De voorkier of achterkier???quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:55 schreef Modus het volgende:
[..]
In die ene is het al vervelend zat boh
Ik heb wel een collectie...quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een surfer zit meestal te ver op zee.
Wat voor.. euh.. vlieger, zeilding, scherm heb je? Welke kleuren?
Ik vind die met rood, geel en oranje meestal wel mooiquote:Op maandag 22 augustus 2022 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb wel een collectie...
Maar vooral groen en lichtblauw
Een FOK!ker waardig dusquote:Op maandag 22 augustus 2022 23:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Zou wel een heeeeeeeele grote clit zijn anders.
Zullen wel FOnes zijn, die zijn vaak meerkleurig fel.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vind die met rood, geel en oranje meestal wel mooi![]()
Hoeveel heb je er dan?
FOnes? Geen idee, zal even googlenquote:Op maandag 22 augustus 2022 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zullen wel FOnes zijn, die zijn vaak meerkleurig fel.
Uhm ik heb er momenteel 9![]()
Valt mee, heb er wel eens meer gehad
Maar binnenkort gaan er een paar weg
Dat is heul niet surfen!!quote:Op maandag 22 augustus 2022 23:05 schreef Faxie het volgende:
Ow ik vond deze nogNiet zo heel hoog, metertje of 10 hooguit.
[ afbeelding ]
Heb er ook nog wel een paar van de vliegers denk ik
Ja ik doe kitesurfen, wat dacht jij dan?quote:Op maandag 22 augustus 2022 23:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat is heul niet surfen!!
Je hebt het dus over kites??? Niet gewoon windsurfen?
Ja gewoon echt windsurfen, op het water, niet in de lucht.quote:Op maandag 22 augustus 2022 23:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik doe kitesurfen, wat dacht jij dan?![]()
[ afbeelding ]
Deze heb ik nog wel, maar vaar ik niet meer. Heb een nieuwer model nu
Nouja is dat misverstand ook weer uit de wereldnquote:Op maandag 22 augustus 2022 23:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja gewoon echt windsurfen, op het water, niet in de lucht.
Geen wonder dat ik niets vond via google (of toch niet wat ik aannam dat het was).
En ok, daar was er idd niet genoeg wind voor. Dat zou gewoon zinken zijn dan.
Brrr... was niets voor mij..quote:Op maandag 22 augustus 2022 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja is dat misverstand ook weer uit de wereldn![]()
Ow deze heb ik ook nog, dit is een 7m, heb 'm ook in 12m. Binnenkort beide vervangen voor nieuw model![]()
[ afbeelding ]
Ow en deze is paar weken oudJammer dat de hoogte hier niet te zien is
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |