Ze heeft ook een beetje een Ellie Goulding vibe hier op de foto.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:27 schreef kwaliteitsfunctionaris het volgende:
Die Freek is een dertien uit een dozijn, maar die Susan heeft wel een gouden keeltje hoor. Goh kwaliteitsfunctionaris, hoe weet je dat?
Nou, ik heb dus Beste Zangers gekeken (Stef Bos deed mee, sorry) en daar kwam ik erachter dat die Susan écht wel kan zingen.
Een ‘Tante Sidonia vibe’ bedoel je zeker?quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:28 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ze heeft ook een beetje een Ellie Goulding vibe hier op de foto.
Geen idee wie dat is.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:31 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Een ‘Tante Sidonia vibe’ bedoel je zeker?
Diegene naast de cock.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:28 schreef K.Indertent het volgende:
Maar welke van de 2 is dan Victor Reinier?
Echt knap hoe dit soort middelmatige bagger altijd massa's publiek krijgt. Waarom waardeert niemand kwaliteit? Wat is dat toch, waarom neemt de massa genoegen met minder? Ik snap er geen arie van.quote:
Sommige mensen eten een big mac en anderen eten 5* haute cuisine. Desondanks zal de big mac altijd gretigere aftrek vinden.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:38 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Echt knap hoe dit soort middelmatige bagger altijd massa's publiek krijgt. Waarom waardeert niemand kwaliteit? Wat is dat toch, waarom neemt de massa genoegen met minder? Ik snap er geen arie van.
Maar muziek is gratis te beluisteren. 25 miljoen views voor een middelmatig nummer, terwijl artiesten die duizenden uren zitten te zwoegen mogen rekenen op een 10k views als ze geluk hebben. Kuddedieren.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:40 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Sommige mensen eten een big mac en anderen eten 5* haute cuisine. Desondanks zal de big mac altijd gretigere aftrek vinden.
Wat noem jij kwaliteit?quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:38 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Echt knap hoe dit soort middelmatige bagger altijd massa's publiek krijgt. Waarom waardeert niemand kwaliteit? Wat is dat toch, waarom neemt de massa genoegen met minder? Ik snap er geen arie van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |