SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop nu eigenlijk dat iemand dit ook heeft gehad en een idee heeft wat het kan zijn. Ik moet er eigenlijk maar mee leren leven dat ik nooit meer nieuwe plinten kan neerleggen maar dat weiger ik.Dus wie heeft een idee? Muren zelf zijn niet nat of vochtig alleen onderaan dus. Oh en ik ventileer hier altijd heel goed dus dat is het niet.
En ja ik weet dat mijn plinten niet matchen met de vloer.![]()
Maar was te lui om te ruilen hahaha.
[ Bericht 2% gewijzigd door Ama op 05-10-2020 15:15:14 ]Your beauty never ever scared me.
Nee er lopen geen leidingen enz. Aan de andere kant van beide muren is buiten.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:11 schreef robbietobbie het volgende:
Kun je wat meer info geven? Wat zit er aan de andere kant van die muur? Heb je enig idee of daar leidingen lopen?
Boven deze kamer zit het terras van de bovenburen en ik heb al het hele jaar geen kat meer.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:20 schreef Fred2 het volgende:
Idd, wat zit er aan de andere kant van de muur? En wat zit er op de verdieping boven de muur?
Heb je het gedrag van huisdieren al uit kunnen sluiten?
Meneer van de woningbouw heeft het erger kapot gemaakt helaas want tja toch niet meer te redden zei hij maar ja ik moet er wel tegenaan kijken. Nope helemaal geen huisdieren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:22 schreef MisterWendel het volgende:
Komt die derde door vocht joh.
Heb je een hond?
Ja en 1972quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:53 schreef skrn het volgende:
Is het een benedenwoning? En zo ja, uit welk bouwjaar?
Als het optrekkend vocht is, hebben meestal je buren ook last, dus daar kun je mee starten.
Nope allebei niet.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Geen hemelwaterafvoer of dakgoot buiten die lek is ? Waardoor het water door de muur heen trekt ?
Nee 100% vocht.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:10 schreef tux87 het volgende:
Is het geen zwam of schimmel? Kan het niet goed zien op de foto..
Grote kans dat dit nog een houten vloer is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 07:36 schreef MiNi1981 het volgende:
Poeh ik zou ook aan lekkage denken....
Kan je betonnen vloer niet verzadigd zijn door vocht?
Eerste kan, vloer is nog goed. Staat wel klein beetje bol op die plek maar heb ik in de woonkamer ook omdat het daar te strak is gelegd, denk dat dat hier ook zo is want vloer is in haast gelegd hehe.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 06:20 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Optrekkend vocht vanuit de kruipruimte ? De vloer is zelf niet aangetast ?
De kruipruimte loopt onder het hele gebouw, dus er kan best een permanente plas water staan bij de muur die geel is. Als er water in staat is dat geen heel goed teken, al is de kruipruimte eigenlijk altijd wel vochtig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 08:40 schreef Amarantha het volgende:
Kan het wel via een gat in de gang doortrekken naar een muur in een kamer naast de gang? Muren in de gang zijn niet aangetast verder.
Telefonisch maar heb ze net ook een bericht gestuurd via Facebook haha.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De kruipruimte loopt onder het hele gebouw, dus er kan best een permanente plas water staan bij de muur die geel is. Als er water in staat is dat geen heel goed teken, al is de kruipruimte eigenlijk altijd wel vochtig.
Wat je sowieso kunt doen is kijken of er meer water in de kruipruimte komt als het regent.
Hoe heb je contact met de woningbouw? Alleen telefonisch of ook schriftelijk? Ik zou namelijk wel beginnen met het aanmaken van dossier. Dat kan nooit kwaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |