Ik denk over een paar dagen pas. De gemiddelde incubatie tijd is een dag of 6, toch? Je bent na het ontwikkelen van klachten ook nog wel een dag of 2-3 bezig voordat je een test hebt geregeld en je de uitslag hebt, dus ik denk dat op z'n vroegst pas donderdag of vrijdag de effecten van de maatregelen van vorige week kunnen worden waargenomen. Die maatregelen gingen toen op dinsdag in, dacht ik.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:37 schreef TheVulture het volgende:
We beginnen vanaf nu toch wel in de periode te komen dat we enig effect zouden moeten zien van de maatregelen die dinsdag zijn ingegaan toch
Gaat om de trend he, niet alleen die 82 extra patiënten.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:39 schreef Za het volgende:
[..]
Een stijging van 1 patiënt per ziekenhuis.
Wat denk je zelf? Dit moet omlaag, en snel ook.quote:
Die herinnerden aan niet al te veel met de Duitsers te dwepen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waren daar die sirenes voor om 12 uur?
Maatregelen gingen dinsdag in. De mensen die vandaag komen testen waren voor dinsdag al besmet. Wachttijd is 4-5 dagen op een test.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk over een paar dagen pas. De gemiddelde incubatie tijd is een dag of 6, toch? Je bent na het ontwikkelen van klachten ook nog wel een dag of 2-3 bezig voordat je een test hebt geregeld en je de uitslag hebt, dus ik denk dat op z'n vroegst pas donderdag of vrijdag de effecten van de maatregelen van vorige week kunnen worden waargenomen. Die maatregelen gingen toen op dinsdag in, dacht ik.
Duitsers moeten ons intussen helemaal niet meer begreep ik. Ook geen grensshoppen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die herinnerden aan niet al te veel met de Duitsers te dwepen.
Tsja, de woorden zijn niet afkomstig van de eerste de beste nobody.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat voor hun beurt praten word ik wel een beetje moe van
Van wie? niks ontvangenquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:37 schreef Dven het volgende:
Lol, notificatiegenot, mogelijk snel weer nieuwere maatregelen nodig
ADquote:
nou ja ze vinden zichzelf zo belangrijkquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Tsja, de woorden zijn niet afkomstig van de eerste de beste nobody.
En als dat niet gebeurd?quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:40 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Dit moet omlaag, en snel ook.
Dan eindigen er patiënten op de stoep van het ziekenhuis. Lijkt me dat jij dat ook wil voorkomen, niet?quote:
Opgestapeld in rijtjes van vier hoog.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:43 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dan eindigen er patiënten op de stoep van het ziekenhuis. Lijkt me dat jij dat ook wil voorkomen, niet?
dat ze lekker zelf voor de kosten opdraaienquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:34 schreef zalkc het volgende:
[..]
Als er een besmetting in Staphorst komt die ook bij een dienst aanwezig was zou ik die kerk het BCO laten doen, ff 600 man opbellen. 3% van de landelijke testcapaciteit
Niet zo raar natuurlijk.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Duitsers moeten ons intussen helemaal niet meer begreep ik. Ook geen grensshoppen.
Er moet nog heel wat gebeuren wil dat gebeuren. Duitsland is bereid patienten over te nemen en die heeft nog meer dan genoeg ruimtequote:Op maandag 5 oktober 2020 14:43 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dan eindigen er patiënten op de stoep van het ziekenhuis. Lijkt me dat jij dat ook wil voorkomen, niet?
Dat gaat weer gebeuren nadat de patiënten overgeplaatst moeten worden naar Duitsland of België.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Er moet nog heel wat gebeuren wil dat gebeuren. Duitsland is bereid patienten over te nemen en die heeft nog meer dan genoeg ruimte
die zwarte kousen willen toch sowieso geen ingrepen medisch gezien?quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat ze lekker zelf voor de kosten opdraaien
Oke.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:43 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Lijkt meer een grondstoffenkaartje, zwart is uitgeput, geel is in overvloed.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet zo raar natuurlijk.
[ afbeelding ]
Toch fijn om te weten dat ik in een gebied woon wat de Duitsers letterlijk zien als de zwarte pestquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
https://innouveau.com/pro(...)vergelijk?map=Europa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |