quote:
Op zondag 11 oktober 2020 12:51 schreef hartloper het volgende:@:eragon2890 Ik neem aan dat er in jullie scene nu ook strakke maatregelen gemaakt zijn?
Niet meer knuffelen, geen orgies, geen feesten en evenementen?
Uhm, je hebt echt iets verkeerd begrepen denk ik. Ik heb het al 100 keer gezegd, maar de orgies en de scene hebben echt niets met elkaar te maken hoor

Ik doe als sidejob voor de lol af en toe een date voor 50 euro. Dat heeft verder natuurlijk helemaal niets te maken met anime fans XD of anime (het is een genre van japanse popcultuur, maar dat wist je waarschijnlijk al), de rest van mijn hobbies, of wat dan ook. Het staat net zo los van elkaar als het feit dat ik een anime fan ben en mijn werk. Ik heb gewoon een hoge sexdrive, thats it. 99,9% van de fans neukt natuurlijk ook niet met iedereen, net zo goed als 99,9% van de rest van de mensen, ik ben gewoon nogal een slet

Altijd al geweest en zal altijd zo blijven XD Veel fans op cons huggen wel graag, omdat er altijd een leuke gezellige "one big happy family" sfeer hangt, daarom maak je ook altijd zo snel vrienden, omdat iedereen al je vriend is XD, maar dat is iets anders dan dat er orgies zouden zijn. Nee dus, of wel, niet meer of minder dan buiten de fandom

Dat doe ik uiteraard nog steeds, net als dat elke sekswerker in dit land gewoon nog steeds doorwerkt, wat ook gewoon nog mag, en waar al van bekend is dat ze ook helemaal niets,0 ervoor voelen om dat weer te beperken.
Verder zijn alle evenementen weer verboden, dus nee, die zijn er natuurlijk niet nu - maar dat maakt niet uit want die eind september was voorlopig toch de laatste die op de planning stond voor dit jaar. Meeste zijn tussen april en augustus met alleen nog 2 kleine in januari en februari. Ik ga ervan uit dat het volgende zomer echt nog niet als vanouds normaal kan, zoals ik je eerder zei, dat artikel schrok ik echt niet van, dat is precies wat ik al verwachtte, maar dat maakt geen flut uit, het zijn allemaal evenementen georganiseerd door fans, non profit, en alle lezingen, workshops, wedstrijden, etc worden ook allemaal vrijwillig gegeven/georganiseerd, dus er is geen financiële druk (bijna) als we nog een jaartje over moeten slaan.
Camera Japan (maar dat staat natuurlijk ook los daarvan, hoewel er uiteraard wel wat anime fans komen bij een japans filmfestival) ging gewoon door vorig weekend in amsterdam, wel 30 mensen per zaal maar veel meer past toch niet in lab111. Zelfs normaal niet denk ik. Priegelzaaltjes XD Week daarvoor in Lantarenvenster wat veel groter is was nét het weekend voor die nieuwe beperkingen, dus daar waren bijna net zoveel bezoekers als elk ander jaar (50 a 100 per filmvertoning ofzoiets schat ik), het is best populair maar niet dat het normaal elke film helemaal uitverkocht is ofzo, zeker niet doordeweeks overdag natuurlijk. Dus daar merkte je er eigenlijk helemaal niets van. Trekt overigns wel een veel ouder publiek gemiddeld - er komen dus wel wat jongere mensen zoals ik maar het ruime meerendeel is gepensioneerd - en ook daar leek corona niet te bestaan. Iedereen zat in de gezellig toegestane tweetallen samen aan tafeltjes, iedereen mengde, niemand hield afstand, van een pandemie was letterlijk 0,0 te merken. Ik schat dat ongeveer 60 a 80% van het publiek boven de 65 zo niet boven de 70 was.

En ik had wat sfeerfotos gemaakt, als je die naast vorig jaar legt is er gewoon 0 verschil. Punt. Geen. Behalve een paar strepen op de vloer, waar echt letterlijk *niemand* iets mee deed. En dat is de risicogroep dus, lol.
En tenslotte, events zijn er dus niet, maar ik heb daar wel weer een hele goede nieuwe vriendin gemaakt, en wij hugden wel meteen en gingen samen op de foto (waar dus ook niemand gek van opkeek ofzo, mensen boden gewoon meteen aan om leuke foto te maken spontaan net als ze vorig jaar zouden doen) XD hoe dan ook, we hebben dezelfde obsessie met BL/yaoi (genre, zoek maar op xD), dus meteen instant best friends, en zij komt binnenkort wel bij mij thuis langs om samen kinky smut fanfiction te schrijven, series te kijken, en gezien dat zij toevallig wel net zo'n sexdrive heeft als ik gebeurt er misschien nog wel wat.

Who knows? (maar dat heeft dus niets te maken met het feit dat we anime fans zijn xD)
Dus ja, als ik af en toe een vriend over de vloer heb, dan doen we gewoon nog gezellig thuis. Daar hebben maatregelen 0 invloed op, met dank aan de tweede kamer, raad van state, rechters, advocaten, en iedereen die verder in opstand kwamen paar maanden terug waardoor er nu in de spoedwet staat dat er thuis geen regels zijn (en het wordt letterlijk verboden voor lokale bestuurders om nog noodverordeningen te maken die te maken hebben met corona, dus dat kan ook niet).
Maar dat was hem wel zo'n beetje

Wel, ik ga voorlopig weer van dit forum en überhaupt het internet af, zie net dat ik al 2 uur op verschillende sites zit, ff van m'n weekend genieten voor het voorbij is

Dus het kan wel even duren voor ik eventueel weer reageer, vanavond ofzo misschien

of morgen~