Ik snap dit zo helemaal!quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:59 schreef Woodiewoodie het volgende:
Als ik ze nu samen zie en ze elkaar kussen denk ik ook wel een beetje van... lol
Is het nou echt zo erg dat je ooit misschien eens een vriend neukt van je heel misschien toekomstige man? Dus jij hebt nooit een lekkere vrijpartij?quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik snap dit zo helemaal!![]()
Een van de redenen dat ik geen seks heb met random mannen. Ik zou vreselijk meevoelen met mijn toekomstige man.
Maar als ik velen hier erover hoor, dan hebben de meeste mannen daar geen moeite mee... toch denk ik tot hoever dat waar is.
Gelijk zo reageren. Had ik wel verwacht. Omgekeerde wereld hier dan irlquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:20 schreef Document1 het volgende:
[..]
Is het nou echt zo erg dat je ooit misschien eens een vriend neukt van je heel misschien toekomstige man? Dus jij hebt nooit een lekkere vrijpartij?Of je date alleen onzekere betas.
Ben blij dat een vrouw ook dit gevoel bevestigt. Ik vind het echt niet abnormaal dat die situaties voorkomen hoor, maar het blijft toch wat awkward. Als je als vrouw aan een random kerel zijn lul hebt liggen lurken en dan zit je met je vriend en die kerel in dezelfde ruimte, kan het toch niet anders dan dat de herinnering van die kerel zijn pik in je mond door je hoofd gaat terwijl je naast je vriend zit.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik geen seks heb met random mannen. Ik zou vreselijk meevoelen met mijn toekomstige man.
Maar als ik velen hier erover hoor, dan hebben de meeste mannen daar geen moeite mee... toch denk ik tot hoever dat waar is.
Gewoon keihard dit. Door dat preutse gezeik en die gekrenkte egootjes gaan alle pleziertjes de deur uit!quote:
Als je zo denkt (ECHT zo denkt) dan zou je dus ook gewoon zo een pijpbeurt kunnen weigeren he.. Ipv achteraf op een bepaalde manier naar zo een meisje te kijken. Maar gepijpt worden is natuurlijk leuker en het is makkelijker om achteraf nog een klein beetje neer te kijken op zo iemand hequote:Op maandag 5 oktober 2020 12:59 schreef Woodiewoodie het volgende:
Ikzelf moet wel toegeven dat bij een casual pijpbeurt, ik wel op een bepaalde manier naar die dame kijk, niet per se met de slechtste intentie. De vriendin van een vriend van me heeft me vlak voor hun relatie ook eens gepijpt. Als ik ze nu samen zie en ze elkaar kussen denk ik ook wel een beetje van... lol
Nee is niet zo erg, maar geef toe dat dat toch soms een awkward situatie oplevert. Zou later ook niet onmiddellijk mijn vrouw en kinderen aan de deur zetten omdat ik weet dat ze ooit mijn vriend heeft gepijpt, zou haar er zelfs niet op aanspreken, maar het zou zeker wel door mijn hoofd spoken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:20 schreef Document1 het volgende:
[..]
Is het nou echt zo erg dat je ooit misschien eens een vriend neukt van je heel misschien toekomstige man? Dus jij hebt nooit een lekkere vrijpartij?Of je date alleen onzekere betas.
Bah... ik blijf bij mijn vorige post...quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:39 schreef Woodiewoodie het volgende:
eens op een dronken avond je kloten in haar bek mocht leegspuiten met een pilsje in de hand.
Dit is dus het verschil tussen random en een exquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:39 schreef Woodiewoodie het volgende:
[..]
En er is ook een verschil tussen een ex of iemand waar je wat meer connectie mee had, en iemand bij wie je gewoon eens op een dronken avond je kloten in haar bek mocht leegspuiten met een pilsje in de hand. Ander scenario, andere vibe.
En dan wel hier vragen of een pijpbeurt denigrerend isquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:39 schreef Woodiewoodie het volgende:
[..]
Nee is niet zo erg, maar geef toe dat dat toch soms een awkward situatie oplevert. Zou later ook niet onmiddellijk mijn vrouw en kinderen aan de deur zetten omdat ik weet dat ze ooit mijn vriend heeft gepijpt, zou haar er zelfs niet op aanspreken, maar het zou zeker wel door mijn hoofd spoken.
En er is ook een verschil tussen een ex of iemand waar je wat meer connectie mee had, en iemand bij wie je gewoon eens op een dronken avond je kloten in haar bek mocht leegspuiten met een pilsje in de hand. Ander scenario, andere vibe.
Eigenlijk is het aanwezig zijn al redelijk denigrerend voor een vrouw.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Neuken op zich is al denigrerend voor een vrouw.
Nou ja, als je stelt dat een handeling, die een ander oké vindt en misschien dus ook uitgevoerd of ervaren heeft, minderwaardig is. Dan is dat misschien een mening, maar die kan zeker als een aanval opgevat worden. Waarom is erop reageren met bijvoorbeeld de mening dat dat hypocriet gedoe is dan opeens fout?quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:00 schreef Amee het volgende:
Het gaat gewoon weer hetzelfde weggetje als altijd, wanneer het over random seks gaat.![]()
Aanvallen ipv gewoon reageren op een mening of je eigen mening zeggen zonder persoonlijk te worden.
Het is niet fout fout, maar wel persoonlijk aanvallend. Dat hoeft niet.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:03 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Nou ja, als je stelt dat een handeling, die een ander oké vindt en misschien dus ook uitgevoerd of ervaren heeft, minderwaardig is. Dan is dat misschien een mening, maar die kan zeker als een aanval opgevat worden. Waarom is erop reageren met bijvoorbeeld de mening dat dat hypocriet gedoe is dan opeens fout?
Ik ben 100% niet hypocrietquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:11 schreef Amee het volgende:
[..]
Het is niet fout fout, maar wel persoonlijk aanvallend. Dat hoeft niet.
Iedereen is hypocriet, echt hoor!
Maar zo zie je dus ook maar weer: Al moedigt men je hier aan om zoveel mogelijk plezier te hebben met iedereen die je kan krijgen, ergens heeft men een bepaalde gedachte over je. Daarom neem ik vooral de meeste mannen hier met een korreltje zout.
pijpen?quote:
Mij mag je nemen hoe je wil, maar ik ben het lekkerst met een beetje honing.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:11 schreef Amee het volgende:
[..]
Het is niet fout fout, maar wel persoonlijk aanvallend. Dat hoeft niet.
Iedereen is hypocriet, echt hoor!
Maar zo zie je dus ook maar weer: Al moedigt men je hier aan om zoveel mogelijk plezier te hebben met iedereen die je kan krijgen, ergens heeft men een bepaalde gedachte over je. Daarom neem ik vooral de meeste mannen hier met een korreltje zout.
Smooth operatorquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:20 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Mij mag je nemen hoe je wil, maar ik ben het lekkerst met een beetje honing.
quote:
Bedankt voor de smile op mijn gezichtquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:20 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Mij mag je nemen hoe je wil, maar ik ben het lekkerst met een beetje honing.
En ik kreeg vroeger alleen maar te horen dat ik zo speciaal wasquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:08 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb hier zelf niet per se zo'n mening over, maar de vrouwen in mijn directe omgeving hebben wel eens benoemd dat je alleen de 'speciale' mannen pijpt, en dat een casual pijpbeurt met tijdelijke voorbijgangers uitspattingen zijn waar je je als vrouw niet te vaak aan schuldig wil maken.
Dit klopt wel jaquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:08 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb hier zelf niet per se zo'n mening over, maar de vrouwen in mijn directe omgeving hebben wel eens benoemd dat je alleen de 'speciale' mannen pijpt, en dat een casual pijpbeurt met tijdelijke voorbijgangers uitspattingen zijn waar je je als vrouw niet te vaak aan schuldig wil maken.
Wat een akelig wijf zeg, die ander.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:59 schreef Woodiewoodie het volgende:
Ze vond dat zelf blijkbaar grappig maar de ander snapte er niets van. Die zei dat dat super denigrerend is en dat ze een pijpbeurt enkel geeft in een vaste relatie na lange tijd en enkel als voorspel. Nooit putr voor de man te plezieren.
Dat is wel behoorlijk kansloos ja. Genoeg mannen die het dan toch als een soort overwinning zien ofzo.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:56 schreef Stephiexl het volgende:
Ja ik snap waar je van komt maar daar zijn gewoon verschillende visies over van zowel mannen als vrouwen. Elke situatie is anders en weet je, het is nog altijd maar seks. Sommige mannen reageren zeer volwassen op een casual pijpbeurt, maar het gebeurt wel vaak dat de man in kwestie zich wat te hard uitleeft. Ik heb ook een keer een kennis van mijn huidige vriend casual gepijpt. Eerst had hij mijn haar in 1 hand vast en duwde hij wat me, wat veel mannen wat doen. Maar plots pakte hij mijn haar in twee staarten en begon gewoon mijn hoofd te gebruiken. Toen volgde ook de typische dirty talk zoals "pijpslet" en dat soort dingen. Ik kan niet ontkennen dat dat wat denigrerend was, maar op die moment zelf ga ik ook niet plots de feministe uithangen en stoppen dus ben ik er gewoon in mee gegaan.
Ten eerste is het een casual pijpbeurt, DE moment om de man te plezieren, en dan weet je dat die man er de volle 100% op zijn manier wil van genieten. Ten tweede is dominantie en submissie een onderdeel van sex waar veel mensen belang aan hechten. Ten derde, als het casual is maakt het mij niet veel uit of hij me als slet ziet of niet.
Wat me meer stoorde was dat hij er achteraf over opschept en dat is een ander soort van denigrerend voor mij. Zeker gezien we hem vaak samen tegenkomen en hij het aan al onze vrienden verteld hoe die pijpbeurt er aan toeging.
ligt eraan wie de broek in bed aanheeft ook?quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Neuken op zich is al denigrerend voor een vrouw.
bullquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:34 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Gewoon keihard dit. Door dat preutse gezeik en die gekrenkte egootjes gaan alle pleziertjes de deur uit!
Niks 'bull'quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:14 schreef possetje het volgende:
[..]
bull
de ene vrouw die dit topic leest is wel in de mood
de tweede typed kwaad nee
wat lul je nou?
quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee daar heb ik echt totaal geen gevoel bij. Maar goed, ik zou iemand al afschrijven als hij dergelijk gedrag van mij tijdens de relatie niet zou accepteren, laat staan dat iemand dat erg zou vinden als dit in het verleden het geval is geweest.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Daar heb je de eerste persoon die je indirect gaat pushen om beperkte normen te hebben als het gaat om seks. Hoe gek is het dat je raar wordt aangekeken en dat er met tig aannames worden geslingerd omdat je niet wil meedoen aan de megaorgie waar een groot deel van de mensen anno 2020 meedoen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:20 schreef Document1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |