Je begrijpt het! Dan kopen ze biertjes en drankjes veel eerder in de supermarkt voor 22.00 uur dat ze gaan sluiten!quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:27 schreef Jed1Gam het volgende:
Avondklokje, is de oorlog al uitgebroken?
Komend weekend illegale feestjes tot minsten 0600
Horeca is dicht om 22 uur en thuis maximaal 3 mensen, dus die bestaan niet hè.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:27 schreef Jed1Gam het volgende:
Avondklokje, is de oorlog al uitgebroken?
Komend weekend illegale feestjes tot minsten 0600
Bij deze haak ik af.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:26 schreef Predator40 het volgende:
[..]
lees de kranten/twitter/facebook berichten van de lokale politie eens.....zeker wel dat thuis feestjes zijn toegenomen.
heb jij een bron dat het niet zo zou zijn dan ?
Ja dat wel, maar jongeren zijn wel slimmer dan de politie en boa's.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:06 schreef Benny het volgende:
Ik hoor net op Q music dat er weer nieuwe maatregelen zouden zijn uitgelekt/worden gedeeld via Whatsapp... Een avondklok voor de steden Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag (22.00 - 06.00 uur)Zou iemand die hierbij betrokken is echt ‘burgermeesters’ typen? Al dacht ik de vorige keer ook dat het fake was, toen bleek het grotendeels te kloppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja voor 2200 bij iemand thuis aankomen en dan de nacht doorhalen, want je mag toch niet naar huis.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:28 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Je begrijpt het! Dan kopen ze biertjes en drankjes veel eerder in de supermarkt voor 22.00 uur dat ze gaan sluiten!
Datum klopt niet. 6 oktober is morgenquote:Op maandag 5 oktober 2020 18:30 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Zou iemand die hierbij betrokken is echt ‘burgermeesters’ typen? Al dacht ik de vorige keer ook dat het fake was, toen bleek het grotendeels te kloppen.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:06 schreef Benny het volgende:
Ik hoor net op Q music dat er weer nieuwe maatregelen zouden zijn uitgelekt/worden gedeeld via Whatsapp... Een avondklok voor de steden Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag (22.00 - 06.00 uur)Ik hou het vooralsnog op fake.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober
Ik heb ook mijn twijfels, maar het kan natuurlijk wel zo zijn dat er intern al bekend is bij dat de R-waarde die morgen gecommuniceerd gaat worden in het dashboard is gestegen van 1,3 naar 1,5.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:15 schreef Tourniquet het volgende:
Elke grapjas kan het 'format' van dat vorige berichtje nu kopiëren. Ik zou het met een flinke korrel zout nemen, want er staan ook foutjes in (de datum, de huidige R-waarde).
Het is maar net welke grafiek je erbij pakt:quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Hier dus de vergelijking maart met nu. Het gaat minder hard, maar het gaat ons alsnog keihard raken: [ afbeelding ]
Laten we het hopen. Ik gunde het hen die hier halsreikend naar uitkijken al niet.quote:
En schrijft ook geen 'burgermeester'.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kan niet, Rutte heeft een oude Nokia zonder Whatsapp.
Berg doden zeg die laatste weken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:31 schreef Za het volgende:
[..]
Het is maar net welke grafiek je erbij pakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niemand kijkt hier halsreikend naar uit, jij misschien?quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:33 schreef galantis het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ik gunde het hen die hier halsreikend naar uitkijken al niet.
Betwijfel het. Mark Rutte lijkt me daar niet het type voor.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Toch zit er wel een avondklokje aan te komen denk ik
Ja, zie hierboven.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:35 schreef Ven1972 het volgende:
Ik verneem dat dit fake is wat iemand hierover een app toegestuurd is?
Zelf ben ik daar nog niet achter maar vermoed serieus dat er een andere vorm van registratie & beleidsmatig opvolging is. Vooralsnog gok ik op een hoe het gezondheidssysteem is georganiseerd dat zich primair richt op (lokale) clusters dan op individuen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dat Duitsland met vergelijkbare kwaliteit van zorg en bevolkingssamenstelling op 300k+ besmettingen uit komt op slechts 9500 doden en wij met 136k geregistreerde gevallen op 6500 doden? Percentage dat daar overleefd ligt bijna een derde hoger, omdat ze die ouderen wel gewoon op lieten nemen en geen capaciteitsproblemen hadden op de IC's.
En begin niet over testen, want iemand die je niet als zodanig diagnosticeert kan je ook niet label Coronadode opplakken.
Als ik geen toegang had tot internet had gehad had ik je misschien geloofd. En nee, ik ben wel de laatste.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:34 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Niemand kijkt hier halsreikend naar uit, jij misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |