SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Goedemorgen livelink.quote:Op maandag 5 oktober 2020 06:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting
Poeh, wat heb ik slecht geslapen. Zit werkelijk nu als een zombie hier.
Ja, het viel me ook op! Mooi getal.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2020 06:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het viel me ook op! Mooi getal.
Ik weet niet waarom ik slecht had geslapen. Had een soort van paniekaanval leek het. Uiteindelijk viel ik pas rond 02.30 in slaap.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 06:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Auw, auw, auw. Hopelijk gaat het al wat beter?
Gelukkig maar.quote:Op maandag 5 oktober 2020 07:54 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
![]()
de pijn is gelukkig wat weg en ik kan er gewoon op staan.
Balen dat je zo slecht geslapen hebt![]()
vanochtend worden mijn zonwerende plisségordijnen bezorgd en opgehangen
Ben ook heel benieuwd hoe het is als ze straks hangenquote:
Jep die toeslag moet ik donderdag ook gaan betalen bij de mondhygieniste. Succes bij de tandarts en het opstarten van je werkweek.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:04 schreef MadMaster het volgende:
Joho!![]()
Zo naar de tandarts (met coronatoeslag à ¤4,75...) en dan aan de slag...
Ze willen toch ook blijven plukken hè?quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:04 schreef MadMaster het volgende:
Joho!![]()
Zo naar de tandarts (met coronatoeslag à ¤4,75...) en dan aan de slag...
Ach, ik denk niet dat ze er een bedrijfsuitje mee financieren, maar ik ben benieuwd wat ik voor ¤4,75 mag verwachten. Krijg ik een test vooraf of een mondkapje op tijdens de controle?quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze willen toch ook blijven plukken hè?
Goedemorgen ook.
Ik denk het laatstequote:Op maandag 5 oktober 2020 08:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, ik denk niet dat ze er een bedrijfsuitje mee financieren, maar ik ben benieuwd wat ik voor ¤4,75 mag verwachten. Krijg ik een test vooraf of een mondkapje op tijdens de controle?
Oh, wat een slimme oplossingquote:Op maandag 5 oktober 2020 07:54 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
![]()
de pijn is gelukkig wat weg en ik kan er gewoon op staan.
Balen dat je zo slecht geslapen hebt![]()
vanochtend worden mijn zonwerende plisségordijnen bezorgd en opgehangen
De grote planten staan al buiten, nu nog even de laatste kleine plantjes voor het raam weghalen. Dan heeft hij de ruimte om alles op te hangen.quote:
Ik kreeg net een telefoontje dat hij er om 10.00 uur isquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:26 schreef Doedezemaar het volgende:
In het nieuwe huis nemen we bij de keukenramen en de ramen bij de trap ook weer plissegordijnen tegen de inkijk. Hier aan de straatkant vind ik ze ideaal, zeker omdat ze ook aan de bovenkant omlaag kunnen en er zo nog genoeg daglicht binnenkomt.
Ik weiger dat tape altijd.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:43 schreef Rafeiro het volgende:
Ik hwb eeb watje en een plakkertje op mijn arm
Ziet er goed uitquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:11 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
ze hangen, nu nog spelen met de hoogte
dank jequote:Op maandag 5 oktober 2020 11:12 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Veel plezier ermee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |