abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195439414
100216_28827_KSC_Header.jpg

Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie op kantoor, of je beresterke bakkie om 2 uur 's nachts om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend.

De KSC is een van de vele reeksen op FOK!. Wil je nog eens oude topics teruglezen, dan kun je die hier vinden.

Deze reeks is een vervolg op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks op zeer nadrukkelijke aanvraag van Sander170!

Heb je zin in een spelletje? Pak dan de dobbelstenen en pionnen maar uit de kast voor een gezellig potje Oud-Hollands Koffiebord
Fles - overwegbomenopenneerdoener
Whis - advocate met slagroom en hagelslag
Muck - eigenaresse hobbywinkel & rechter
Liesje - kinderopvang en plantenzaak
Buda - burgemeester
Molo - huisarts, slager des duivels
Uitstraling - wilde weldoener en dorpspsycholoog
Kwiwi - architecte en agente
Bitterbal - serveerster Getermineerde Gerbil en eigenaar L'Estate Bitterboulette
Karzai - chefkok Gesauteerde Gerbil
Tamieke - beheerster bieb & ballenbak
Ygritte - bingoballenroepster & meditatiemiep
Koen - nachtwaker & brugwachter
Bos - bostpode & hontenuitlater
Frantic - broodjesbakker, zeebonk en beroepshobbyist
IJsdraakje - spellingsnazi
Fogel - Reiziger
LTVDK - opzichter van L'Estate Bitterboulette
crv - wijnboer en folterkelder
Amarantha - koffieshop exploitatie
CherryLips - cavia trainer
RockNijntje - programmerende nomade
Haags - beroepsweigeraar
DaMart - ? Choo Choo motherfucker ?
Mschol - Lego Kluizenaar.
Friemelaar - Vuilnisman
DerRabbit - beroepshipster
Gianni61 - melk- en chocoladeveehouder
Toekito - Gameshop
-Miauw- Stadsgids en schrijver van parfum- en verfomschrijvingen
Arch-Indar - Sportinstructeur
DW457 - Eigenaar platenzaak
Gruj0 - Aankloteraar, waarschijnlijk inmiddels zonder beenhaar
EttoVanBelgie - Etto's Antiquariaat en Curiosashop
Lospedrosa - fitnesscentrum en personal trainer.
Fogel - Reiziger

maandag 5 oktober 2020 @ 09:35:25 #2
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_195439422
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Jup. Ik had een dun zomerdekbed en dat werd te fris.
Hier hebben we vrijdag pas het zomerdekbed er weer op gelegd :o :o
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_195439469
quote:
99s.gif Op maandag 5 oktober 2020 09:35 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Hier hebben we vrijdag pas het zomerdekbed er weer op gelegd :o :o
Oké, dat kan.
pi_195439500
Lekker sterk bakkie
pi_195439509
gewoon hele jaar 1 dekbed, alleen als het extreem warm word gaat die eraf voor alleen een laken
pi_195439512
Nu ook mondkapjes plicht op het werk binnen
pi_195439525
Als je binnen de 1,5 meter komt
pi_195439544
Zit nu in de kantine met een man of 20, staan wel doet schermen op de tafels
  Redactie Frontpage maandag 5 oktober 2020 @ 09:44:26 #9
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_195439546
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 09:42 schreef mschol het volgende:
gewoon hele jaar 1 dekbed, alleen als het extreem warm word gaat die eraf voor alleen een laken
Dit, op dat laatste na dan, als het extreem warm wordt ga ik er gewoon niet onder liggen :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_195439554
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 09:44 schreef Karzai het volgende:
Zit nu in de kantine met een man of 20, staan wel schermen op de tafels
pi_195439904
Wat een stigmatiserende tekening weer.

https://www.ad.nl/binnenl(...)rolexbende~a460b3ed/
  Redactie Frontpage maandag 5 oktober 2020 @ 10:15:22 #12
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_195439917
quote:
8s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:14 schreef UitStraling het volgende:
Wat een stigmatiserende tekening weer.

https://www.ad.nl/binnenl(...)rolexbende~a460b3ed/
Ja alleen maar vrouwen aan de kant van de rechtbank :N
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_195439978
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja alleen maar vrouwen aan de kant van de rechtbank :N
Zit godverdomme wel een lelijk wijf bij zeg.
pi_195439984
Schoon haar O+
Tap tap tap
pi_195439987
quote:
11s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:19 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Zit godverdomme wel een lelijk wijf bij zeg.
Ik was het niet.
Tap tap tap
pi_195440057
Was je handen poets je tanden
Nies in je elleboog
Trek de wc door
houdt afstand zoals het hoort
En zeg u u u u
pi_195440082
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:24 schreef Karzai het volgende:
Was je handen poets je tanden
Nies in je elleboog
Trek de wc door
houdt afstand zoals het hoort
En zeg u u u u
Doe Maar O+
pi_195440436
Doe maar niet
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_195440563
Hm, vrijdag een gesprekje met de psycholoog van de huisartsenpraktijk.
  maandag 5 oktober 2020 @ 11:00:51 #20
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195440693
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Nu wel in persoon?
pi_195440707
g
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
gaat snel
pi_195440736
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nu wel in persoon?
:Y En zonder mondkapje want de ruimte is groot genoeg :+
pi_195440754
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
g
[..]

gaat snel
Ja, was ik ook verbaasd over. Ik kon zelfs donderdag al terecht, maar dat tijdstip was niet zo handig.
pi_195440795
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, was ik ook verbaasd over. Ik kon zelfs donderdag al terecht, maar dat tijdstip was niet zo handig.
Netjes netjes, op naar een gezond en prachtig 2021.
pi_195440824
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:07 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Netjes netjes, op naar een gezond en prachtig 2021.
Ja, ik wilde huisarts bijna afpoeieren. Het is een Deen met een zwaar accent en ik dacht dat het een scammer was :X
pi_195440844
4 tanken gehad. Vind t wel weer mooi voor vandaag.
pi_195440895
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, ik wilde huisarts bijna afpoeieren. Het is een Deen met een zwaar accent en ik dacht dat het een scammer was :x
Die van mij is een Indonesisch mannetje van anderhalve meter of zo, dokter Oei :')
pi_195440910
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:11 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Die van mij is een Indonesisch mannetje van anderhalve meter of zo, dokter Oei :')
Je kroepoekje :D
pi_195440975
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Je kroepoekje :D
Hij is kundig en aardig, enige keer dat ik ooit een huisarts nodig heb gehad in mijn leven was met jeuk ergens waar je het niet wil hebben "ja beetje verstandig zijn en opletten met vissen mijnheer US, u bent oud en wijs genoeg neem ik aan" zei hij met zijn piepstemmetje.
pi_195441035
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Hij is kundig en aardig, enige keer dat ik ooit een huisarts nodig heb gehad in mijn leven was met jeuk ergens waar je het niet wil hebben "ja beetje verstandig zijn en opletten met vissen mijnheer US, u bent oud en wijs genoeg neem ik aan" zei hij met zijn piepstemmetje.
_O-

Die van mij is ook heel aardig. :Y Sowieso vind ik huisartsen in Nederland meestal wel goed. Zeker vergeleken bij Hongaarse huisartsen. Dat zijn echt prutsers.
pi_195441113
Ik heb altijd een andere huisarts in opleiding.
Tap tap tap
pi_195441114
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

_O-

Die van mij is ook heel aardig. :Y Sowieso vind ik huisartsen in Nederland meestal wel goed. Zeker vergeleken bij Hongaarse huisartsen. Dat zijn echt prutsers.
Mwa, te afwachtend de laatste 20 jaar maar dat is wel logisch, veel werkschuwen en hypochonders in dit land dus je mag acht keer bellen dat je toch echt wat hebt en ze schrijven de meeste antibiotica ter wereld voor, alhoewel er een beweging gaande is dat ze dat niet meer zo snel voorschijven.
pi_195441151
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Mwa, te afwachtend de laatste 20 jaar maar dat is wel logisch, veel werkschuwen en hypochonders in dit land dus je mag acht keer bellen dat je toch echt wat hebt en ze schrijven de meeste antibiotica ter wereld voor, alhoewel er een beweging gaande is dat ze dat niet meer zo snel voorschijven.
Zo snel schrijven ze geen AB meer voor hoor, snap niet waar je dat vandaan haalt.
Tap tap tap
pi_195441166
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zo snel schrijven ze geen AB meer voor hoor, snap niet waar je dat vandaan haalt.
Ja dat is ook al niet meer maar daar hadden ze wel een handje van.
  maandag 5 oktober 2020 @ 11:26:24 #35
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195441175
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

_O-

Zo zeg inderdaad, op vakantie in Hongarije moesten we naar een huisarts en dat zou de huisarts zijn die aangeraden werd door vele ambassades.. Man man man wat een prutser. Hij moest ook een instrument hebben, en trekt daarvoor een la open die er nog rommeliger uitzag dan mijn keukenlades :{
pi_195441180
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend *O*
Zonder wrijving geen glans
pi_195441453
27 MINUTEN GELEDEN
Viruswaarheid-voorman Engel belaagd bij woning
Viruswaarheid-oprichter Willem Engel is gisteren bij zijn woning in Rotterdam belaagd door een man, schrijft de actiegroep op de website. De man zou voor de deur op Engel hebben gewacht en hem agressief hebben benaderd.

Engel zegt dat hij zijn woning in is gevlucht. "Ik wist mijzelf ternauwernood in veiligheid te brengen. In zijn blinde woede sloeg hij met zijn blote handen door het glas van de deur." De man zou hierbij gewond zijn geraakt en zijn gevlucht, waarna de politie hem kon arresteren.

De politie bevestigt dat een 39-jarige man uit Hellevoetsluis is opgepakt voor het vernielen van een ruit. Hij is na verhoor vrijgelaten en zal later voor de rechter komen.

Volgens Engel maakte de man een verwarde indruk. Hij ziet een verband tussen de aanval en berichten in de media. "Ik ben neergezet als een sekteleider, een terrorist, een gevaarlijke manipulator en een haatzaaier", zegt de activist tegen de coronamaatregelen van de overheid. "Het zou mij niet verbazen als de door media verspreide angst en haat mensen in verwarring brengt."

:')
pi_195441464
11:23
Even de Duitse grens over piepen om een boodschap te doen of om te tanken, is er sinds dit weekend niet meer bij. Was tijdens de eerste coronapiek 'kortstondig oponthoud' nog toegestaan, nu mag dat voorlopig tot 1 november niet. Duitsland heeft alle Nederlandse grensprovincies, op Limburg na, tot risicogebied verklaard.

,,Wie naar Duitsland wil moet een actuele negatieve coronatest kunnen laten zien of tien tot veertien dagen in quarantaine gaan'', zegt advocaat en honorair consul der Nederlanden Freddy Heinzel uit het Duitse Kleve. De regels gelden ook voor Duitsers die uit Nederland terugkeren.
pi_195441485
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
Even de Duitse grens over piepen om een boodschap te doen of om te tanken, is er sinds dit weekend niet meer bij. Was tijdens de eerste coronapiek 'kortstondig oponthoud' nog toegestaan, nu mag dat voorlopig tot 1 november niet. Duitsland heeft alle Nederlandse grensprovincies, op Limburg na, tot risicogebied verklaard.

,,Wie naar Duitsland wil moet een actuele negatieve coronatest kunnen laten zien of tien tot veertien dagen in quarantaine gaan'', zegt advocaat en honorair consul der Nederlanden Freddy Heinzel uit het Duitse Kleve. De regels gelden ook voor Duitsers die uit Nederland terugkeren.
Zo jammer dat de DM niet naar Nederland verzendt.
Tap tap tap
pi_195441534
GODVERKOUD JOH
pi_195441625
quote:

Tien dagen in quarantaine voor een tientje korting op je benzine *O*
  maandag 5 oktober 2020 @ 11:55:18 #42
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_195441648
quote:

Was ik nu maar gewoon in Limburg gebleven, blijkt maar weer dat dat de beste provincie van Nederland is.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_195441652
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:26 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Zo zeg inderdaad, op vakantie in Hongarije moesten we naar een huisarts en dat zou de huisarts zijn die aangeraden werd door vele ambassades.. Man man man wat een prutser. Hij moest ook een instrument hebben, en trekt daarvoor een la open die er nog rommeliger uitzag dan mijn keukenlades :{
_O-

Mijn huisarts in Angyalföld was te belazerd om van haar stoel te komen. Toen ik keelpijn had moest ik mijn mond open doen en stelde ze van achter haar bureau vast dat ik naar de KNO-arts moest _O-

En toen ze ziek was, had haar assistente een stapel receptenbriefjes die al ondertekend waren en bepaalde zij gewoon de diagnose en welke medicijnen daar bij hoorde |:(

Edit: als je nog een keer daar bent en je moet naar een dokter, ga dan alsjeblieft naar Medicover op het Eiffel tér. Die zijn wel goed :Y
pi_195441669
quote:

Limburg *O*
pi_195441720
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:56 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Limburg *O*
Trek in vlaai nu.
pi_195441796
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Trek in vlaai nu.
begrijpelijk
  maandag 5 oktober 2020 @ 12:08:33 #47
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195441970
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

_O-

Mijn huisarts in Angyalföld was te belazerd om van haar stoel te komen. Toen ik keelpijn had moest ik mijn mond open doen en stelde ze van achter haar bureau vast dat ik naar de KNO-arts moest _O-

En toen ze ziek was, had haar assistente een stapel receptenbriefjes die al ondertekend waren en bepaalde zij gewoon de diagnose en welke medicijnen daar bij hoorde |:(

Edit: als je nog een keer daar bent en je moet naar een dokter, ga dan alsjeblieft naar Medicover op het Eiffel tér. Die zijn wel goed :Y
Dank voor de tip! O+

Deze stond erop dat Gergely z'n mondkapje over z'n neus deed, terwijl hij juist voor een probleem met z'n neus kwam en van de pijn dan ding niet over z'n neus kon doen :') Vervolgens toch maar gedaan, zegt ie 2 sec later: ja doe je mondkapje even omlaag, zo kan ik niet kijken wat er mis is.
:') !! 100 euro voor kwijt _O_
pi_195442007
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 12:08 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dank voor de tip! O+

Deze stond erop dat Gergely z'n mondkapje over z'n neus deed, terwijl hij juist voor een probleem met z'n neus kwam en van de pijn dan ding niet over z'n neus kon doen :') Vervolgens toch maar gedaan, zegt ie 2 sec later: ja doe je mondkapje even omlaag, zo kan ik niet kijken wat er mis is.
:') :D
pi_195442025
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 12:08 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dank voor de tip! O+

|:( |:(

Hmm, dan ben je nog gescamd ook :o
  maandag 5 oktober 2020 @ 12:24:02 #50
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195442253
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

|:( |:(

Hmm, dan ben je nog gescamd ook :o