Hier hebben we vrijdag pas het zomerdekbed er weer op gelegdquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Ik had een dun zomerdekbed en dat werd te fris.
Oké, dat kan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier hebben we vrijdag pas het zomerdekbed er weer op gelegd![]()
Dit, op dat laatste na dan, als het extreem warm wordt ga ik er gewoon niet onder liggenquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:42 schreef mschol het volgende:
gewoon hele jaar 1 dekbed, alleen als het extreem warm word gaat die eraf voor alleen een laken
quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:44 schreef Karzai het volgende:
Zit nu in de kantine met een man of 20, staan wel schermen op de tafels
Ja alleen maar vrouwen aan de kant van de rechtbankquote:Op maandag 5 oktober 2020 10:14 schreef UitStraling het volgende:
Wat een stigmatiserende tekening weer.
https://www.ad.nl/binnenl(...)rolexbende~a460b3ed/
Zit godverdomme wel een lelijk wijf bij zeg.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alleen maar vrouwen aan de kant van de rechtbank
Ik was het niet.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit godverdomme wel een lelijk wijf bij zeg.
Doe Maarquote:Op maandag 5 oktober 2020 10:24 schreef Karzai het volgende:
Was je handen poets je tanden
Nies in je elleboog
Trek de wc door
houdt afstand zoals het hoort
En zeg u u u u
Nu wel in persoon?quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Hm, vrijdag een gesprekje met de psycholoog van de huisartsenpraktijk.
gaat snelquote:Op maandag 5 oktober 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Hm, vrijdag een gesprekje met de psycholoog van de huisartsenpraktijk.
Ja, was ik ook verbaasd over. Ik kon zelfs donderdag al terecht, maar dat tijdstip was niet zo handig.quote:
Netjes netjes, op naar een gezond en prachtig 2021.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, was ik ook verbaasd over. Ik kon zelfs donderdag al terecht, maar dat tijdstip was niet zo handig.
Ja, ik wilde huisarts bijna afpoeieren. Het is een Deen met een zwaar accent en ik dacht dat het een scammer wasquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Netjes netjes, op naar een gezond en prachtig 2021.
Die van mij is een Indonesisch mannetje van anderhalve meter of zo, dokter Oeiquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik wilde huisarts bijna afpoeieren. Het is een Deen met een zwaar accent en ik dacht dat het een scammer was :x
Je kroepoekjequote:Op maandag 5 oktober 2020 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die van mij is een Indonesisch mannetje van anderhalve meter of zo, dokter Oei
Hij is kundig en aardig, enige keer dat ik ooit een huisarts nodig heb gehad in mijn leven was met jeuk ergens waar je het niet wil hebben "ja beetje verstandig zijn en opletten met vissen mijnheer US, u bent oud en wijs genoeg neem ik aan" zei hij met zijn piepstemmetje.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is kundig en aardig, enige keer dat ik ooit een huisarts nodig heb gehad in mijn leven was met jeuk ergens waar je het niet wil hebben "ja beetje verstandig zijn en opletten met vissen mijnheer US, u bent oud en wijs genoeg neem ik aan" zei hij met zijn piepstemmetje.
Mwa, te afwachtend de laatste 20 jaar maar dat is wel logisch, veel werkschuwen en hypochonders in dit land dus je mag acht keer bellen dat je toch echt wat hebt en ze schrijven de meeste antibiotica ter wereld voor, alhoewel er een beweging gaande is dat ze dat niet meer zo snel voorschijven.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van mij is ook heel aardig.Sowieso vind ik huisartsen in Nederland meestal wel goed. Zeker vergeleken bij Hongaarse huisartsen. Dat zijn echt prutsers.
Zo snel schrijven ze geen AB meer voor hoor, snap niet waar je dat vandaan haalt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mwa, te afwachtend de laatste 20 jaar maar dat is wel logisch, veel werkschuwen en hypochonders in dit land dus je mag acht keer bellen dat je toch echt wat hebt en ze schrijven de meeste antibiotica ter wereld voor, alhoewel er een beweging gaande is dat ze dat niet meer zo snel voorschijven.
