Nog meer positieve testsquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:27 schreef zalkc het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat de testcapaciteit naar 56 duizend per dag is opgehoogd.
Denk dat het RIVM gewoon nog WordPerfect gebruiktquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Was een grap, maar zou mij ook niet verbazen weer
Oude programma vanuit dat we met DOS hebben gewerkt... nostalgie.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het RIVM gewoon nog WordPerfect gebruikt
Lotus 1-2-3quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Best veel.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:27 schreef zalkc het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat de testcapaciteit naar 56 duizend per dag is opgehoogd.
https://www.nu.nl/coronav(...)ker-56000-tests.html
Kleitablettenquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk dat we vandaag 4500 besmettingen zullen hebben,quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:36 schreef hooibaal het volgende:
Gaan we vandaag voor het eerst de 5000 nieuwe besmettingen aantikken?
Ik zou gewoon in winterslaap gaan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:37 schreef Dven het volgende:
Lol, notificatiegenot, mogelijk snel weer nieuwere maatregelen nodig
Toch wel veel hoorquote:Ernst Kuipers: deze week duizend patiënten in de ziekenhuizen
Ernst Kuipers van het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding zegt dat er nu 892 covid-patiënten in de ziekenhuizen liggen, van wie 177 op de intensive care. Gisteren lagen nog 810 covid-patiënten in het ziekenhuis, dat is een stijging van 82 patiënten.
Kuipers zegt dat deze stijging in de lijn der verwachting is. "We gaan de grens van 1000 patiënten deze week bereiken."
Ik neem over wat hier dagelijks gepost wordt, indien dat niet klopt moet je diegene daar op aanspreken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:22 schreef Randier het volgende:
Jij vergelijkt nu LCPS met NICE... lekker selectief. Volgens NICE liggen er al 200. Een stijging van 26 tov gisteren, volgens mij.
dat voor hun beurt praten word ik wel een beetje moe vanquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:37 schreef Dven het volgende:
Neequote:Op maandag 5 oktober 2020 14:37 schreef TheVulture het volgende:
We beginnen vanaf nu toch wel in de periode te komen dat we enig effect zouden moeten zien van de maatregelen die dinsdag zijn ingegaan toch
Veel te veel. Dit houden we nooit vol.quote:
Op de piek iets meer dan 500 dacht ik. Met de exponentiele groei kunnen we daar toch vrij snel in de buurt komen. Het kaartenhuis lijkt weer in elkaar te storten.quote:
En dan?quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:38 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Veel te veel. Dit houden we nooit vol.
Kleine beetjes zouden einde week zichtbaar kunnen worden, maar ga maar uit van nieuwe recordcijfersquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:37 schreef TheVulture het volgende:
We beginnen vanaf nu toch wel in de periode te komen dat we enig effect zouden moeten zien van de maatregelen die dinsdag zijn ingegaan toch
Ontploft Nederland. Ofzo.quote:
Is wel weer een hoop paniek, feitelijk zegt Kuipers niets anders dan de afgelopen dagen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:37 schreef Dven het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |