abonnement Unibet Coolblue
pi_195671588
De laatste kat die hier de tuin in kwam heb ik een emmer naar zijn kop gesmeten. Sindsdien niet weer gezien.
A mind with a heart of it's own
  maandag 26 oktober 2020 @ 17:02:43 #78
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_195868823
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 09:10 schreef AToontje87 het volgende:
Beste Fokkers,

Vanmorgen zijn we tot de conclusie gekomen dat er een kat met regelmaat onze tuin, en dus ook ons konijn bezoekt. Het konijn is nu helemaal overstuur.

De vraag is dus simpel, wat is een effectieve manier om er voor te zorgen dat de kat voortaan onze tuin over slaat? Het hoeft van mij zeker niet een diervriendelijke manier te zijn, zo lang het maar effectief is.
Het konijn weg doen.
pi_196337483
Er zijn zoveel manieren om een kat te verjagen. Ik denk direct aan een kattenverjager, speciale spray met geuren die katten afschrikken of strooi strooikorrels met een onaangename geur voor katten. Er zijn ook bepaalde bloemen of planten die katten vermijden. Anders gewoon een diervriendelijke val plaatsen.
Lokale ongedierte bestrijding: https://bestrijdingsservice.nl/
pi_196337631
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:14 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Konijnen zitten op ongeveer 42 kHz maximaal. Katten ergens rond de 60 kHz. Het apparaat werkt met een sweep tussen 17 en 27 kHz. Je konijn zal hier dus ook knettergek van worden.
Dat niet alleen, sommige mensen horen ze ook gewoon. Ik woonde in Utrecht waar er op een hofje eentje hing en ik werd er knetterleip van als ik daar met de kleine aan het spelen was. :P Er zijn ook verhalen van mensen die er hoofdpijn van krijgen terwijl ze het geluid niet horen maar dan komen we qua verhalen in de buurt van mensen die aluminiumfolie op de muur plakken dus misschien wel leuk eigenlijk.
-nee-
pi_197079495
Koop een hond broer
  woensdag 30 december 2020 @ 01:13:00 #82
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_197080538
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 09:12 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Stroomdraad? Eigenaren aanspreken? Combinatie?
pi_197080583
Tuinslang, hoef je maar 1x te doen en ze komen nooit meer terug
pi_197080642
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 00:29 schreef Koffieboontje70 het volgende:
Koop een hond broer
Katten zijn ook bang voor neushoorns!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_197200926
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:48 schreef BGerinck het volgende:
Er zijn zoveel manieren om een kat te verjagen. Ik denk direct aan een kattenverjager, speciale spray met geuren die katten afschrikken of strooi strooikorrels met een onaangename geur voor katten. Er zijn ook bepaalde bloemen of planten die katten vermijden. Anders gewoon een diervriendelijke val plaatsen.
En heeft het konijn daar geen last van?

Ik zou ff de eigenaar van de kat een bezoekje brengen, dan die zijn beest uit je tuin moet gaan houden,.
Dat die anders gevangen wordt en naar het asiel gaat.
pi_197201092
Je kan die kat ook vangen en laten checken op een chip bij een dierenarts en zo de adresgegevens opvragen.
Een ander moet geen last hebben van je katten.
Klaar!
Heb zelf katten en zorg dat ze ook niet in andermans tuin komen. Je mag katteneigenaars
best aanspreken op hun aso gedrag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')