Ja dat is ook al niet meer maar daar hadden ze wel een handje van.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo snel schrijven ze geen AB meer voor hoor, snap niet waar je dat vandaan haalt.
Zo zeg inderdaad, op vakantie in Hongarije moesten we naar een huisarts en dat zou de huisarts zijn die aangeraden werd door vele ambassades.. Man man man wat een prutser. Hij moest ook een instrument hebben, en trekt daarvoor een la open die er nog rommeliger uitzag dan mijn keukenladesquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van mij is ook heel aardig.Sowieso vind ik huisartsen in Nederland meestal wel goed. Zeker vergeleken bij Hongaarse huisartsen. Dat zijn echt prutsers.
Zo jammer dat de DM niet naar Nederland verzendt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
11:23
Even de Duitse grens over piepen om een boodschap te doen of om te tanken, is er sinds dit weekend niet meer bij. Was tijdens de eerste coronapiek 'kortstondig oponthoud' nog toegestaan, nu mag dat voorlopig tot 1 november niet. Duitsland heeft alle Nederlandse grensprovincies, op Limburg na, tot risicogebied verklaard.
,,Wie naar Duitsland wil moet een actuele negatieve coronatest kunnen laten zien of tien tot veertien dagen in quarantaine gaan'', zegt advocaat en honorair consul der Nederlanden Freddy Heinzel uit het Duitse Kleve. De regels gelden ook voor Duitsers die uit Nederland terugkeren.
Tien dagen in quarantaine voor een tientje korting op je benzinequote:Op maandag 5 oktober 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
Even de Duitse grens over piepen om een boodschap te doen of om te tanken, is er sinds dit weekend niet meer bij. Was tijdens de eerste coronapiek 'kortstondig oponthoud' nog toegestaan, nu mag dat voorlopig tot 1 november niet. Duitsland heeft alle Nederlandse grensprovincies, op Limburg na, tot risicogebied verklaard.
,,Wie naar Duitsland wil moet een actuele negatieve coronatest kunnen laten zien of tien tot veertien dagen in quarantaine gaan'', zegt advocaat en honorair consul der Nederlanden Freddy Heinzel uit het Duitse Kleve. De regels gelden ook voor Duitsers die uit Nederland terugkeren.
Was ik nu maar gewoon in Limburg gebleven, blijkt maar weer dat dat de beste provincie van Nederland is.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo zeg inderdaad, op vakantie in Hongarije moesten we naar een huisarts en dat zou de huisarts zijn die aangeraden werd door vele ambassades.. Man man man wat een prutser. Hij moest ook een instrument hebben, en trekt daarvoor een la open die er nog rommeliger uitzag dan mijn keukenlades
Limburgquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
Dank voor de tip!quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn huisarts in Angyalföld was te belazerd om van haar stoel te komen. Toen ik keelpijn had moest ik mijn mond open doen en stelde ze van achter haar bureau vast dat ik naar de KNO-arts moest
En toen ze ziek was, had haar assistente een stapel receptenbriefjes die al ondertekend waren en bepaalde zij gewoon de diagnose en welke medicijnen daar bij hoorde
Edit: als je nog een keer daar bent en je moet naar een dokter, ga dan alsjeblieft naar Medicover op het Eiffel tér. Die zijn wel goed
quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dank voor de tip!![]()
Deze stond erop dat Gergely z'n mondkapje over z'n neus deed, terwijl hij juist voor een probleem met z'n neus kwam en van de pijn dan ding niet over z'n neus kon doenVervolgens toch maar gedaan, zegt ie 2 sec later: ja doe je mondkapje even omlaag, zo kan ik niet kijken wat er mis is.
!! 100 euro voor kwijt
quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dank voor de tip!![]()
Deze stond erop dat Gergely z'n mondkapje over z'n neus deed, terwijl hij juist voor een probleem met z'n neus kwam en van de pijn dan ding niet over z'n neus kon doenVervolgens toch maar gedaan, zegt ie 2 sec later: ja doe je mondkapje even omlaag, zo kan ik niet kijken wat er mis is.
!! 100 euro voor kwijt
Ja zo'n idee had ik alquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
Hmm, dan ben je nog gescamd ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |