf je boodschappen doen, dus dan kan ik ze ook wel meenemen.
Waar slaat dit op dan? :') _O- Dan heeft bezorging toch totaal geen nut :')
  zondag 4 oktober 2020 @ 11:15:17 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195420754
quote:
84s.gif Op zondag 4 oktober 2020 11:06 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Waar slaat dit op dan? :') _O- Dan heeft bezorging toch totaal geen nut :')
Wel als je geen auto hebt en/of je boodschappen moeilijk kunt tillen.
Ik verwacht dat het vooral bejaarden zijn die er gebruik van maken.
De keren dat ik het in de winkel zag gebeuren waren het iig wel bejaarden.

Hmmz... kinderen zijn niet besmettelijk toch? Dan kan ik gewoon mijn 9-jarige met zijn fietsje en de pinpas van de boodschappenrekening naar AH sturen om de boodschappen te verzamelen :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 4 oktober 2020 @ 11:17:10 #257
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_195420784
Net ff bij ah geweest , gedeelte personeel had het al niet meer op , eergisteren wel.

Minderheid klanten draagt een kapje.
  zondag 4 oktober 2020 @ 11:34:01 #258
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195421037
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 11:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wel als je geen auto hebt en/of je boodschappen moeilijk kunt tillen.
Ik verwacht dat het vooral bejaarden zijn die er gebruik van maken.
De keren dat ik het in de winkel zag gebeuren waren het iig wel bejaarden.

Hmmz... kinderen zijn niet besmettelijk toch? Dan kan ik gewoon mijn 9-jarige met zijn fietsje en de pinpas van de boodschappenrekening naar AH sturen om de boodschappen te verzamelen :D
Ooh ja. Daar is wel iets voor te zeggen idd :T
pi_195421072
Gisteren de Gamma, 20% klanten met kapje. En 50% personeel.
.
pi_195421396
Gisteren in de Vomar hadden de kassières die achter een scherm zitten wel een mondkapje op maar het personeel wat in de winkel liep niet... 🤔 Klanten denk ik een stuk of 10...
Mondkapjes van de Vomar zijn trouwens prut, neus-dingetje is van plastic en kan je dus niet makkelijk om je neus buigen 😡
pi_195421437
Ik heb de indruk dat veel meer mensen een mondkapje zijn gaan dragen als ik kijk in mijn lokale te krappe AH. Nog lang niet iedereen echter.
pi_195421617
https://www.rtvutrecht.nl(...)ad-eerder-dicht.html

quote:
UTRECHT - Na de sluiting van de horeca om 22.00 uur ontstond gisteravond bij supermarkten in de Utrechtse binnenstad een run op alcoholische dranken en andere versnaperingen. Politie-agenten en boa's grepen in.

Bij de Boon's supermarkt aan de Ganzenmarkt ontstond een rij voor de supermarkt en werd onvoldoende afstand gehouden. In overleg met boa's van de gemeente werden de deuren rond 22.15 uur gesloten. Normaal gesproken blijft Boon's tot middernacht open.

De eigenaar van de supermarkt zegt tegen RTV Utrecht dat hij zelf heeft besloten om zijn winkel te sluiten.
  zondag 4 oktober 2020 @ 12:45:53 #263
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_195422144
Hier in de AH ook meer kapjes dan ooit tevoren. Iets meer gel etc, wagentjes weer verplicht. Maar anderhalf meter, neuh, niet echt.

Het krijgt een deugtintje vind ik, met een kapje op lopen.

Oh ja, personeel meerendeel niet.

[ Bericht 10% gewijzigd door Tyr80 op 04-10-2020 14:20:40 ]
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zondag 4 oktober 2020 @ 14:05:52 #264
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_195423909
Eergister droeg niemand nog een mondkapje in de supermarkt hier, het personeel ook niet... Maar de regels zijn aangescherpt: er hangen nu mededelingen bij de ingang met het dringend advies een mondkapje te dragen. Al het personeel draagt het nu en zowaar zelfs de helft van het winkelend publiek. Voelde me gewoon niet op m'n gemak.
Dus zal ook de volgende keer zo'n mondkapje opdoen.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_195424136
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:45 schreef Tyr80 het volgende:
Hier in de AH ook meer kapjes dan ooit tevoren. Iets meer gel etc, wagentjes weer verplicht. Maar anderhalf meter, neuh, niet echt.

Het krijgt een deugtintje vind ik, met een kapje op lopen.
En dan is het mondkapje ook nutteloos, als je geen afstand houdt.
pi_195424238
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Eergister droeg niemand nog een mondkapje in de supermarkt hier, het personeel ook niet... Maar de regels zijn aangescherpt: er hangen nu mededelingen bij de ingang met het dringend advies een mondkapje te dragen. Al het personeel draagt het nu en zowaar zelfs de helft van het winkelend publiek. Voelde me gewoon niet op m'n gemak.
Dus zal ook de volgende keer zo'n mondkapje opdoen.
Dus groepsdruk

En los van dat ik voor of tegen de maatregelen ben, vind ik dat echt een heel enge ontwikkeling.
  zondag 4 oktober 2020 @ 14:33:16 #267
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_195424517
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:19 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Dus groepsdruk

Eigenlijk wel.
Er werd verder niets van gezegd hoor, dat niet. En er waren wel meer die geen mondkapje droegen... Maarja...

quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:45 schreef Tyr80 het volgende:
Oh ja, personeel meerendeel niet.
Dat vind ik dan wel weer gek. Van een winkel zelf zou je verwachten dat ze het uitdragen dus dat het hele personeel meedoet.

[ Bericht 18% gewijzigd door gebrokenglas op 04-10-2020 14:45:07 ]
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_195425041
Ik zag bij 3 supermarkten hier niemand van het personeel met een mondkapje.
pi_195425115
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:56 schreef macca728 het volgende:
Ik zag bij 3 supermarkten hier niemand van het personeel met een mondkapje.
Zoals gezegd, het is nog steeds alleen een advies en geen verplichting.
pi_195426390
quote:

[..]

Dus groepsdruk

En los van dat ik voor of tegen de maatregelen ben, vind ik dat echt een heel enge ontwikkeling.
Eens. Ik blijf het vreemd vinden dat op het hoogtepunt van Corona er niet aangedrongen werd op mondkapjes en het een periode echt wel goed ging. De mondkapjes zouden niet eens beter helpen. Althans: niet zodanig, maar nu de cijfers langzaam oplopen, het ineens vreselijk nuttig zou zijn.
Gaat er bij mij tot op heden niet in.
Ik zag gister wel iets meer mondkapjes dan voorheen maar het personeel draagt het niet.
Zag er bij de AH ook geen bericht over.

Bij de Trekpleister staat nu wel een bord waar het advies benoemd wordt. Of het personeel er 1 draagt weet ik niet. Liep er alleen langs.
  zondag 4 oktober 2020 @ 16:13:03 #271
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_195426444
quote:
Tja dat was te verwachten
Suppers open na 22:00 dus dat word het nieuwe uitgaansleven
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:06:00 #272
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_195431130
De bezorgslots beginnen weer vol te lopen bij AH. -O-
pi_195431205
Ik ga zelf liever op een rustig tijdstip zoals zaterdagavond. Dan vind ik een mondkapje niet nodig want je kunt gewoon voldoende afstand houden.
pi_195431273
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 16:13 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

Wel opvallend dat BOA's 2 kratten bier terug brachten naar de supermarkt omdat de jongeren geen 18 waren.
Hebben ze de supermarkt ook gelijk een boete gegeven voor de verkoop van bier aan minderjarigen ?

Of had iemand anders dat bier gekocht en zijn de jongeren dan uberhaupt strafbaar omdat ze staan te wachten erbij

boa's spraken wel jongeren aan die bij twee kratten bier stonden te wachten. Omdat ze geen 18 waren, zijn de kratten bier in beslag genomen en door de boa's teruggebracht naar de supermarkt.
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:37:33 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195431838
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 16:10 schreef vencodark het volgende:

[..]

Eens. Ik blijf het vreemd vinden dat op het hoogtepunt van Corona er niet aangedrongen werd op mondkapjes en het een periode echt wel goed ging. De mondkapjes zouden niet eens beter helpen. Althans: niet zodanig, maar nu de cijfers langzaam oplopen, het ineens vreselijk nuttig zou zijn.
Gaat er bij mij tot op heden niet in.
Ik zag gister wel iets meer mondkapjes dan voorheen maar het personeel draagt het niet.
Zag er bij de AH ook geen bericht over.

Bij de Trekpleister staat nu wel een bord waar het advies benoemd wordt. Of het personeel er 1 draagt weet ik niet. Liep er alleen langs.
Op het hoogtepunt van Corona werd daar niet op aangedrongen omdat er op dat moment een enorm tekort aan mondkapjes was, alleen voor de zorg al, en het laatste wat ze wilden was dat huisartspraktijken, gezondheidscentra, andere artsen en verloskundigen beroofd zouden worden van hun mondkapjes.

Het niet direct adviseren van mondkapjes was puur gebaseerd op een tekort voor de zorg.
Hier, in maart al, in Putten nota bene :{
https://www.destentor.nl/(...)grijpelijk~a9488a55/

Er waren toen niet eens voldoende mondkapjes voor verpleeghuizen en dergelijke.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_195432260
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Op het hoogtepunt van Corona werd daar niet op aangedrongen omdat er op dat moment een enorm tekort aan mondkapjes was, alleen voor de zorg al, en het laatste wat ze wilden was dat huisartspraktijken, gezondheidscentra, andere artsen en verloskundigen beroofd zouden worden van hun mondkapjes.

Het niet direct adviseren van mondkapjes was puur gebaseerd op een tekort voor de zorg.
Hier, in maart al, in Putten nota bene :{
https://www.destentor.nl/(...)grijpelijk~a9488a55/

Er waren toen niet eens voldoende mondkapjes voor verpleeghuizen en dergelijke.
Dat is waar. Heb ik zo gauw niet bij stil gestaan. :)
Ondanks dat: het echte nut en toevoeging staat nog steeds in discussie.
  Miss 200.000.000! zondag 4 oktober 2020 @ 20:57:28 #277
367000 roos94
pi_195432291
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 16:13 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

Lekker thuis zuupen met zn alle w/
  zondag 4 oktober 2020 @ 22:16:11 #278
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_195434013
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:12 schreef macca728 het volgende:

[..]

Wel opvallend dat BOA's 2 kratten bier terug brachten naar de supermarkt omdat de jongeren geen 18 waren.
Hebben ze de supermarkt ook gelijk een boete gegeven voor de verkoop van bier aan minderjarigen ?

Of had iemand anders dat bier gekocht en zijn de jongeren dan uberhaupt strafbaar omdat ze staan te wachten erbij

boa's spraken wel jongeren aan die bij twee kratten bier stonden te wachten. Omdat ze geen 18 waren, zijn de kratten bier in beslag genomen en door de boa's teruggebracht naar de supermarkt.
Dat gebeurt al jaren
1 persoon 18+ die koopt bier de rest zuipt het op

Toevallig was het hier druk en kon het eruit gepikt worden

quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:57 schreef roos94 het volgende:

[..]

Lekker thuis zuupen met zn alle w/
Yup goed hé geen horeca meer lekker thuis zuipen
pi_195434052
quote:

[..]

Dus groepsdruk

Wat is daar nou weer zo eng aan? Nog nooit lelijke schoenen gekocht omdat iedereen ze had of zo? Bang zijn voor groepsdruk. _O-
  zondag 4 oktober 2020 @ 22:35:56 #280
253516 Oorlogsheld
Supermarkt oorlog veteraan
pi_195434411
In de supermarkten hier in Haarlem ongeveer 20% van winkelend publiek met mondkapje. Personeel wel iedereen.
Kan er echt niet aan wennen en vind het er maar raar uitzien. Zal het zelf ook alleen doen als het verplicht wordt.
Have been helt kepsteetsj at a prisson
  zondag 4 oktober 2020 @ 22:37:45 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195434450
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:56 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat is waar. Heb ik zo gauw niet bij stil gestaan. :)
Ondanks dat: het echte nut en toevoeging staat nog steeds in discussie.
Volgens mij vooral omdat van Dissel niet terug wil komen op de BS die hij in maart over mondkapjes verteld heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_195434480
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 22:17 schreef Document1 het volgende:

[..]

Wat is daar nou weer zo eng aan? Nog nooit lelijke schoenen gekocht omdat iedereen ze had of zo? Bang zijn voor groepsdruk. _O-
Bruine puntschoenen. I rest my case.
pi_195440971
Ik lees weer een hoop gezeur over de ouderenuurtjes. Vooral door mensen die graag voor ouderen willen praten. Mijn ervaring is dat het tussen 7 en 8 niet druk is in de winkel, maar het is druk genoeg om het uurtje rendabel te maken. Ouderen die komen zijn heel blij en ook dankbaar dat ze dat uurtje rustig boodschappen kunnen doen :)
pi_195441202
Hier heeft de winkel nu ook een extra ouderenuurtje aangewezen van 7-8 uur zag ik net op Facebook, en ook nog van 20-21 uur. Op dat laatste tijdstip ging ik vaak de winkel in, want lekker rustig...word ik nu als asociaal aangezien als ik dat blijf doen?
pi_195441259
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:28 schreef Zana het volgende:
Hier heeft de winkel nu ook een extra ouderenuurtje aangewezen van 7-8 uur zag ik net op Facebook, en ook nog van 20-21 uur. Op dat laatste tijdstip ging ik vaak de winkel in, want lekker rustig...word ik nu als asociaal aangezien als ik dat blijf doen?
Wat boeit jou het. Als het goed is zullen ze je niet weigeren. Ik vind het ook een ietwat rare tijd (ja, nu zeur ik :') ) Het wordt steeds vroeger donker en ouderen zijn al kwetsbaar als het om berovingen gaat. Denk niet dat een hoop ouderen zo laat nog boodschappen gaan doen.
pi_195441315
Hier in de Jumbo; paar klanten met mondkapjes, meeste medewerkers hebben een uitwasbaar zwart mondkapje. Sommigen dragen hem alleen voor de mond en niet voor de neus, maar de meesten dragen hem wel goed, maar ze zijn allemaal heel slecht verstaanbaar; het is behoorlijk dik materiaal en je hoort alleen gemompel.
2 medewerksters, waaronder 1 kassière, dragen geen mondkapjes.

Laatst werd er weer stevig pleepapier gehamsterd, maar verder is alles gewoon op voorraad.
Winkelwagentjes worden (zoals het weer moet) weer binnen schoongemaakt.
pi_195443346
Zojuist Jumbo in Leiden geweest.
Mandjes werden weer schoongemaakt, voor de rest weinig mondkapjes gezien.
pi_195443414
In mijn supermarkt zijn de winkelkarretjes weer vrij te pakken zonder een muntje. Verder geen andere maatregelen gezien. Wel fijn dat je nog zonder mondkapje boodschappen kan doen. Verder de gebruikelijke puinhoop en opstoppingen die er altijd al in mijn AH zijn. Het lijkt wel of ze hun klanten willen dwingen zo dicht mogelijk bij elkaar te komen.
pi_195443456
Net bij de Jumbo geweest, een hoop mensen die een mondkapje ophadden en daarmee denken dat afstand houden niet meer hoeft. :{

Dat lijkt me dus precies waarom RIVM terughoudend is met mondkapjes. Het zal vast enigszins bijdragen als mensen zich verder hetzelfde blijven gedragen, echter werd er door een groep mensen, met name ouderen, duidelijk minder afstand gehouden.
pi_195443738
Deen een dorp verder had alle personeel een kapje en minstens driekwart van de klanten ook. Sfeer in de winkel is relaxed en iedereen gunt elkaar de ruimte en tijd.

Winkelwagens zijn los maar je moet ze zelf pakken en terug zetten, daar gaat veel mis mee denk ik omdat niet heel duidelijk is welke rij wat is.
pi_195447216
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:28 schreef Zana het volgende:
Zag hier ook dat ze laatste uurtje doen voor de ouderen en kwetsbaren.
Ouderen kan je misschien nog uitleggen als 65+ (al staat dat er niet bij)
Maar wat is een kwestbaar iemand en hoe ga je dat bewijzen ?
pi_195447913
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 16:39 schreef ddx het volgende:

[..]

Zag hier ook dat ze laatste uurtje doen voor de ouderen en kwetsbaren.
Ouderen kan je misschien nog uitleggen als 65+ (al staat dat er niet bij)
Maar wat is een kwestbaar iemand en hoe ga je dat bewijzen ?
Als iedere klant dan in ieder geval wel anderhalve meter aanhoudt met mondkapje dan heb je al een hoop gewonnen.
  maandag 5 oktober 2020 @ 17:13:06 #293
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_195448045
>50% met mondkapje, maar ontiegelijk druk in de winkel. Alle kassa's open met meerdere wachtenden. En 1,5 meter :? (Jumbo)
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_195448159
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 22:35 schreef Oorlogsheld het volgende:
In de supermarkten hier in Haarlem ongeveer 20% van winkelend publiek met mondkapje. Personeel wel iedereen.
Kan er echt niet aan wennen en vind het er maar raar uitzien. Zal het zelf ook alleen doen als het verplicht wordt.
Ik ben het gewend van het OV en daar moet ik hem gewoon op. Ik doe dat in een supermarkt ook en voor mij geen grote stap om te doen. Ik kan me voorstellen dat het anders is als je niet met het OV reist.
pi_195448187
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 13:49 schreef qajariaq het volgende:
Deen een dorp verder had alle personeel een kapje en minstens driekwart van de klanten ook. Sfeer in de winkel is relaxed en iedereen gunt elkaar de ruimte en tijd.

Winkelwagens zijn los maar je moet ze zelf pakken en terug zetten, daar gaat veel mis mee denk ik omdat niet heel duidelijk is welke rij wat is.
Gisteren in de Spar buurtsuper zowel personeel als alles klanten een mondkapje ^O^

Eergisteren was ik even bij een Lidl. Complete chaos, nagenoeg niemand een mondkapje.
Ik weet nu waarom ik al een half jaar nagenoeg bijna niet meer in de supermarkt kom. Vre-se-lijk!

De Spar buurtsuper lijkt het tijdens corona wel goed te doen. Ik moet zeggen dat ik ook vaker daar een vergeten boodschap haal en dan maar wat meer betaal.
pi_195448595
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 13:30 schreef -0- het volgende:
Net bij de Jumbo geweest, een hoop mensen die een mondkapje ophadden en daarmee denken dat afstand houden niet meer hoeft. :{

Dat lijkt me dus precies waarom RIVM terughoudend is met mondkapjes. Het zal vast enigszins bijdragen als mensen zich verder hetzelfde blijven gedragen, echter werd er door een groep mensen, met name ouderen, duidelijk minder afstand gehouden.
Dat merk ik ook alsmede dat ze dan ook gewoon met 2 achter een kar gaan winkelen.
pi_195448617
Bij Dirk hier overigens 2 medewerkers die binnen blijkbaar karretjes schoonmaken als mensen dat willen. maar vooral zaten te kletsen.
pi_195448679
Geen super, maar ik was dus net bij het kruidvat. Ik vond het er al onveilig in die schiettent, maar dat had meer te maken met als er brand uitbreekt hoe mensen met kinderwagen/scootmobiel die toko makkelijk kunnen verlaten. Nu komt daar dus ook corona bij. Die zaak is zo volgeplempt met allerlei zooi dat afstand houden gewoon niet te doen is. Maar dan wel bij de kassa een papiertje ophangen dat een mondkapje het dringende advies is. Voortaan lekker Etos.
  maandag 5 oktober 2020 @ 17:48:25 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195448760
Sommige klanten mondkapjes (waaronder ikzelf: ook bij de bakker en slager voor ik naar de supermarkt ging), maar terwijl ik mijn karretje schoonmaakte en achteruit liep natuurlijk weer zo'n bejaarde zonder mondkapje die ook nog eens geen afstand hield schuin langs me lopend. Fuck off.

Personeel helaas ook allemaal zonder mondkapje.
Alleen bij de apotheek had men een mondkapje op of een compleet scherm voor het gezicht.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_195449045
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 17:48 schreef Leandra het volgende:
Sommige klanten mondkapjes (waaronder ikzelf: ook bij de bakker en slager voor ik naar de supermarkt ging), maar terwijl ik mijn karretje schoonmaakte en achteruit liep natuurlijk weer zo'n bejaarde zonder mondkapje die ook nog eens geen afstand hield schuin langs me lopend. Fuck off.

Personeel helaas ook allemaal zonder mondkapje.
Alleen bij de apotheek had men een mondkapje op of een compleet scherm voor het gezicht.
In de MCD hier ook complete schermen voor hun gezicht. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')